پرسپولیس

دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و لخویای قطر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم پرسپولیس ایران و لخویای قطر از ساعت 19:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز می‌شود.
 
بزرگترین غایب این بازی حساس هواداران پرسپولیس هستند. هوادارانی که با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا از حضور در ورزشگاه منع شدند و یار دوازدهم سرخپوشان بودند. پرسپولیس بدون تماشاگرانش در ورزشگاه آزادی کامل نیست. سکوت سکوهای ورزشگاه آزادی فردا شب کشنده و مرگبار است. با این حال هواداران امیدوارند پرسپولیس در میدان مسابقه بتواند از پس قهرمان قطر بربیاید. نبرد دو تیم قهرمان ایران و قطر اگر با حضور تماشاگران برگزار می‌شد قطعا شور و هیجان بیشتری داشت. سکوت آزادی بدون تعارف به سود تیم قطری خواهد بود.
 
بل ماضی سرمربی الجزایری تیمی هجومی و ترسناک ساخته که در لیگ قطر در فصل گذشته 79 گل به حریفانش زده بود. پرسپولیس البته مستحکم ترین خط دفاع لیگ برتر ایران را دارد هرچند در غیاب کمال کامیابی‌نیا شرایط سرخپوشان سخت‌ می‌شود. بدون کمال پرسپولیس در خط میانی با مشکل مواجه خواهد شد.  
 
شاگردان برانکو با هدف پیروزی و گل نخوردن به مصاف لخویا خواهند رفت تا در بازی برگشت کار راحت‌تری داشته باشند. پرسپولیس تیمی است که از گروه مرگ صعود کرده و دست و پنجه نرم کردن سرخپوشان با تیم‌های قدرتمند و متمول برایشان در این فصل عادی شده است. لخویا یکی از متمول‌ترین تیم‌های قطری محسوب می‌شود.
 
داوران ازبکستانی این بازی مهم را قضاوت می‌کنند. اسامی داوران به شرح زیر است:
 
داور وسط: والنتین کوالنکو  
کمک اول: مامور سعید قاسموف
کمک دوم: حص الدین شادمونف
داور چهارم: شرزود کاسیموف

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس