کد خبر 727682
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
دوپینگ

2 بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران پس از پایان اولین بازی جام‌جهانی ۲۰۱۷ کره‌جنوبی برابر کاستاریکا مورد آزمایش دوپینگ قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال جوانان کشورمان امروز (یکشنبه) در اولین بازی جام‌جهانی 2017 کره‌جنوبی و در شهر ججو رودرروی کاستاریکا قرار گرفت و با گل دقیقه 73 مهدی‌خانی به برتری یک بر صفر دست یافت تا گام محکمی برای صعود از مرحله گروهی بردارد.

علی شجاعی و رضا جعفری، 2 بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران دقایقی پس از پایان بازی برابر کاستاریکا به‌درخواست بازرسان مبارزه با دوپینگ فیفا به اتاق ویژه‌ای فرا خوانده شدند و مورد آزمایش‌ دوپینگ قرار گرفتند.

خبر دیگر از دیدار اول تیم ملی ایران حاکی از آن است که 1864 تماشاگر در ورزشگاه شهر ججوی کره‌جنوبی نظاره‌گر بازی با کاستاریکا بودند. شاگردان امیر حسین پیروانی بازی دوم خود برابر زامبیا را نیز در همین شهر برگزار خواهند کرد و آخرین بازی با پرتغال در شهر اینچئون انجام می‌شود.

همچنین در بازی امروز ایران برابر کاستاریکا عارف غلامی به‌دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز در مرحله نهایی انتخابی جوانان آسیا به میدان نرفت. وی برای حضور در بازی با زامبیا مشکلی نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس