واگن قطار

شرکت آسیا سیر ارس در سرفصل سود عملیاتی این دوره مالی با کاهش ۱۷ درصدی نسبت به سال مالی ۹۴ ، در نهایت توانسته مبلغ ۱۰ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان سود را محقق سازد.

به گزارش مشرق، مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت آسیا سیر ارس در ساعت 10 صبح روز شنبه 26 فروردین ماه 1396 درمحل شرکت سرمایه گذاری توکافولاد واقع در اصفهان، خیابان هزار جریب، خیابان ششم ملاصدرا برگزار و طی آن صورت های مالی دوره منتهی به پایان اسفند ماه 95 به تصویب سهامداران رسید.

سود خالص قبل از کسر مالیات این شرکت با سرمایه 80 میلیارد تومانی در پایان عملکرد 12 ماهه سال مالی 95 به مبلغ 10 میلیارد و 411 میلیون و 600 هزار تومان بالغ شده که در مقایسه با رقم این سود در سال مالی 94 با کاهش 10 درصدی مواجه است.

در نهایت این شرکت با کنار گذاشتن سود خالص 101 ریالی هر سهم پس از کسر مالیات، تا 80 درصد از این رقم به عنوان سود نقدی میان سهامداران تقسیم شده است.
بانگاهی به گزارش عملکرد هیات مدیره شرکت آسیا سیر ارس در سال مالی 95 به خوبی دیده می شود که این شرکت در سرفصل سود عملیاتی این دوره مالی با کاهش 17 درصدی نسبت به سال مالی 94 ، در نهایت توانسته مبلغ 10 میلیارد و 316 میلیون تومان را محقق سازد.

جالب اینکه این شرکت با افزایش 112 درصدی خالص سایر درآمدهای غیر عملیاتی در این دوره عملکردی نسبت به سال مالی 94 در حالی مبلغ 818 میلیون و 200 هزار تومان درآمد را شناسایی کرده که در نهایت سود خالص 10 میلیارد و 411 میلیون و 600 هزار تومانی را تا قبل از کسر مالیات برای این شرکت در پی داشته است. این رقم در مقایسه با سال مالی 94 با کاهش 10 درصدی مواجه شده است.

با این وجود مجمع عادی سالیانه شرکت آسیا سیر ارس با تخصیص پاداش 136 میلیون تومانی برای 5 عضو حقوقی هیات مدیره این شرکت و حق حضور 620 هزار تومانی بابت برگزاری حداقل یک جلسه در ماه موافقت کرده است.

سهامدار 100 درصدی "حآسا " شرکت توکا ریل است و شرکت سرمایه گذاری توکافولاد، شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل، شرکت توکا کشش، شرکت حمل و نقل توکا و شرکت توکا ریل 5 عضو حقیقی این شرکت درج شده در فرابورس ایران هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس