کد خبر 727424
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
مرتضی کرمانی مقدم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت:نبود کامیابی‌نیا و محرومیت تماشاگران کار را برای پرسپولیس در بازی با لخویا خیلی سخت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مرتضی کرمانی‌مقدم در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل لخویای قطر، گفت: لخویا تیم خیلی خوبی است و من برخی از بازی‌های اخیر این تیم را دیده‌ام. آنها تیم یکدستی هستند که در نقاط مختلف زمین بازیکنان خوبی دارند. از طرفی پرسپولیس باید بدون تماشاگر مقابل لخویا بازی کند که این موضوع کار را بسیار سخت خواهد کرد. همچنین غیبت کمال کامیابی‌نیا یک مشکل بزرگ برای پرسپولیس خواهد بود چرا که چند بازی او را در اختیار نداشتیم و دچار مشکلات زیادی شدیم.

وی ادامه داد: حضور کامیابی‌نیا در وسط زمین بسیار مهم و تأثیرگذار است. او یک بازیکن ارزشمند است که امیدوارم بازیکن جانشین بتواند جای او را پر کند. موضوع دیگر این است که بازی اول در تهران است و ما باید در خانه کار را تمام کنیم چرا که اگر کار به بازی برگشت بکشد بسیار دچار مشکل می‌شویم. نبود تماشاگران کار را سخت می‌کند و باعث می‌شود که بازیکنان از نظر روحی دچار مشکل می‌شوند. بازی سختی داریم و مطمئناً اگر تماشاگران بودند شرایط بهتر بود. به نظر من مهم این است که در تهران گل نخوریم و گل هم بزنیم تا در بازی برگشت شرایط بهتری داشته باشیم. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه با توجه به سابقه حضور در کشور قطر تیم‌های این کشور را چطور حریفانی می‌بیند، افزود: تیم‌های قطری نسبت به زمانی که من آنجا بازی می‌کردم خیلی شرایط بهتری دارند، می‌بینیم که چه پول‌های کلانی هزینه می‌کنند تا بازیکنان و مربیان بزرگ را به کشورشان بیاورند. آنها وضعیت خیلی خوبی دارند و می‌بینیم که بیشتر تیم‌های حوزه خلیج‌فارس به مرحله بعد صعود کردند و اکثراً صدرنشین هم هستند. با این همه من معتقدم که باید در تهران کار را تمام کرد.

کرمانی‌مقدم درباره اینکه از نظر او تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در بازی لخویا کدام بازیکنان خواهند بود، گفت: به نظر من مدافعان خیلی کارشان سخت است، آنها باید مراقب باشند که گل نخورند. تمرکز مدافعان باید در این بازی بسیار بالا باشند چرا که گل نخوردن در بازی رفت کمک زیادی به صعود تیم خواهد کرد. از طرف دیگر اگر مهدی طارمی روز خوبش باشد می‌تواند مؤثرترین بازیکن این بازی بشود.

وی درباره اینکه طارمی در برخی از بازی‌ها فوق‌العاده ظاهر می‌شود و در برخی از بازی‌ها شرایط خوبی ندارد، تصریح کرد: کسی نمی‌تواند بگوید طارمی بازیکن خوبی نیست یک مهاجم باید موقعیت‌سازی کند و طارمی خیلی خوب این کار را انجام می‌ دهد و می‌بینیم که چقدر خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. به نظر من طارمی خیلی هم بازیکن خوبی است. حالا می‌بینید یک روز توپ‌هایش گل نمی‌شود و یک روز مثل بازی با الوحده سه گل می‌زند. نباید طارمی را تحت فشار بگذارند و در این شرایط او شرایط بهتری خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس