کد خبر 726806
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
رای

مردم شهرستان‌های استان اصفهان همچون دیگر مردم کشورمان امروز با جان و دل پای صندوق‌های رأی حاضر شدند، این حضور پرشور در ساعات پایانی رأی گیری انتخابات هم ادامه دارد.

به گزارش مشرق،‌ در هر 24 شهرستان استان اصفهان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با تجهیزات لازم و رصد کارگزاران و مأموران انتظامی با ایمنی کامل و در امنیت همچنان در حال برگزاری است.

مردم با شور و نشاط انتخاباتی پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

شعب اخذ رأی مملو از جمعیت مردم جنوب و جنوب غرب استان

مردم شهرستان مبارکه از دقایق آغازین رأی‌گیری در انتخابات با حضوری چشم‌گیر پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

با نزدیک‌شدن به دقایق پایانی رأی‌گیری مردم این شهرستان هنوز هم با شور و هیجان به سمت شعب اخذ رأی می‌آیند تا برای انتخاب نامزدهای مورد نظر خود وظیفه شرعی و اجتماعی‌شان را انجام دهند.

برخی‌ از ساعت 8 صبح امروز آمده بودند و برخی دیگر پیش از ظهر رأی خود را به صندوق‌ انداختند. هزاران نفر از مبارکه‌ای‌ها هم پیش از اقامه نماز جمعه به همراه خانواده راهی حوزه‌های اخذ رای شدند.

101 هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط در شرکت انتخابات هستند و بیش از سه هزار و 200 نفر رأی اولی در انتخابات شرکت می‌‌کنند. اهالی شهرستان شهرضا هم بار دیگر با حضوری پرشور، حماسه‌ای انقلابی خلق کرده‌‌اند.

امروز در شهر شهید همت و در شعبه امامزاده شاه رضا (ع) صف‌های طولانی مردم برای اخذ رأی تشکیل شده و مردم هنوز هم برای شرکت در انتخابات می‌آیند. شهرستان نجف آباد از صبح روز جمعه با حضور گسترده و پرشور پای صندوق‌های رای به کاندیداهای مورد نظر خود رای کردند.

نجف‌آبادی‌ها هم آمده‌اند تا بار دیگر با مشارکت سیاسی خود در این همه‌پرسی حضور پرشور و نشاط خود را به نام انقلاب اسلامی ثبت کنند. بعضی‌ها از اول صبح و برخی دیگر بعداز ظهر آمدند و رأی خود را برای انتخاب رئیس جمهور آینده و اعضای شورای شهر و روستا به صندوق بیندازند.

اهالی شمال و شرق اصفهان هم آمده‌اند

کویرنشینان خون‌گرم آران و بیدگل همچون دیگر مردم انقلابی استان اصفهان امروز با حضوری ماندگار در پای صندوق‌های رأی، با آرمان‌هایی انقلاب و شهدا تجدید پیمان کردند.

انتخابات در شهرستان نائین هم در هر 64 حوزه اخذ رای با سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است. 274 نامزد پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که از این تعداد 73 نفر در حوزه‌های شهری نائین، انارک و بافران داوطلب شدند و در 35حوزه روستایی هم 201 نفر نامزد انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شدند.

میزان واجدان شرایط رأی در این شهرستان بیش از 27هزار نفر است که از این تعداد هزار و 300 نفر رای اولی داریم.

شورو نشاط انتخاباتی مردم غرب استان اصفهان

حضور پرشور گلپایگانی‌ها در پای صندوق‌های رأی تماشایی است.

اهالی این شهرستان ازهمان دقایق اولیه اخذ رای با شوری وصف‌ناشدنی در انتخاب شرکت کردند و هنوز هم شعب اخذ رأی این منطقه مملو از جمعیت مشتاق به رأی دادن است.

مسئولان می‌گویند در روند برگزاری انتخابات در این شهرستان هم مشکلی وجود ندارد و رأی گیری با آرامش در گلپایگان درحال انجام است.

برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت امسال، 90 شعبه اخذ رای شامل47 شعبه شهری و 43 شعبه روستایی در این شهرستان فعال است.

حضور گسترده مردم شهرستان‌های استان در ساعات پایانی رأی‌گیری

انتخابات در شهرستان سمیرم همچنان پرشور در حال برگزاری است؛ مردم این شهرستان همچون آبشار خروشانش آمده‌اند تا بازهم افتخارآفرین باشند.

اهالی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت هم امروز با پای دل برای خلق این حماسه مردمی پای صندوق‌های رأی حاضر شدند. رأی‌گیری در این شهرستان‌ها هم همچنان به صورت چشمگیر در حال برگزاری است.

حضور آگاهانه و انقلابی اهالی شهرستان‌های شاهین شهرومیمه، خمینی‌شهر، برخوار، لنجان، نطنز، و خوروبیابانک امروز کشورمان را در خلق حماسه حضور 29 اردیبهشت سربلند کرده است.

همچنین مردم تیران و کرون، فلاورجان، خوانسار، اردستان و دهاقان هم‌پای دیگر اهالی استان اصفهان با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرو روستا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

این مردم با تمام وجود با حضور در این انتخابات بار دیگر در حال اثبات اقتدار نظام و حمایت از حکومت جمهوری اسلامی هستند.

مردمان استان پهناور اصفهان آمدند تا همچون گذشته این نظام مقدس در ثبت حماسه‌ حضور کم‌نظیر باشند و مایه افتخار ایران اسلامی.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس