کد خبر 726290
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
تتلو رئیسی

یا للعجب! کار به جایی رسیده که کسانی خود را عاشق دلخسته «آزادی های اجتماعی» می دانند، عکس و فیلم گذشته تتلو را از آرشیوها بیرون کشیده اند، تا سند «ضد ارزشی» بودن او را روی میز بکوبند!

سرویس سیاست مشرق - خبر و فیلم منتشر شده از یک رویداد ساده، توسط هواداران یک نامزد خاص تبدیل به سوژه طنز، تمسخر، متلک، ناسزا، فحش، ترور شخصیت و....شد: امیرحسین مقصودلو(معروف به تتلو) با حجت الاسلام رییسی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، دیدار کوتاهی داشت.

همین خبر دستمایه این شد که طرفداران اردوگاه رقیب زمین و زمان را به هم بدوزند و حتی با توسل به منطقی متناقض با کیش و کردار خود، هم تتلو و هم نامزد محترم مورد نظر را هدف انتقاد قرار دهند. یکی از استدلال های طرف مقابل این است که این کار با «ارزش ها» سنخیت ندارد!

باید گفت «یا للعجب»! حال کار به جایی رسیده که دوستانی که شعارشان به اصطلاح «آزادی های اجتماعی» است و مستقیم و غیرمستقیم، پوشیده و ناپوشیده، همان «ارزش ها» را مخلّ آزادی خود می خوانند، طرفدار ارزش ها شده اند و به تولیت آستان قدس و کسی که خودشان به او(به دروغ و ناجوانمردی) اتهام «دیوارکشی» در پیاده رو می زنند، درس «ارزش ها» می دهند!

ده ها چهره هنری و اصطلاحا «سلبریتی» از نامزدی رقیب آقای رییسی حمایت مستقیم کرده اند و در هر رویداد تبلیغاتی آقای رییس جمهور چندین نفر از این چهره ها برای گرم کردن مجلس حضور داشته اند. هیچ کس هم از اردوگاه آقای رییسی آن ها را متهم نکرد فرضا «بازیچه» دست سیاست شده اند یا اعتبار هنری خود را «خرج» یک نامزد کرده اند(که قطعا حرف درستی نیست و هر کسی حق دارد بنا به تشخیص خود، ان را که شایسته تر می داند تبلیغ کند و این مدیون «آزادی» سیاسی در سایه سار جمهوری اسلامی است). اما حال چه شده است حمایت یک چهره ای که آن طرفی ها او را حتی «هنرمند» هم نمی دانند(ولی قطعا «سلبریتی» و «شناخته شده» است) از نامزد رقیب این قدر بر ایشان گران آمده است؟

آیا شما که خود را کبّاده کش «آزادی» و خصم «محدودیت»(حتی ظاهرا محدودیت های مجاز شرعی و عرفی) می دانید، این اندازه هم تحمل و تساهل ندارید؟ شما که این روزها بساط دست افشانی و پایکوبی و آوازخوانیتان در خیابان های شهرهای بزرگ کشور برپاست و با استخدام بلندگوها و اکوها و آمپلی فایرهای قوی صدای اعتراض خود را از این همه «محدودیت»! به گوش فلک می رسانید، توان احترام گذاشتن به نظر و عقیده مخالف یک نفر را هم ندارید که اتفاقا تا دیروز از خود شما محسوب می شد و مانند شما می اندیشید و رفتار می کرد؟

طنز تلخ قضیه آن جاست، که این دلسوزان «آزادی» و هواخواهان «دگراندیشی» و «تکثر» و فلان و فلان، برای کوبیدن و له کردن همین یک نفر، سریع دست به کار شده اند و از آرشیو سوابق تتلو عکس های فلان و کلیپ های بهمان بیرون کشیده اند تا اصطلاحا سند «محکومیت» و «ضد ارزشی» بودن او را روی میز بکوبند! یا للعجب که بازی سیاست چه بالا و پایین هایی دارد.

تتلو به عکس بعضی ها که سوابق «امنیتی» چند دهه ای خود را تا قبل از سال ۹۲ یکشبه لاپوشانی می کند و خود را چیزی یکسره دگرگون جلوه می دهد، ابایی ندارد که بگوید " تا قبل از این که نور را ببیند" «اراذل» و «جاهل» بوده و همه آن عکس ها و فیلم ها مال گذشته اوست و تاوانش را داده و حبسش را هم کشیده است. حالا با هر دلیلی و با هر نیتی(تاکید می کنم هر نیتی) که تتلو از رییسی حمایت کرده و به دیدار او شتافته است، روی سخن ما با کسانی است که خود را «فدایی» آزادی عقیده و «شهید» راه آزادی بیان می دانند. به ویژه روی سخن ما با «چهره های هنری» است که به دلایل بسیار اجتماعی و روانشناختی، اکثریت عمده آن ها از رقیب آقای رییسی حمایت کرده اند( از جمله میل به اپوزیسیون نمایی هنرمندان در کشورهای در حال توسعه و چیزهای دیگر که در این مقال نمی گنجد). شما عزیزان که در هر دوره ای، با شعار خستگی از «محدودیت ها» و تشنگی برای «آزادی های اجتماعی» به ستادهای نامزدهای «رنگی» می پیوندید، آیا منطقا باید از دیدار نامزدی که (به دروغ) به سختگیری و مخالفت با «آزادی» جوانان متهم شده، با چهره ای که به قول شما «ارزشی» محسوب نمی شود و زمانی خواننده زیرزمینی غیرمجاز حساب می شد، خوشنود و راضی باشید یا آن را تخطئه کنید؟ شما که به پیروزی نامزد خود بسیار مطمئن به نظر می رسید و خود را اکثریت می دانید، دو درصد(تنها دو درصد) احتمال بدهید که اشتباه می کنید و در اکثریت نیستید و مردم نامزدی غیر از نامزد مورد حمایت شما را انتخاب کردند، آن گاه آیا برای شما جای رضایت ندارد که یک گزینه محتمل ریاست جمهوری که لباس شرع و قانون بر تن دارد، آن اندازه آزادمنش، گشاده رو و پذیرنده هست که اصل را بر برائت افراد می گذارد و حتی به تقاضای دیدار یک خواننده اصطلاحا زیرزمینی هم پاسخ مثبت می دهد و صمیمانه پای صحبت با او می نشیند؟

برای اطلاع آن دوستانی که دل‌نگران به خطر افتادن «ارزش ها» هستند هم عرض می کنیم، یکی از ملاک های مهم در تعیین ارزش ها، سیره و کردار پیامبر(ص)، ائمه معصومین، اولیاء و بزرگان دین است. در تاریخ اسلام و در تاریخ انقلاب اسلامی، موارد متعددی از برخوردهای کریمانه اولیاء خدا و عالمان و بزرگان دین با کسانی بوده ایم که حتی به فسق و فجور شهره بودند(از جناب مقصودلو عذرخواهی می کنیم و این از باب مثال و تذکار است و به هیچ عنوان جسارتی به شخصیت ایشان نیست) که سر-الگوی ازلی آن هم مواجهه سیدالشهداء حضرت ابا عبدالله با حرّ ابن یزید ریاحی بود که راه را بر کاروان حامل حرم حضرت بست و سبب ساز واقعه کربلا شد. در بسیاری از موارد، همین برخوردهای کریمانه و بزرگوارانه منجر به تحول و دگرگونی بنیادین در چنان شخصیت هایی شد و برخی از آن ها از قعر مذلت وجودی خود، به رفیع ترین مقام انسانی یعنی شهادت نائل شدند.

علاقه مندان به تاریخ دفاع مقدس حتما نام شهید بزرگوار «شاهرخ ضرغام» را شنیده اند که به «حرّ انقلاب» موصوف شد. امثال شاهرخ ضرغام در طول ۸ سال دفاع مقدس ما بسیار بوده اند و فیلم محبوبی چون «اخراجی ها» با الهام از همین شخصیت ها ساخته شد.

شاهرخ ضرغام در دوران قبل از انقلاب اسلامی

الغرض، سال هاست که یک جناح سیاسی در کشور ما، یعنی در «جمهوری اسلامی ایران»، با استفاده از نفوذی که به دلایل بسیار بر جامعه هنری کشور دارد، چهره های هنری را که اصطلاحا منسوب به جبهه ارزشی هستند یا قصد پیوستن به آن را دارند، آماج شیوه هایی چون بایکوت، تحقیر، تخریب و ترور شخصیت قرار می دهد. این گونه، این جناح سیاسی توانسته فضایی از ارعاب بر فراز جامعه هنری کشور ایجاد کند که هر عضو این جامعه که به اردوگاه رقیب این جریان سیاسی ابراز تمایل کند، لاجرم باید تاوان سنگینی به لحاظ روانی و اجتماعی بپردازد. معامله ای که در این سال ها با چهره هایی چون محمدرضا شریفی نیا، رضا رویگری، جهانگیر الماسی، امین حیایی، علیرام نورایی، الهام چرخنده، پروانه معصومی و امثال آن ها شده است، پیش چشم ماست که چه اندازه تهمت، نمسخر و ناسزا بابت موضعگیری سیاسی خود از جامعه به اصلاح «روشنفکر» هنری شنیده اند.

در این جا، روی سخن ما با آن دسته از فعالان و پایوران دلسوز و دغدغه مند جبهه اصولگرایی است که از دیروز، خواسته یا ناخواسته، در زمین بازی که رقیب طراحی کرده، قرار گرفته اند و به صف منتقدان اقدام آقای رییسی در پذیرش تتلو به حضور، پیوسته اند. برادران و خواهران گرامی! شما نیک آگاهید که این روزها، مع الاسف، تاوان موضع مخالف جمع گرفتن در فضای آهنین «سکولاریستی» و «شبه روشنفکری» حاکم بر جامعه هنری ما و اعلام همبستگی و همدلی با ارزش های نظام چه اندازه بالاست. بر عکس، اگر از در «اپوزیسیون» در بیایی و در فراق «آزادی» شکوه کنی و از جور «محدودیت ها» بنالی، سریعا بر صدر محافل هنری می نشینی و به به و چه چه نثارت می شود، و زنجیره ای از رسانه ها از داخل کشور تا آن جزیره کوچک در کرانه غربی اروپا، تریبون در اختیارت می گذارند و مبلغ تو و آثار هنری تو می شوند. نمونه اش همان خانم جوان بازیگری است که در دولت قبل، لقب پرکارترین بازیگر زن را گرفت، اما در ستادهای انتخاباتی دولت کنونی می چرخد و در رویدادهای تبلیغاتی این دولت ادعای «ممنوع الکار شدن» می کند و با ژست اپوزیسیون هر چه می خواهد بار نظام می کند و شعار «رفع حصر» می دهد و کسی کاری به کارش ندارد و باز....دم از نبود «آزادی» می زند!

خلاصه این که، تتلو با انتخابی که با انتخاب اکثریت چهره های به اصطلاح هنری همسو نیست، به اندازه کافی سیبل حملات همه جانبه رقیب قرار گرفته است. دست کم ما دیگر دم به دم اردوگاه رقیب ندهیم و او و امثال او را از راهی که انتخاب کرده( و بی شک تازه در اول آن است) پشیمان نکنیم. الگوی جبهه اصولگرایی آن امامی است که با جاذبه کلام و منش خود، جاهل بزن بهادر و عرق خور  دم کاباره ها را تبدیل به شیر خروشان دشت ذوالفقاری آبادان کرد که صدامیان برای سرش جایزه گذاشته بودند و پیکر مطهرش که فدایی اسلام و وطن شد، سال هاست که در دل شن های  تفتیده دشت خوزستان آرمیده است(شادی روح شهید شاهرخ ضرغام صلوات).

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 51
  • حميد IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    كساني كه اجازه بر گزاري يك كنسرت مجاز و قانوني را در مشهد نمي دهند براي چند تا دونه راي آويزه ي خواننده ي زيرزميني شده اند . اگر اين كار را روحاني كرده بود ، چه چيزها كه نمي گفتند ....
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      بسه دروغ گوها و مدعیان دروغین آزادی
    • دیده بان ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      شما فقط داعیه آزاد اندیشی دارید. فقط تظاهر به اصلاح طلبی می کنید. اکثریت متاسفانه اینگونه اند. شما اصلا مطلبو کامل خوندی؟!
    • پری US ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      42 39
      والا
    • امین IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      اخه چه ربطی داره؟ مگه اومد جلوش کنسرت اجرا کرد؟! مگه آقای رئیسی جلوی کنسرت رو میگره؟! پس اگه یکی که قبلا گناه کرده رو تو خیابون دیدیم باید بزنیم تو گوششون؟ شما اینطوری می فهمید دین رو؟!
    • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      64 31
      آب در هاون نکوب برادرم اینها خود را به نفهمی زده اند.
    • ابراهیم IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      62 74
      حالا اگه رییسی تتلو رو تحویل نمیگرفت روحانی از این فرصت استفاده میکرد و تحویلش میگرفت و میگفت دست رد به سینه یک جوان ایرونی زدی خدا اگه بود یکی میرفت در به خونش حاجت براورده میکرد ولی رییسی نکرد
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      55 33
      شما مثلا دم از حقوق اجتماعی و حق شهروندی میزنید؟ اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش نکن شاید سحر توبه کرده باشد. حضرت مولا(ع)
  • علی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    درود بر رئیسی که حال بچه سوسولارو ناجور گرفت
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    فکر کنم حسابی سوختن که اینجوری واکنش نشون میدن. کاش ما به جای خدایی کردن بندگی میکردیم. اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش نکن شاید سحر توبه کرده باشد. حضرت مولا(ع)
  • سيدمهدي IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    عجب تفسيري !!!!
    • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      37 55
      بله تو برو دلت به هواداری دوسه تا هنرمند خوشگل از روحانی خوش باشه
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    اخه شما که این اقا را به اسم خواننده مبتذل زیر زمینی معرفی میکردید ..... حالا باسه جمع کردن رای شده امیر تتلو؟
    • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      توبه کرده ما هم درخدمتشیم
    • رها IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      42 55
      واقعاکه مگه تتلوادم نیست که این حرفارومیزنید
  • فرهاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    سلام مشرق ما هم میگم درست سحر توبه کرده اما آیا این مثل یک بام و دو هوا نیست هرکس سر از اردوگاه شما در آورد از توابین است و در اردوگاه رقیب ضد ارزشی شجریان را که قاری قرآن بوده ضد ارزشی میدونی بازیکن فوتبال را بخاطر عکس با تتلو منشوری میکنید حالا چون از شما دفاع کرده آدم درستی هست لااقل به اصولی که خودتون میگید پایبند باشید مگه به دروغ قرار داد 2030 را در بوق و کرنا نکرده اید درحالی که عده ای از هوادارن شما نمیدانند اصلا چی هست به قول امام خدا همه ما را آدم کند
    • حسین IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      36 82
      دوست عزیز ما شجریان رو ضد ارزشی نمیدونیم دوما توبه کرده مگر حر نبود??! سوما دروغ نگویید حالا سند 2030 دروغ است !!!!!! که باید به بچه ی 4_6 سال "همجنسبازی "یاد بدهند لعنت خدا بر دروغ گویان
    • امین IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      26 49
      عزیز اینا چه ربطی به رئیسی داره؟ مگه اصلاح طلبای الان کیا هستن؟ همونایی نیستن که دیروز میگفتن دیوار بکشید؟ بعدش اشکال شجریان هنرش نبود و نیست و نخواهد بود ؛ اشکال ایشون این بود که به اعتشاشات خیابانی کمک کرد و تن به قانون نداد . در ضمن اگه بده ، پس اقای روحانی هم که با گروه رپ عکس گرفتن بد بود . ساسی مانکن هم بده میشه روحانی رو تایید کرد! مغلطه نکنید لطفا وانصاف داشته باشید همین.
    • ناشناس IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      30 39
      فرهاد جان سند 2030 را خود رهبر انقلاب شخصاً به موضوع ورود کردند و تذکر دادند، پس خودتو به اون راه نزن که شماها در بوق و کرنا کرده اید ( البته اگر نظر رهبر معظم انقلاب برای امثال شما اهمیتی داشته باشد)، چون ضدیت بخش هایی از سند 300 صفحه ای 2030 با فرهنگ ایرانی واسلامی اظهرمن الشمس است، جنابعالی به کتاب لک لک در کار نیست مراجعه کن تا اطلاعاتت درباره این سند بره بالا، در ضمن چرا دولت درباره این سند یواشکی اقدام کرد؟!!!!! ، در ضمن تتلو توبه کرده و ترانه ای هم برای امام هشتم خوانده ، و خواسته با خادم امام هشتم ملاقات کند، انتظار داشتی آقای رییسی به ایشان کم محلی کند؟!!!! و ملاقات با این فرد تواب قطعاً بلا اشکال است پس یک بام و دو هوا نیست ، ولی چون هواداران زیادی دارد، برای همین این ملاقات آتشتون زده ، دلیل اصلی مخالفتتون را بگید، چرا حاشیه می روید؟!!!!!!، قضیه حمایت شجریان از روحانی وبیانیه منتسب به ایشان هم توسط پسر شجریان تکذیب شد و بار دیگر دروغ شماها برملا گردید،
    • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      10 32
      مگه شجریان هم گفته که توبه کرده ؟
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      70 25
      سند 2030 رو اصلا اینا نخوندن و نمی فهمن اگر می فهمیدن نمی گفتن همجنس بازی رو ترویج می کنه. ادمی که خودش رو به خریت می زنه بیدار نتوان کرد
    • ناشناس IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      8 13
      فرهاد اشتباهی منفی دادم ببخشید .
  • ققنوس فاتح IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    مشرق جان من ازخودتم و درک میکنم بایدفضای جامعه رو مثبت نشون بدی ومثبت هارو پررنگ تر ولی خب من الان به این 3 ت انظر مثبت دادم چطوری هرکدومو 20 تا حساب کردی؟ این دروغه ها!!! ودروغ هم کلید همه گناهان توی نشون دادن نظرات کاربران که حق الناسه اجحاف وظلم ودروغگویی نکن اینو نگفتم که چاپ کنی العاقل یکفی بالاشاره
    • moghadasnima IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      36 14
      عمویی! مشکل ما اینه که فقط خودمونو میبینیم همیشه. وقتی شما داری این مطلب رو میخونی همزمان چند نفر دیگه هم میخونن! وقتی داری مثبت میدی همزمان چند نفر دیگه هم دارن همینکارو میکنن!
    • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      25 23
      دروغ؟!!!! کدوم دروغ؟!!!!! وقتی تو مثبت می دی، همزمان با تو ممکنه کسان دیگری هم مثبت بدهند، برای همین هم وقتی یکبار کلیک می کنی، می بینی یهویی چند تا مثبت اضافه شد، در مورد منفی ها هم چنین است، البته همیشه اینطوری نیست، یه کم سطح اطلاعاتت را بالا ببر و بعد به مشرق نیوز تهمت دروغگویی بزن.
    • ناشناس IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      15 12
      حیف اسم ققنوس که نحسش کردی . دیگه حالم از ققنوس هم بهم خورد .
  • علی NL ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    گفتا شیخا من آنچه گویی هستم اما تو چنان که می نمایی هستی؟
  • ایرانی IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    احکام درشرایط فرق کرده نامحرم محرم میشود
    • moghadasnima IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      11 2
      گفتم دیگه مشکل ما همون تعصبست. کاریش نمیشه کرد.
    • آریایی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      8 8
      خودتو به ایران نچسبون
    • ناشناس IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      24 13
      جناب ایرانی،کجای احکام گفته ، ملاقات با شخصی که به اذعان خودش دو ساله توبه کرده و ترانه ای هم برای امام هشتم خوانده جرم است که شما فتوا صادر می کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • شهروند معمولی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    اگه. بجای ۲ - ۳ میلیون طرفدار ۲ - ۳ هزار طرفدار داشت بازهم ههمین. حرفا رو میزدی ؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
      21 24
      نگران نباش!ما مثل شما نیستیم برای رای جمع کردن دروغ بگیم!
  • حسین IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    گفتا شیخا من انچه گویی هستم ایا تو چنان که می نمایی هستی
  • علی IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    15 10
    نویسنده ی محترم خبر مربوطه، در بخشی نوشتین که "همین خبر دستمایه این شد که طرفداران اردوگاه رقیب زمین و زمان را به هم بدوزند..." بنده به عنوان یکی از طرفداران جناح مخالف شما، اعتقاد دارم که ایشون حق داشتن با هرکسی که دلشون میخواد ملاقات داشته باشن و این به هیچ کس ربطی نداره. توجه داشته باشید که برخی از طرفداران رقیب زمین و زمان رو به هم دوختند، نه همه.
  • شاهین IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    11 11
    روحانی تادیروز در جریان خیل عظیم مسائلی که امروز گوشه هایی ازانرا مطرح وبه گردن دیگران میندازد بود و نم پس نداد حالا بخاطر رای انها را مطرح میکند وای بحال ما بدبختا درچه مقطع از تاریخ زندگی میکنیم
  • محسن IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    58 27
    رای من مال آقای رئیسی بود ولی دیگه به ایشون رای نمیدم.تابلو هست دلیل این دیدار چی بوده مطمئن باشید همین کار تبلیغاتی ایشون باعث ریزش آرا ایشون میشود.با احترام فراوان به آقایان رئیسی و تتلو
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      20 34
      خود تتلو خاسته دیدار بکنه چ ربطی به رییسی داره آخه!!
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      16 31
      خود تتلو خاسته دیدار بکنه چ ربطی به رییسی داره آخه!!
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      14 27
      خود تتلو خاسته دیدار بکنه چ ربطی به رییسی داره آخه!!
    • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      14 30
      قشنگ معلومه رایت روحانی بوده داری الکی جو میدی . اونایی که رایشون رئیسیه بهش اعتقاد دارن . اونم نه اعتقادی که با چهار تا چیز الکی از بین بره . برو به همون روحانی جونت رای بده که لباسش فقط واسش نقش جعبه ابزار داره .
  • اکبر IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    22 22
    افرین تتلو
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    21 16
    یک رای داره دوست داره به رئیسی رای بده
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    22 47
    رنگی ها بدجور سوختن از باختشون.... آخر هفته روحانی رفته
  • آزاد IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    4 4
    قابل توجه راهنمایی رانندگی
  • آریایی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    17 25
    ایران بزرگ کاسه لیسان غرب جن پرست را تحمل نخواهد کرد . بزودی همه تون رو درو میکنیم .
  • ارش IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    22 26
    تتلو عددی نیست که
  • بنده خدا IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    15 9
    حضرت علي مي فرمايند: مردان را با حق بسنجيد نه حق را با مردان . ببينيد آقايان چي ميگند و برنامشون چيه ول كنيد كي بغل كي نشسته! سپاس
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    19 19
    تتلو عددی نیست که
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    21 19
    چرابه چشم بدنگاه میکنیدمگه تتلوحق انتخاب نداره یاخارجی حسابش می کنید؟اتفاقاآقای رئیسی کاربسیاربزرگی کردن وشخصیتشون رانشون دادن من که کلانظرم راجع به ایشون عوض شد
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    14 11
    چرابه چشم بدنگاه میکنیدمگه تتلوحق انتخاب نداره یاخارجی حسابش می کنید؟اتفاقاآقای رئیسی کاربسیاربزرگی کردن وشخصیتشون رانشون دادن من که کلانظرم راجع به ایشون عوض شد
  • حمید GB ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    30 18
    مشرق خیلی پستی.
    • ناشناس IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      11 13
      همچنین .
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    19 19
    از کسانی که با روشنفکری تمام سطل آشغال آتیش میزنن و فحش میدن انتظار نداشته باش
  • علی US ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    50 17
    مشرق جان این موجود که سر تا پاش خالکوبی و با اون ظاهر غربی اینها از نظر اسلامی اشکالی نداره؟نکن اسلام جدیدی اومده به بازار که ما خبر نداریم؟
    • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      13 39
      یه مشت ظاهر بین بی عقلید واقعا .
  • روحانی IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    36 15
    آره. زور بزنید ماست مالی بشه.
    • ناشناس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      12 27
      تو زور نزن حوصله تمیز کردن در و دیوارو نداریم .
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    11 1
    بازآ،هرآنچه هستی باز آ
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    21 3
    ای کاش هنر مندان ،بازیگران ، و...افراد سرشناس جامعه فرا جناحی بودند وملی فکر میکردند .
  • GB ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    16 20
    تتلو چند سالی هست که توبه کرده فکر کردین ما واسه رای جمع کردن اوردیمش!
  • CA ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
    25 6
    ما نمیگیم ضد ارزشی هستن ما مخالف آزادی نیستم... مسئله پایبند نبودن شما به باور خودتان است... آزادی به معنی بی بند و باری نیست، آزادی به معنای توانایی انتخاب و تعهد به آن انتخاب است...
  • خسته دروغ IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    33 7
    انگار حلال حرام شما لحظه ای بنا به شرایط و نفع خوتان تغییر میکند ایا این اسلامی هست که شما از ان دم میزنید؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    5 5
    تند نرو عمو شهادت کار هر کسی نیست تو که مثلا باید بهتر بدونی
  • یک انسان گنهکار IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    21 16
    آقا فرهاد عزیز! اگر یک نگاه گذرا به کتاب هایی که بر اساس سند 2030 چاپ شده است، بیندازی می بینی که الکی توی بوق و کرنا نشده است. اقدام ضد فرهنگی از همه بد است و از کسی که لباس روحانیت بر تن دارد بدتر. به نظر من، این شجاعت آقای رئیسی را می رساند که با این که احتمال می داد که برخی این اقدام ایشان را در جهت جذب رأی تفسیر کنند و وجهه ایشان تخریب شود، باز هم یک انسان گنهکار نادم را پذیرا باشند. قضاوت کردن همیشه کار راحتی نیست...
  • اشکان IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    32 11
    به نظر من تتلو از نظر خودش کاری نکرده تا توبه کنه دوما اگر دست از این کاراش قرار بود برداره لاقل یه پیراهن استین بلند می پوشید تا خالکوبی هاش معلوم نشه
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      12 9
      جان؟ بیخیال حاجی گیرینف
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    18 35
    تتلو... ان شاءالله که شاهرخ ومجید سوزوکی این دوران است...
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      13 18
      احسنت مثال خوبی زدی دمت گرم .
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    23 42
    درود بر رئیسی سید محرومان.
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      19 21
      من با این اتفاق بجای روحانی به رئیسی رأی میدم شیفته مرامشم به مولا
  • ناشناس IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    25 24
    آقا اصلا دلش خواسته اومده رئیسی رو دیده .به کسی چه ؟؟ جای شما رو تنگ کرده ؟ نون شما رو خورده ؟؟ برادرش پول ملتو بالا کشیده ؟؟ خودش مدرکش جعلیه ؟؟ یواشکی رفته سند امضا کرده ؟ اشتباهی گرفتید اینا مال یک دیگه اس که از قضا الان هم رئیس جمهوره .
  • بی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    54 27
    رای همه روحانی
    • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      15 27
      عمرا . مگه اینکه منظورت از همه خودتو فک و فامیلات باشین .
  • ناشناس IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    9 2
    آقا د بیا نظراتو تایید کن دیگه چقدر تنبلی ؟؟؟
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    18 12
    کسی که گفته شهدای مدافع حرم وجود ندارن و میخواستن نرن شهید بشن امید وارم خون پاک شهدای مدافع نزاره کشور دستشون بیفته
    • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
      19 25
      منم امیدوارم همین خون گریبانشونو بگیره بیچاره شون کنه . یه مشت بچه قرتی ساپورت پوش .
  • هم وطن IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    16 3
    خلایق هر چه لایق
  • ناشناس IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    13 14
    ساپورت پوشو خوب اومدی خخخ
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    20 16
    تتلو هم حق رای وا نتخاب داره به کسی که ظلم نکرده اختلاسم نکرده
  • امید IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
    51 14
    سلام خیلی زشته حضرت حر رو با تتلو متلو مقایسه کنید.تتلو جون اگه توبه کردی خب آستین هات رو بکش پایین خجالت بکش خالکوبی حرام مطلقه چرا اون رو نشون میدی.اقای رئیسی حداقل شما بهش میگفتی که هنوز پس توبه نکردی
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
    2 2
    خالکوبی حرام نیست برید سرچ کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس