کد خبر 726164
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۸
منچستریونایتد

منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون با تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش مشرق، در تک بازی چهارشنبه از فوتبال جزیره، ساوتهمپتون در خانه خود مقابل منچستریونایتد به تساوی بدون گل رسید. در این مسابقه رومرو یک پنالتی حریف را مهار کرد.
 
در تک بازی عقب افتاده از لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب ساوتهمپتون در سنت مری با قضاوت مایک دین میزبان منچستریونایتد بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:
 
ساوتهمپتون
 
    فورستر، سدریک، استیونز، یوشیدا، تارگت، وارد پروس، رومئو، دیویس، ردموند، گابیادینی، تادیچ
 
نیمکت: کلسی، رودریگوئز، آستین، کاسرس، بوفال، پاید، حسن
 
منچستریونایتد
 
    رومرو، بایی، اسمالینگ، جونز، دارمیان، فلینی، تونزیبی، مخیتاریان، ماتا، رونی، مارسیال
 
نیمکت: پریرا، لینگارد، کریک، هررا، رشفورد، میشل، مک تومینی
 
 
دو تیم در شرایطی پای به این مسابقه گذاشتند که این بازی از لحاظ جدولی هیچ حساسیتی برای هر دو نداشت و کاملاً تشریفاتی بود. ساوتهمپتون شروع بهتری در بازی داشت و در همان اوایل بازی به بهترین فرصت گلزنی خود رسید.
 
دقیقه ۵ بازی اشتباه بایی باعث شد حریف صاحب ضربه پنالتی شود، اریک بایی با دست توپ را لمس کرد تا مایک دین اعلام پنالتی کرد، گابیادینی که در بازی فینال جام اتحادیه دو بار مقابل یونایتد گلزنی کرده بود، در این صحنه پشت توپ ایستاد ولی ضربه وی به خوبی توسط رومرو مهار شد.
 
یک دقیقه بعد از صحنه پنالتی، بایی در میانه زمین توپگیری کرد و به سمت دروازه حریف حمله ور شد، اما ضربه وی با واکنش مناسب فورستر همراه شد و بازی بدون گل باقی ماند.
 
در ادامه نیمه اول این ساوتهمپتون بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت ولی میزبان هم در خلق موقعیت جدی گلزنی روی دروازه رومرو موفق نبود. در آن سمت منچستریونایتد هم در حمله خیلی با برنامه و قدرتمند ظاهر نمی شد و بیشتر توپ ها در یک سوم هجومی از دست می رفت. بازیکنان یونایتد چندبار اقدام به شوت از راه دور کردند که هیچ یک حتی درون چارچوب هم نبود.
 
با شروع نیمه دوم ساوتهمپتون تیم برتر میدان شد، و در ۱۵ دقیقه ابتدایی به حریف فشار آورد. دقیقه ۵۲ ضربه آزاد تادیچ، با واکنش عالی رومرو دفع شد، چهار دقیقه بعد رومئو صاحب فرصت مناسبی شد که باز هم دروازه بان آرژانتینی یونایتد مانع از گلزنی حریف شد. در ادامه هم تلاش های استیونز و وارد پروس در دو صحنه دیگر به نتیجه نرسید.
 
بعد از گذر از دقیقه ۶۰ هر دو تیم دست به تعویض هایی زدند، یونایتد هم به تدریج، کریک، هررا و رشفورد را به زمین فرستاد. بعد از دقیقه ۶۰، بازی متعادل تر شد و میهمان هم موقعیت هایی را روی دروازه حریف خلق کرد.
 
دقیقه ۶۷ پاس خوب اسمالینگ، رونی را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد، او هم صبر کرد و سپس توپ را برای ماتا کاشت ولی ضربه این بازیکن راهی اوت شد. ۵ دقیقه بعد، بهترین فرصت یونایتد در کل بازی توسط مارسیال خلق شد. ضربه بغل پا این بازیکن فرانسوی به تیر دروازه برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.
 
در ادامه هم فرصت های دو تیم به نتیجه ای نرسید تا این بازی با تساوی بدون گل پایان یابد. منچستریونایتد بعد از ۳۷ بازی، ۶۶ امتیاز دارد و جایگاه این تیم در رده ششم تغییر نخواهد کرد. ساوتهمپتون هم با ۴۶ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس