کد خبر 725794
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کولاکوویچ

تیم ملی والیبال کشورمان عصر دیروز به وقت محلی آخرین تمرین خود در اسلوونی را با حضور تمامی بازیکنان برگزار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایران که خود را برای حضوری شایسته در لیگ جهانی ٢٠١٧ والیبال آماده می‌کند و هم اکنون در اردوی آمادگی برون مرزی در اسلوونی به سر می‌برد، آخرین تمرین خود را در شهر ماریبور به مدت دو ساعت و نیم برگزار کرد.

در این تمرین که از ساعت ١٩ به وقت محلی آغاز شد، ایگور کولاکوویچ در آغاز تمرین از اهمیت ویژه و برنامه تمرین توضیحاتی داد و سپس مثل همیشه ملی‌پوشان زیر نظر میسیج به گرم کردن پرداختند و سپس به دو گروه تقسیم شدند و به صورت تنیس بال با هم مسابقه دادند.

پس از آن ایگور از معروف و موسوی خواست که سرد کنند و به آن‌ها استراحت داد تا در لهستان با بدن راحت‌تری به تمرین بپردازند، چرا که هر دو بیشترین تلاش خود و بهترین عملکرد را در تمرینات و بازی‌ها داشتند و سید هم تازه از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود.

سپس سایر بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد تا در قالب دو تیم به اسپک و دریافت بپردازند. در این مرحله از تمرین بازیکنان در یک تیم در وضعیت بدون دفاع اقدام به زدن اسپک از پشت خط یک سوم می‌کردند و سپس تیم دیگر با توپ گیری مناسب اقدام به حمله می‌کرد.

مسابقه دادن دو تیم مرحله بعدی تمرین بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد و در زمان‌هایی از تمرین کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کردند و هر چه از زمان تمرین می‌گذشت بازیکنان تمرکز و انرژی‌شان در تمرین بیشتر می‌شد و شاهد رالی‌های طولانی‌تری در تمرین بودیم.

معروف و موسوی هم از بیرون زمین تمرین را تماشا می‌کردند و به صحبت‌ها و تذکرات کولاکوویچ در تمرین با دقت گوش ‌‎می‌کردند.

در پایان این جلسه تمرین کولاکوویج خطاب به شاگردانش گفت: باید در تمرینات تلاش کنید تا تمرکز و راندمان‌تان بیشتر شود.باید تمام سعی خود را برای انجام درست تمرینات و تمرکز در طول تمرینات انجام دهید. باید با تمرکز بالا در تمرینات حاضر شد تا مصدومیت برای کسی ایجاد نشود. چون بدن شما سرمایه‌ای برای خودتان و تیم ملی والیبال کشور است.

ملی‌پوشان کشورمان پس از تمرین برای صرف شام به هتل محل اقامت خود بازگشتند تا صبح امروز برای برگزاری آخرین دیدار دوستانه مقابل تیم قدرتمند لهستان عازم این کشور شوند.

منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس