کد خبر 725703
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
مرتضی پورعلی گنجی

روزنامه قطری الشرق در آستانه دیدار فینال امیر کاپ میان تیم‌های السد و الریان به تمجید عملکرد ملی‌پوش ایرانی و بازی خلاقانه او پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم‌های السد و الریان 2 روز دیگر در بازی فینال امیر کاپ قطر رو در روی هم قرار می‌گیرند و در این میان تیم السد تاکنون در 2 بازی لیگ ستارگان موفق به شکست حریف خود شده بودند.

روزنامه الشرق قطر در بخشی از تحلیل‌ خود درباره بازی فینال امیر کاپ عملکرد خط دفاعی السد به عنوان یکی از بهترین‌های فوتبال قطر در فصل اخیر را مورد بررسی قرار داد و نوشت: خط دفاعی السد در قطر قدرتمندترین است و این تیم در بازی فینال با الریان روی این پتانسیل ویژه خود حساب باز می‌کند. این بازی سومین رویارویی آنها در فصل اخیر است که السد 2 بازی اخیر را به سود خود پایان برد. در این بازی‌ها روش حمله‌ الریان به طور  کلی توسط خط دفاعی السد محو شد. خط دفاعی که رهبری آن را مرتضی پور‌علی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی و یکی از بهترین مدافعان فصل اخیر فوتبال قطر بر عهده دارد.

روزنامه قطری در ادامه این تحلیل آورده است: ابراهیم مجید، پدرو و اسماعیل یاران پورعلی‌گنجی در خط دفاعی هستند که همچون سدی آهنین از دروازه السد محافظت می‌کند. خط دفاعی السد سرعت و سازماندهی بسیار خوبی در آفسایدگیری دارد. آنها به خوبی سرعت و حرکت توپ را می‌خوانند. به ویژه مرتضی پورعلی‌گنجی که هوشمندانه و خلاقانه مسیر توپ را می‌خواند و به مقابله آگاهانه با توپ و قطع مسیر حمله حریف می‌پردازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس