کد خبر 725466
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
روحانی

بازیگر سریال «سرزمین کهن» گفت: در فاز سه این سریال به کارگردانی کمال تبریزی نقش یک روحانی را ایفا می‌کنم که در حقیقت ادامه بازی محمدرضا فروتن است که در فاز قبلی این سریال حضور داشت.

به گزارش مشرق، «کوروش سلیمانی» بازیگر سریال «سرزمین کهن» گفت: در فاز سه این سریال به کارگردانی کمال تبریزی نقش یک روحانی را ایفا می‌کنم که در حقیقت ادامه بازی محمدرضا فروتن است که در فاز قبلی این سریال حضور داشت. 

وی ادامه داد: از اواخر شهریور مشغول به بازی شدم و به تازگی بازی‌ام در این اثر به پایان رسیده است، اما سریال در حال تصویربرداری است. برای بازی در این نقش ابتدا از فروتن کسب اجازه کردم و او به این دلیل که با پروژه دیگری قرارداد داشت نتوانست ادامه این نقش را خودش بازی کند. 

این بازیگر با اشاره به سختی‌های ایفای نقش یک روحانی بیان داشت: سید حشمت روحانی مردمی است که در دهه 50 زندگی می‌کند و دوست رهی با بازی آرش مجیدی است. اساسا ایفای نقش روحانی در کنار جذابیت، سخت هم هست و به نظرم شبیه راه رفتن روی تناب بند بازی است. چراکه نباید شانیت خود را از دست دهد و از طرفی هم نباید خشک و غیر منعطف باشد که همه اینها در نگارش و بازی بازیگر موثر است. 

بازیگر سریال «دور دست‌ها» گفت: سید حشمت در کنار ارتباط خوبی که با مردم دارد، دغدغه کشور و مردمش را نیز دارد. او سالها برای مردم کشورش ایثار و فداکاری کرده و حرف و عملش یکی است. سید حشمت دوست دارد به مردم کمک کند و به عبارتی در انقلاب مردم را هدایت می‌کند. 

سلیمانی در ادامه افزود:‌ من تمام تلاشم را به کار بستم تا بتوانم روحانی متفاوتی را در این سریال بازی کنم و همه ما با هدایت درست آقای تبریزی و گروهشان از نظر روانی در امنیت کامل به سر می‌بردیم. 

این بازیگر درباره فعالیت این روزهایش نیز بیان داشت: مدتی پیش در دو قسمت از سریال «شکوه یک زندگی» به کارگردانی رضا بهشتی بازی کردم. این روزها هم مشغول بازی در نمایش «دوران عادی» و کارگردانی نمایش «فالو می» و تمرین برای نمایشی جدید هستم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس