کد خبر 725291
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
محمد طلایی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برای میدان دادن به جوانان، کمیل قاسمی به مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اعزام نمی‌شود.

به گزارش مشرق، محمد طلایی با بیان این مطلب افزود: کادر فنی پس از همفکری و کسب مجوز لازم از شورای فنی تصمیم گرفت به دلیل میدان دادن به جوانان و پشتوانه‌سازی از یداله محبی و جابر صادق‌زاده به ترتیب در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های کشورهای اسلامی استفاده کند.

وی ادامه داد: کادر فنی در راستای برنامه‌های چند سال اخیر خود در میدان دادن به جوانان به دنبال این است که در کنار کمیل قاسمی بعنوان یک قهرمان و کشتی‌گیر عنوان‌دار در سنگین‌وزن، آزادکاران دیگر هم توانایی خود را نشان داده و بتوانیم جایگزین‌های خوبی برای قاسمی داشته باشیم که خوشبختانه محبی در نخستین تجربه حضور مسابقات آسیایی عملکرد مناسبی داشت و صاحب مدال طلا شد.

طلایی در مورد مصدومیت قاسمی خاطر نشان کرد: مصدومیت قاسمی از ناحیه گردن قدیمی است که در چند سال گذشته نیز با وی بوده است. با توجه به عدم ضرورت به اوج رسانی فیزیکی کمیل، وی فعلا تمرینات خارج از تشک را دنبال می‌کند تا خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی برای رقابت‌های جهانی فرانسه آماده نماید.

* آزادکاران بامداد چهارشنبه عازم باکو می‌شوند

رقابت‌های کشتی آزاد چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در باکو برگزار می‌شود که تیم کشورمان بامداد فردا (چهارشنبه) راهی باکو می‌شود.

اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: یونس سرمستی

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور

65 کیلو گرم: میثم نصیری

70 کیلو گرم: مصطفی حسین‌خانی

74 کیلو گرم: پیمان یاراحمدی

86 کیلوگرم: حسن یزدانی

 97 کیلو گرم: امیر محمدی

125 کیلو گرم: جابر صادق‌زاده

سرمربی: محمد طلایی

مربیان: اکبر دودانگه (منتخب سرمربی) امیر توکلیان (منتخب سرمربی) عباس حاج کناری (منتخب سرمربی) احسان لشگری (منتخب سرمربی)

منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس