کد خبر 724749
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
اوزیل

ستاره تکنیکی و آلمانی آرسنال احتمال دارد در آینده برای توپچی‌های لندن به عنوان مهاجم کاذب بازی کند.

به گزارش مشرق، بازی خوب آرسنالی‌ها مقابل استوک‌سیتی که دو روز قبل انجام شد و با برتری 4 بر یک لندنی‌ها به پایان رسید، کاملا آرسن ونگر را به فکر برده است. سرمربی پرسابقه و فرانسوی با رضایت از بازی تحسین‌برانگیز تیمش به یکسری نتایج مهم نیز رسیده است.

به عنوان مثال او حالا در مورد تغییر پست مسعود اوزیل، در ساختار بازی تیمش، به طور جدی فکر می‌کند. ونگر که تاکنون از ستاره تکنیکی ژرمنی‌اش به عنوان هافبک بازی‌ساز استفاده می‌کرد، مقابل استوکی‌ها در قالب 3-4-3 در نقش مهاجم و از نوع کاذب در کنار آلکسیس سانچس و اولیور ژیرو بهره برد و محک بسیار خوبی نیز گرفت. چرا که شاگردش ضمن نقش داشتن در گل‌ها، خود زننده یک گل نیز بود.

ونگر اظهار داشت:این بازی، دقیقا همان چیزی بود که از اوزیل می‌خواستم. فکر می‌کنم او در پست جدیدش شکوفا شد و آنگونه که نمایان بود، از بازی در این نقش نیز لذت برد.

مسئول فنی توپچی‌ها ادامه داد:فکر می‌کنم وقتی بازیکنان از نقش و بازی خود راضی باشند، آنوقت بتوانند به خوبی در میدان کارکنند.

با بردی که تیم تحت امر مربی فرانسوی کسب کرد، اوزیل و یارانش یکبار دیگر درکورس تیم‌های مدعی حضور در لیگ قهرمانان قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس