بنیاد روایت فتح

مسعود نجابتی با حکم مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح به سمت مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس منصوب شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، با حکم مدیر عامل این بنیاد، مسعود نجابتی به سمت مدیر عامل انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب  و دفاع مقدس منصوب شد.

مسعود نجابتی از اساتید برجسته هنرهای تجسمی است که علاوه بر مدیریت بر کانون هنر شیعی و همچنین تربیت طیف گسترده ای از هنرجویان در داخل و خارج از کشور، بعنوان یکی از خلاق ترین و به روز ترین چهره‌های هنری انقلاب اسلامی شناخته می شود.

همچنین بر اساس احکام دیگر از سوی احسان محمد حسنی مدیر بنیاد روایت، مسعود شجاعی طباطبایی، محمدرضا دوست محمدی، عباس صانعی، سید محمدرضا میری، حامد مغروری، علی حیاتی و سید مهدی حسینی را نیز به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری این انجمن، منصوب کرد.

مسعود شجاعی طباطبایی گرافیست و کاریکاتوریست، مدیر خانه کاریکاتور ایران است که چندی پیش به عنوان چهره هنر انقلاب در سال 95 انتخاب شد.

محمدرضا دوست محمدی طراح و گرافیست ایرانی است که با مدیریت هنری هفته نامه همشهری جوان و طراحی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران، یکی از شناخته شده ترین گرافیستهای حال حاضر ایران است.

عباس صانعی نیز علاوه بر سابقه تحصیلی و تخصصی در حوزه گرافیک، هم اکنون مسئول خانه طراحان انقلاب اسلامی است.

همچنین سید محمدرضا میری مسئول نهضت مردمی پوستر انقلاب بوده و حامد مغروری نیز به عنوان مسئول مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی ( آیه ) شناخته می شود.

علی حیاتی، مسئول کارگاه هنری سه در چهار است و سید مهدی حسینی نیز مدیر کانون هنر شیعی می باشد.

همچنین دکتر حبیب الله صادقی و دکتر مصطفی گودرزی بعنوان مشاورین ارشد هنری مدیر عامل بنیاد روایت منصوب شدند.

گفتنی است پیش از این محمد حبیبی مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بود که با حکم مدیر عامل بنیاد روایت فتح، از این پس در سمت معاونت طرح و برنامه بنیاد فرهنگی روایت مشغول خدمت خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس