کد خبر 723627
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
رضا اطری

رضا اطری امروز شنبه در بیست و هفتمین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا با غلبه بر حریف خود، نخستین پیروزی ورزشکاران ایرانی را در این دور از مسابقات بین ا لمللی به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، در این رقابت ها کشتی گیران ایرانی در چهار وزن 57،65،74 و 97 کیلوگرم به روی تشک می روند.

در نخستین مسابقه اطری کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم برابر حریف ازبکستانی به میدان رفت که با نتیجه 8بر 6 حریف خود را شکست داد و به این ترتیب نخستین پیروزی برای کاروان کشتی آزاد ایران را به ارمغان آورد.
اطری پس از این پیروزی باید در دور دوم با برنده کشتی 'یوکی تاکاهاشی' از ژاپن و 'نایسون' از تایلند روبه رومی شود.
دومین دوره رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از امروز با حضور 8 آزادکار کشورمان به مدت دو روز در ورزشگاه ایندیرا گاندی پایتخت هند در دهلی نو آغاز شد.
اعضای تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها 'رضا اطری' در وزن 57،'بهنام احسان پور'61،'میثم نصیری'65،'حامد رشیدی'70 ،'بهمن تیموری'74،'علیرضا کریمی'86 ، 'حسن شهبازی' 97 و'یداله محبی' در وزن 125 کیلوگرم تشکیل می دهند.
'محمد طلایی' سرمربی و 'علی اکبر دودانگه' ، 'امیر توکلیان' و 'احسان لشگری' به عنوان مربی ،آزادکاران را در این رقابت ها هدایت می کنند.
پیش از این ،تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز پس از دو روز رقابت با کشتی گیران قاره کهن با کسب چهار مدال طلا،یک نقره و دو برنز و با 69 امتیاز تیمی ،قهرمان کشتی فرنگی قاره کهن شد.
در این مسابقات بین المللی ایران با کسب 7 مدال قهرمان کشتی فرنگی قاره کهن شد.
تیم های قزاقستان و کره جنوبی با 59 امتیاز،ژاپن 51،چین 50،ازبکستان 43 ،هند 38، قرقیزستان30 و تاجیکستان با 18 امتیاز در رده های بعدی تیمی مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی آسیا قرار گرفتند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس