حسین هاشمی تختی

نماینده بندرعباس اظهار داشت: به دهیاران گفته شده که اگر صندوقی که در حوزه آنهاست رأی کمتری برای آقای روحانی داشته باشد، برکنار خواهند شد.

به گزارش مشرق، حسین هاشمی تختی اظهار داشت: هر دولتی که مستقر باشد و از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و مردم به آن رأی دهند را رئیس جمهور می دانیم و زمانی که حکمش از سوی رهبری تنفیذ شد تلاش می کنیم تا از دولت حمایت کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: اینکه ایشان بخواهد کاندیدای رقیب را بترساند و برخوردهای پوپولیستی کند و اظهاراتی مبنی بر دیوارکشیدن در پیاده روها را مطرح کند، راهکارهایی نخ نما شده است و جواب نمی دهد. هیچ کدام از کاندیداها چنین صحبتی را نکرده و به دنبال چنین حرفهایی نیستند.

عضو فراکسیون ولایت مجلس افزود: به نظر می رسد آقای روحانی با این اظهارات تلاش دارد تا وزن خود را بالاتر ببرد و به همین دلیل چنین صحبت هایی را مطرح می کند.

هاشمی در خصوص عملکرد دولت و افتتاح های اخیر تصریح کرد: معمولاً پروژه های بزرگ توسط دولت های گذشته انجام می شود و افتتاح آن به دولت بعدی می رسد. الان هم به همین شکل است. خیلی از پروژه ها از قبل کارهایش انجام شده و در دولت فعلی افتتاح شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: بیش از ۷۳ درصد از کار خلیج فارس در دولت قبل انجام شده بود و باید خیلی زودتر به سرانجام می رسید. انتظار ما این بود که کارها زودتر به نتیجه می رسید. احساس مردم این است که افتتاح این گونه پروژه ها در ایام تبلیغات انتخاباتی برای مانور است. مردم، قاضی خوبی هستند، ارزیابی کرده و تصمیم لازم را می گیرند.

هاشمی اظهار داشت: به دهیاران گفته شده که باید از صندوق های رأیشان آقای روحانی بیرون بیاید. به آنها گفته شده که اگر صندوقی که در حوزه آنهاست رأی کمتری برای آقای روحانی داشته باشد، حذف خواهند شد. این کار دخالت در انتخابات و تخلف است و باید هر چه زودتر وزارت کشور از این اقدامات جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: باید به وزارت کشور و استانداران تذکر داده شود و اجازه ندهد این گونه در انتخابات دخالت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس