دستفروشی

اراذل و اوباش در حمله به دستفروشان با لباس ماموران شهرداری، اشتباهاً روی خودروی خود آرم سازمان مدیریت پسماند را حک کرده‌اند.

به گزارش مشرق، عصر امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت) افرادی ناشناس و اراذل و اوباش در پوشش ماموران سد معبر شهرداری اقدام به حمله به برخی از دستفروشان خیابان انقلاب کرده و به اموال آنها آسیب وارد کردند. این افراد ناشناس بعد از این اقدام مشکوک و شکستن لوازم یک پیرمرد دستفروش، با اعتراض شدید مردم مواجه شدند اما بلافاصله و درست زمانی که ماموران شهرداری تهران به محل رسیدند، اراذل و اوباش پا به فرار گذاشته و از محل گریختند.

بلافاصله پس از این اقدام، شبکه تلویزیونی من و تو وابسته به ضدانقلاب خارج نشین فیلم این اقدام اراذل را منتشر کرد که بررسی این فیلم، نکته قابل توجهی را نشان می‌دهد.

جالب این جاست که در فیلم منتشر شده، اراذل و اوباش با خودروهایی به پیرمرد و دستفروشان حمله می‌کنند، که "آرم سازمان مدیریت پسماند" حک شده و ماموران نیز "لباس ماموران سد معبر شهرداری" به تن دارند.


به آرم روی خودرو توجه کنید


سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

پیشتر نیز برخی اخبار حاکی از آن بود که ستاد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه‌ریزی کرده که افرادی با ظاهر و لباس ماموران شهرداری، به مردم و دست‌فروشان حمله‌ کرده و از این طریق ضمن تخریب چهره محمد باقر قالیباف، فضای انتخابات را ملتهب کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    14 3
    چقدر بی شرفند ببینید برای قدرت چه کارها که نمیکنند متاسفم
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
    12 5
    رای ما رئیسی و قالیباف
  • طرفدار قالیباف IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
    1 0
    با این کارها نمی توانند رای جمع کنند. زنده باد قالیباف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس