کد خبر 721426
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
سجاد مرادی

قهرمان دوومیدانی بازی‌های آسیایی 2010 گفت: از حضور در فدراسیون استعفا کردم چون سِمت داشتم و اختیار لازم را نمی‌دادند.

به گزارش مشرق، یک بار دیگر یکی از مسئولان فدراسیون مجید کیهانی از سمت خود استفعا داد تا سریال استعفا در این فدراسیون ادامه داشته باشد.

سجاد مرادی، دونده پرافتخار کشورمان به تازگی از سمت خود به عنوان مشاور رئیس، رئیس کمیته استقامت و عضو کمیته تیم‌های ملی از سمت خود کناره گیری کرده است. پیش از مرادی افراد زیادی در این فدراسیون از زمان ریاست کیهانی و به دلیل تک روی‌های وی از سمت خود کناره‌کیری کرده بودند و مطمئنا با شرایط مدیریتی فدراسیون او آخرین نفر هم نخواهد بود.

سجاد مرادی در مورد اینکه چرا کناره‌گیری کرده است، گفت: دلیلش این بود که اختیار لازم را برای کار کردن ندادند و جایی که اختیار نداشته باشم، کار نمی‌کنم. من رئیس کمیته استقامت بودم و کارهایی می‌خواستم را انجام نمی‌دادند و پس از این اتفاق استعفا دادم و دیگر هم نرفتم.

وی ادامه داد: کیهانی، رئیس فدراسیون با استعفایم موافقت نکرده، اما گفته‌ام اگر اختیار نداشته باشم به هیچ وجه بر نمی‌گردم. حرفم را می‌زنم و از کسی هم ترسی ندارم. سجاد مرادی قهرمان بوده و برای خودش آبرو دارد. برای هیچ فرد خاصی خودم را خرج نمی‌کنم و اجازه نمی‌دهم از اسم من استفاده کنند. اگر قرار باشد خودم را خرج کنم تنها برای دوومیدانی و ورزشکاران است؛ اگر هم به فدراسیون آمدم فقط به این خاطر بود.

مرادی با اشاره به کیهانی انسان خوب و پیگیری است، گفت: اگر قرار است به ما هم سمتی داده شود، باید تمام اختیارات آن را هم بدهند. دوست ندارم اختیاری ندهند و بعد از مدتی که در استقامت نتیجه نگرفتیم، بگویند مرادی مقصر بوده است.

قهرمان بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو عنوان کرد: راهکار من این بود 30 نفر از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را دعوت کنم و مربی و اردو هم با نظر خودم باشد، اما اجازه ندادند. با یک جا نشستن و جلسه گذاشتن چیزی درست نمی‌شود. هر موقع شرایط مرا قبول کردند، باز خواهم گشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس