کد خبر 721272
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
فیلم/ توسیه رهبرانقلاب به برگزار کنندگان انتخابات

روز گذشته و در جریان دیدار رهبر انقلاب با معلمان، ایشان بر موضع هفته گذشته خود در مورد دلیل امنیت کشور و هیبت جهموری اسلامی پیش چشم دشمنان تأکید کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته و در جریان دیدار رهبر انقلاب با معلمان، ایشان بر موضع هفته گذشته خود در مورد دلیل امنیت کشور و هیبت جهموری اسلامی پیش چشم دشمنان تأکید کردند و فرمودند: «این هیبت ناشی از امثال حقیر است؟ ابداً؛ این ناشی از عواطف و احساسات مردمی است... من این را می‌گویم، نیایند حرفی را که بنده به صراحت بیان کردم، تحریف کنند و بگویند مراد فلانی این است که حضور مردم دولتی را سرکار می‌آورد که آن دولت... نه آقا؛ دولت‌ها تأثیری ندارند.»

پس از انتشار این بخش از سخنان رهبری، سؤال پیش آمد که چه کسانی سخنان صریح هفته قبل رهبر را تحریف کرده‌اند که ایشان لازم دیده‌اند تذکر علنی بدهند. نگاهی به برخی گفتارهای مقامات دولتی ماجرا را مشخص می‌کند:

اول مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که چند روز پیش گفته بود: «درست است که مقام معظم رهبری فرمودند این ملت بود که سایه جنگ را از سر کشور برطرف کرد، اما ملت با انتخاب ابزار درست این کار را کرد. یعنی انتخاب رئیس‌جمهوری و دولتی که بداند با دنیا چطور باید حرف بزند.»

دوم اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور و کاندیدای پوششی حسن روحانی که گفته بود «همانطور که رهبری فرمودند حضور مردم بود که در سال 92 سایه تهدیدها را از کشور کوتاه کرد.»


جهانگیری در جریان مناظره دوم هم با اشاره به سخنان رهبری در یک دیدار خصوصی مدعی تحسین خود توسط رهبری شد و نیز خودش را مصداق مدیر جهادی اشاره شده در کلام رهبر انقلاب دانست.

منبع:روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    19 4
    حتي به رهبر انقلاب هم رحم نمي كنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس