کد خبر 720919
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
تیم ملی فوتبال ایران

درحالی که تیم‌های ملی همه فدراسیون های فوتبال دنیا از یک برند لباس در رویدادهای بین‌المللی استفاده می‌کنند، فدراسیون فوتبال ایران یک «هفت بیجار» درست کرده است!

به گزارش مشرق، زمانی که مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد در اولین اقدام قراردادی که در زمان علی کفاشیان با یک شرکت ایتالیایی برای البسه تیم های ملی ایران بسته شده بود را «روی هوا» برد و مدعی شد که فدراسیون یک برند خوب را برای تیم های ملی انتخاب خواهد کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که فدراسیون فوتبال تعداد زیادی لباس های مختلف را از برند ایتالیایی تحویل گرفته بود و تیم های مختلف ملی تا ماه ها از همین برند استفاده می کردند. با این حال میل مهدی تاج و سایر دوستانش استفاده از این برند نبود و در اولین اقدام برند آدیداس را برای تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفتند که البته البسه این برند هم دست کمی از همان «زیر پیراهن های» قبلی برای تیم ملی نداشت.

با این حال از آنجا که نام این برند مشهور بود و کی روش هم سکوت عجیب داشت، تیم ملی با همین لباس بی کیفیت کارش را ادامه داد اما سایر تیم های ملی هر کدام با یک برند در رویدادهای بین المللی حضور پیدا کردند.

درحالی که در همه فدراسیون های فوتبال دنیا تیم های ملی در همه رده ها از یک برند مشخص و یک طرح لباس تیم ملی در رویدادهای بین المللی استفاده می کنند، فدراسیون فوتبال ایران از تیم های ملی یک «هفت بیجار» درست کرده و هر تیم ملی یک برند و یک طرح می پوشد و ظاهرا کسی هم به این مهم توجه نمی کند.

مهدی تاج که کار را به دوستان نزدیکش یعنی امیر عابدینی و محمدرضا ساکت سپرده بهتر است به فکر حل این مشکل باشند و اینگونه نباشد که فقط چون تیم ملی بزرگسالان زیر نظر کی روش است و فدراسیون هم از کارلوس حساب می برد، فقط به فکر تیم اصلی باشند و برند معروف را به این تیم بدهند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی باهاما حضور دارد و در این مسابقات لباس های برند «مجید» را برتن می کند. تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در اردوی فرانسه و اردوهایش از برند «آل اشپورت» استفاده می کند. برخی تیم های ملی هنوز از برند «جیووا» استفاده می کنند و تیم ملی بزرگسالان هم «آدیداس» می پوشد.

امیر عابدینی سرپررست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرگزاری مهر  عنوان کرده بود که نمی خواهند تیم های ملی «هفت بیجار» بپوشند، اما بررسی های نشان می دهد کج سلیقگی فدراسیون فوتبال هنوز هم ادامه دارد و اتفاقا تیم های ملی «هفت بیجار» هم می پوشند و خوب هم می پوشند!

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 0
    بریزن بیرون بفروشن این لباس هارو
  • یاور IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    0 1
    مرده شور ان خورشید اصلاح طلبان را ببرد که بوی گند خیانت انها در تاریخ ایران پیچیده خصوصا این برجام ننگین که روی قرار داد ترکمنچای را سفید کرده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس