کد خبر 720912
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کرانچار

سرمربی سپاهان گفت: به هیچ وجه قولی ندادیم، بلکه دنبال برنامه هایی هستیم تا تیم را طوری تقویت کنیم تا سپاهان بار دیگر بتواند در آسیا وارد رقابت با رقبای قدرتمندش شود.

به گزارش مشرق، در نشستی که امروز با حضور سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، نیکفر رئیس هیئت مدیره باشگاه، طاهری مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و زلاتکو کرانچار برگزار شد، توافقات لازم صورت پذیرفت و قرارداد سرمربی موفق طلایی پوشان برای دو فصل دیگر تمدید شد.

بر همین اساس گفت و گویی را با کرانچار انجام دادیم که متن آن در زیر می‌آید:

بالاخره در سپاهان ماندنی شدید؟

قول دادم یک برنامه مناسب را تشکیل دهیم و امیدوارم این برنامه را خوب سازماندهی کنیم تا سال خوبی را تا حد امکان رقم بزنیم.

 گفته بودید قبل از بحث مالی، بحث کادر بازیکنانتان بسیار مهم‌تر است.

جزییات در این خصوص را فردا بررسی خواهیم کرد. آگاه هستیم که خلیل‌زاده را از دست دادیم و ابتدا می‌خواهیم دنبال جایگزین مناسبی برای او باشیم و سایر بازیکنان باکیفیتمان را حفظ کنیم.

در مذاکرات قول قهرمانی دادید؟

خیر به هیچ وجه قولی ندادیم، بلکه دنبال برنامه هایی هستیم تا تیم را طوری تقویت کنیم تا سپاهان بار دیگر بتواند در آسیا وارد رقابت با رقبای قدرتمندش شود.

مردم اصفهان و هواداران هم خاطرات خوبی از شما همراه با سپاهان دارند.

خوشحالم از شنیدن این مطلب و احساس کردم این موضوعی که گفتید سرنوشت من را در مذاکرات در خصوص توافقی که انجام شد، رقم زد. در مسیری هستیم که بتوانیم با عملکردی رضایتبخش، خیلی سریع این رضایت خاطر را موجه کنیم.

این توافق خیلی زود حاصل شد در حالی که برخی از رسانه‌ها سعی می‌کردند مدام شما را از سپاهان دور کنند.

در مذاکرات درخواست‌های غیرعادی به هیچ وجه نبود بلکه تنها درخواست این بود که بودجه‌ای را برای حفظ بازیکنان و تقویت تیم فراهم کنیم.

احسان حاج صفی می‌ماند، چند تیم مطرح پایتخت به شدت خواستار او هستند.

بعد از گذر زمان درباره تمام جزئیات تیم از جمله احسان صحبت خواهم کرد. احسان تا حالا برای ترک سپاهان به هیچ مقصدی ابراز علاقه نکرده و ما هم میل داریم او بماند. احسان یک حلقه مهم در زنجیره داخل تیم محسوب می‌شود. تلاش می کنیم او را نگه داریم اما سعی می کنیم بازیکنان با کیفیت دیگری هم داشته باشیم اما فعلا اسامی بازیکنانی که مدنظر داریم را از من نخواهید.

گفته می‌شود 70 درصد از تیم فعلی را می‌خواهید؟

درست است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس