جهانگیری به جای ژاسخ سوال متن آماده ای را از روی کاغذ قرائت کرد

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ انشاءخوانی کودکانه آقای جهانگیری در مناظره دیروز ما را به یاد دوران دبستان انداخت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مناظره روز گذشته کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتظار می‌رفت تا در مناظره دیروز، کاندیدایی که جایگاه ریاست‌جمهوری را دراختیار دارد، پاسخ قانع‌کننده‌ای برای سؤالات و مسائل داشته باشد، اما آقای روحانی پاسخ روشنی برای مسائل نداشت. 

وی افزود: متأسفانه دولت با دست خالی به مناظرات آمده و آقایان روحانی و جهانگیری عملکرد مقبولی برای ارائه دراختیار نداشتند. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: رشد اقتصادی 8 درصد که همواره آقایان روحانی و جهانگیری به آن اشاره دارند، در حالی است که 6 درصد از این 8 درصد از محل فروش نفت حاصل شده و از خام‌فروشی به دست آمده است. 

آزادیخواه خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم به علت سوءتدبیرها در عرصه سیاست خارجی، قیمت نفت ما به بشکه‌ای 40 دلار تنزل یافت و این یکی از عواید برجام برای کشور ما بود. 

وی افزود: آقای جهانگیری در مناظره دیروز در واقع به انشاءخوانی پرداخت و این انشاءخونی کودکان وی ما را یاد دوران دبستان انداخت. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: میزان آمادگی و در عین حال صداقت آقای رئیسی در مناظره دیروز بر همه مشخص شد و با برنامه بودن وی از کلام وی آشکار بود و نیز در مناظره دیروز شاهد نگرانی‌های آقای قالیباف از بی‌بندو باری‌های مالی در سال‌های گذشته در کشور بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    10 2
    انشا هم بلد نبود بخونه احتمالا تو درس انشا تجدید می شده است
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
    0 3
    نظرا ت و انتشار بده كه ملت بفهمن احيانا بي طرفي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس