کد خبر 719658
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
بوکوحرام

در پی حمله هوایی روز چهارشنبه ارتش نیجریه به تجمع سران گروه تروریستی تکفیری بوکوحرام در مناطق شمالی این کشور، رهبر این گروه تروریستی زخمی و یکی از جانشینان او کشته شد.

به گزارش مشرق، منابع امنیتی نیجریه از ورود تلفات سنگین به تجمع سران گروه تروریستی تکفیری بوکوحرام در شمال این کشور خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: در حمله هوایی روز چهارشنبه جنگنده های ارتش نیجریه به تجمّع مقامات بلندپایه این گروه تروریستی در روستای «بالّا» واقع در مناطق شمالی این کشور، چند تن از رهبران بوکوحرام از جمله «ابوبکر شکایو» رهبر این گروه تروریستی زخمی و یکی از جانشینان وی کشته شد.

این منابع خبری همچنین افزودند: بر اساس گزارش های محلی، ابوبکر شکایو پس از مجروحیت برای درمان به نزدیکی مرز نیجریه با کامرون منتقل شد.

طی این حمله هوایی «عبّا مصطفی» یکی از جانشینان رهبر این گروه تروریستی تکفیری نیز کشته شد و چند تن دیگر از مقامات ارشد این گروه تروریستی، زخمی شدند.

گفتنی است روستای «بالّا» در حاشیه جنگل سامبیسا، محل اختفای گروه زیادی از تروریست های بوکوحرام و محل احتمالی حضور دختران دبیرستانی نیجریه ای در بند این گروه تروریستی است.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس