حدادعادل

حدادعادل با اشاره به حضور دو نامزد اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است ضرورت داشته باشد که هر دو کاندیدا تا انتخابات در صحنه بمانند.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، در حاشیه بازدید از سی‌امین دوره نمایشگاه کتاب تهران در پاسخ به پرسش تسنیم درباره تصمیم جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخاب یک کاندیدا یا هر دو نامزد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است ضرورت داشته باشد که هر دو کاندیدا تا انتخابات در صحنه بمانند. این به هر حال یکی از فرض‌های محتمل است.

وی درباره خالی بودن برنامه‌های فرهنگی در میان برنامه‌های کاندیدا افزود: متاسفانه نامزدها به هم زد خورد و مچ گیری می‌کنند که آدم متوجه نمی‌شود که برنامه فرهنگی هم دارند یا خیر.

حدادعادل ادامه داد: نوعی حالت پرتنش ایجاد شده که به بیننده مجال فکر کردن نمی‌دهد. البته گفتمان حاکم بر انتخابات اقتصادی است نه فرهنگی. فعلاً اقتضای روزگار این است. مردم اینقدر درگیر اقتصاد هستند که بحث فرهنگی در این میان نابهنگام و دور از انتظار است.

وی همچنین درباره احتمال بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب گفت: ممکن است ایشان بازدید کنند اما من از برنامه ایشان اطلاعی ندارم. من هم مثل همه خوشحال می‌شوم که ایشان حضور پیدا کنند. حضور ایشان یک پیام است اما من از برنامه‌های ایشان اطلاعی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
    1 0
    اینطوری رای تقسیم میشه بازم روحانی و فک و فامیلاش در میان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس