کد خبر 719218
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
محمد طلایی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: پرویز هادی را به تیم ملی دعوت کردیم تا به ما کمک کند.

به گزارش مشرق، محمد طلایی درباره علت دعوت از پرویز هادی آزادکار سابق تیم ملی کشتی ایران به اردوی تیم ملی اظهار کرد: هادی به عنوان یک پیشکسوت و کسی که سال‌ها به تیم ملی کشتی آزاد ایران خدمت کرده است به این اردو دعوت شد و هدف‌مان این بود که در شرایط حال حاضر تیم ملی بر اساس برنامه‌هایی که داریم، به تیم ملی و تمرین‌های سایر نفرات کمک کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که با توجه به آسیب دیدگی کمیل قاسمی آیا هادی شانسی برای حضور در رقابت‌های همبستگی اسلامی دارد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم. او باید ابتدا بیاید تا شرایطش را ببینیم. ضمن اینکه فرآیند انتخابی تیم ملی به ما این اجازه را نمی‌دهد تا از هادی در رقابت‌های همبستگی اسلامی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دعوت این کشتی‌گیر به اردوی تیم ملی بر خلاف فرآیند نیست؟ گفت: یک مربی می‌تواند تشخیص دهد که آیا یک کشتی‌گیر می‌تواند به نفراتش در راه آماده‌سازی کمک کند یا خیر. بر همین اساس ما نیز هادی را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم.

طلایی در پایان درباره آخرین وضعیت کمیل قاسمی و حسن رحیمی نیز خاطرنشان کرد: 15 روز مانده به رقابت‌های همبستگی اسلامی ترکیب قطعی تیم ملی را اعلام می‌کنیم. قاسمی از ناحیه گردن دچار آسیب دیدگی است که دو اردو است فیزیوتراپی می‌کند و در کنار آن نیز در تمرین‌ها حضور دارد. رحیمی هم در تمرین‌ها حاضر است و درباره این دو کشتی‌گیر هرچه دیرتر تصمیم بگیریم بهتر خواهد بود چرا که باید در آستانه اعزام تیم، با مشاهده وضعیت‌شان نسبت به این موضوع تصمیم‌گیری کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    واقعا خوشحال شدم از برگشت دوباره پهلوان پرویز هادی هردو سهمیه المپیک ایران در لندن و برزیل توسط هادی کسب شده بود
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    مشرق تیترت نشون میده خیلی ناراحت شدیا!؟ درضمن پرویز هادی به همراه تیم ایران همین پارسال قهرمان جهان شدند در امریکا بعد تو زدی کشتی گیر سابق !!،خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس