کد خبر 719182
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای چندمین بار می‌گویم جباروف فردا ساعت 8 و نیم بازیکن استقلال است.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان اظهار داشت: فردا بازی سرنوشت‌ساز و مهمی داریم. آنها می‌خواهند سهمیه آسیایی بگیرند ما هم می‌خواهیم دومی جدول را حفظ کنیم.

منصوریان همچنین اضافه کرد: فردا بازی مهم و سرنوشت سازی داریم.چون حریفان در جدول تلاش می‌کند چهارمی را حفظ کند و ما هم مبارزه می‌کنیم دومی را حفظ کنیم و از این اتفاق و شرایط خوب دفاع کنیم ضمن اینکه سپاهان یک حریف قابل احترام و مستحکم است.

وی گفت: بعد از بازی با پدیده تمام وقت خود را گذاشتیم تا شناخت خوبی از سپاهان که یک تیم سخت‌کوش و منضبط است به دست آوریم و امیدوارم فردا روز خوبی داشته باشیم. ضمن اینکه از هواداران می‌خواهیم ما را تنها نگذارند که یکی از رکن‌های اصلی ما در آسیا و لیگ همین یار دوازدهم است که امیدوارم فردا با حمایت آنها سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه دوست دارد در مرحله بعدی با العین امارات بازی کند یا الاهلی عربستان گفت:‌ما ابتدا به ساکن باید مقابل التعاون عربستان صعودمان را قطعی کنیم. درست است که بازی رفت را 3 بر صفر برده‌ایم اما فوتبال لبه‌های تیزی دارد و اگر تمرکزمان را از دست بدهیم ممکن است شرایط ایده‌ال و خیلی چیزها را از دست دهیم. اول به دنبال قطعی شدن صعودمان هستیم العین امارات و الاهلی عربستان هر دو در یک قواره هستند. بازی با العین این فرق را دارد که شانس یک بازی خانگی خوب را خواهیم داشت. نمی‌دانم فدراسیون فوتبال در مورد کشور عمان تصمیمی گرفته یا نه اما هنوز ابراز علاقه از سوی فدراسیون ندیده‌ام که عمان کشور سوم و میزبان نباشد. انتخاب عمان تفکری آماتوری بود مثل اینکه ژاپن بخواهد در کشور ثالث یعنی عراق یا امارات با ایران بازی کند. قطعا در آن شرایط 50 هزار نفر برای حمایت از تیم ما به ورزشگاه می‌آیند. انتخاب عمان تفکر حرفه‌ای نبود. ما باید در آسیای میانه و بالا میزبانی خود را از تیم‌های عربستانی انتخاب می‌کردیم و فضا را برای تیم‌های عربستانی می‌بستیم. در بازی با پرسپولیس هم این دلهره وجود داشت و دیدید که چقدر تماشاگر به ورزشگاه آمد. مرز عربستان با عمان نزدیک است. اکنون تیم‌های ایرانی نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است و اگر سقوط کنند چه شرایطی برایشان پیش می‌آید. باید دید در شهریور و مرداد چه چیز در انتظارمان است در حالی که بازی در کشورهای آسیای میانه برای بازیکنان آنها دشوار است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا استقلال با مک درموت بدنساز سابق تیم ملی وارد مذاکره شده یا خیر،‌گفت: صحبت‌های اولیه شده و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌سیم. اگر به مسیری برسیم که با هم همراه شویم خوشحال می‌شویم چون من به کار او اعتماد دارم. استارت اولیه متد بدنسازی ما با او بود و این مربی کمک زیادی به ما کرده است و من نمی‌توانم منکر کمک‌های او در تمام سال‌های مربیگری‌ام باشم. اگر به یک نقطه مشترک برسیم خوشحال می‌شوم که او بدنساز و دستیارم شود. 

منصوریان در مورد اینکه نورافکن به تیم ملی جوانان می‌رود یا استقلال را در آسیا همراهی می‌کند، گفت:‌الان دو تیم ملی داریم و استقلال هم زیر پرچم ایران باید برای 30 میلیون افتخارآفرینی کند. از سوی دیگر تیم ملی هم در جام جهانی بازی دارد و اگر نگاه‌مان به رشد نورافکن باشد استقلال هم در آسیا بازی می‌کند و او به پیشرفت می‌رسد. اگر منافع ملی باشد هر دو تیم منافع ملی دارند و الان او در اختیار استقلال است و با ما ادامه می‌دهد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد این شرط را گذاشتند که اول تسویه حساب شود، گفت: خیر چون مسیری که افتخاری جلو برده این گارانتی وجود دارد که تسویه حساب می‌شود. هر چند کسی که می‌خواهد تمدید کند باید با او تسویه حساب شود.بازیکنان ما به این اطمینان رسیده‌اند که بعد از سال‌ها قبل از پایان فصل به طلب خود رسیده ضمن اینکه تمام مجموعه ما که قرارداد زیر 150 میلیون دارند طلب‌شان پرداخت شده و من بابت این موضوع به مدیرعامل عزیزمان که از سختی‌ها و فشارهای اولیه عبور کرد، تبریک می‌گویم. بازیکنان ما شرط نگذاشتند اما باید به اطمینان خاطر هم برسند ضمن اینکه هدف ما اول حفظ بازیکنان برای فصل جدید است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه وضعیت امید ابراهیمی به کجا رسید،‌گفت: دو بازیکن ما شرایط بازی دارند اما باید از آنها حفاظت کرد. امید فرمانده خط هافبک ماست و باید مراقب او باشیم.امشب در این خصوص جلسه‌ای داریم ضمن اینکه یک مقدار مجید حسینی عضله‌اش گرفته و باید مراقب این بازیکن هم باشیم. هر چند که به مجموعه پزشکی استقلاا هم اعتقاد دارم و باید تصمیمی بگیریم که آینده این دو بازیکن را خدشه‌دار نکند.

وی درباره وضعیت جباروف گفت: فردا فقط روی سپاهان تمرکز می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گویم جباروف فردا ساعت 8 و نیم بازیکن استقلال است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به درگذشت پدر بهنام ابوالقاسم‌پور گفت: این مصیبت را به او تسلیت می‌گویم او دوست خوب من است. تیم‌های ما متفاوت بوده او در پرسپولیس و من در استقلا بودم اما دوستان خوبی هستیم. 

منصوریان با اشاره به حامی مالی استقلال گفت: یک سامانه از ما پرسپولیس یا تراکتورسازی حمایت می‌کند. پرسپولیس و استقلال مایه نشاط فوتبال هستند. ما یا پرسپولیس نباشیم فوتبال بی‌نشاط خواهد بود. بعد از ما برای پرسپولیس هم تیم تراکتورسازی از حمایت 28 میلیون آذری برخوردار است. اما اولویت ما و پرسپولیس هستیم. از سامانه مورد نظر هواداران استفاده کنند. تا ما بتوانیم بازیکنان لازم راجذب کنیم و هم یکی دو بازیکن جدید بیاوریم. اگر حمایت این سامانه نبود به نیمه راه هم نمی‌رسیدیم. اما ان‌شاالله اگر در آسیا ادمه حیات بدهیم با صلابت کار خواهیم کرد. از بانک حامی خود به نمایندگی از استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
    0 0
    40 میلیون پرسپولیسی + 30 میلیون استقلالی + 28 میلیون تراکتوری = 98 میلیون جمعیت کل کشور = 80 میلیون !!! عجب!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس