کد خبر 718200
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
دوومیدانی

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی دلایل فدراسیون در حذف نام چهار ورزشکار از لیست اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون دوومیدانی ظهر امروز (دوشنبه) اسامی نفرات اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی را منتشر کرد. این لیست با فهرست قبلی که روز 31 فروردین اعلام شده بود، تفاوت‌هایی داشت؛ به‌طوری‌که رضا قاسمی، محمد صمیمی، سبحان طاهرخانی و مریم طوسی خط خورده‌اند.

تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم‌های ملی در این باره گفت: جلسه این سازمان از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد و ساعت 12 نیز به پایان رسید. در این جلسه مسائل را بررسی کردیم. ما طبق نظر کمیته ملی المپیک باید نفراتی را اعزام کنیم که در باکو مدال بگیرند.

وی افزود: رضا قاسمی دچار مصدومیت شده و دکتر اردیبهشت، پزشک فدراسیون دوومیدانی نیز این آسیب‌دیدگی را تایید کرده است. شرایط او به شکلی نیست که بتواند در باکو حضور داشتند. همچنین مریم طوسی با مصدومیت مواجه شده و باید به استراحت بپردازد. البته آسیب‌دیدگی این دو ورزشکار جدی نیست و فقط نمی‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند. باید به این نکته نیز اشاره کنم که قاسمی نه در مسابقات آغاز فصل و نه در لیگ طلایی حضور نداشت.

سخنگوی سازمان‌ تیم‌های ملی ادامه داد: سبحان طاهرخانی یکی از کسانی بود که نتوانسته رکوردهای خوبی داشته باشد. او روز گذشته در لیگ طلایی و در ماده پرش طول رکورد 7.30 متر را به ثبت رساند و سوم شد. من به او گفتم که حداقل باید رکورد نزدیک 8 متر را داشته باشد.

غیاثی درباره خط خوردن محمود صمیمی نیز عنوان کرد: صمیمی در سال جدید هنوز نتوانسته در پرتاب دیسک رکورد 60 متر را داشته باشد. او در لیگ طلایی نیز سوم شد، در حالی که احسان حدادی با 62.64 متر به مقام نخست رسید. ما می‌توانیم در هر رشته یک نفر را اعزام کنیم و بر همین اساس نیز حدادی به میدان خواهد رفت.

غیاثی خاطرنشان کرد: ما بعد از چهار رقابتی که برگزار شده، حالا به یک نطقه عطف در انتخاب نفرات رسیده‌ایم و کسی هم نمی‌تواند اعتراضی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ایران در دوی 4 در 100 متر حضور نخواهد داشت، درباره سپیده توکلی تصریح کرد: از او در روز پنج‌شنبه هفته جاری رکوردگیری خواهد شد و اگر بتواند رکورد 1.75 متر را داشته باشد، اعزامش قطعی خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس