کد خبر 718089
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
تیراندازی در آمریکا

پلیس آمریکا از کشته شدن فرد مسلحی خبر داد که اقدام به تیراندازی به سمت تعداد زیادی از مردم در نزدیکی یک استخر در سن دیگو کرده بود.

 به گزارش مشرق به نقل از رویترز، پلیس سن دیگو اعلام کرد که روز یکشنبه فرد مسلحی را که اقدام به تیراندازی در کنار استخر یک مجموعه مسکونی کرده بود و ۸ نفر را زخمی کرده بود به ضرب گلوله کشته است.

شلی زیمرمن، رئیس‌پلیس سن دیگو در کنفرانس خبری عصر روز گذشته گفت که فرد مسلح پس از آنکه اسلحه خود را به سمت پلیس نشانه گرفت کشته شد.

زیمرمن در ادامه گفته که ۸ نفر درپی تیراندازی این فرد زخمی شده که حال تعدادی از آنها وخیم گزارش شده و درحال حاضر در بیمارستان به سر می‌برند.

یکی از ساکنان این مجتمع آپارتمانی به شبکه تلویزیونی کی اف ام بی تی وی گفت بین پنج تا هفت نفر مورد اصابت قرار گرفتند و پلیس نیز با تیراندازی به سمت عامل تیراندازی، وی را در صحنه تیراندازی کشت.  

این تیراندازی در ساعت شش بعد از ظهر به وقت محلی در مجتمع آپارتمانی در منطقه یونیورسیتی سیتی (University City) شهر سن دیه گو روی داد.

این شاهد عینی به این شبکه تلویزیونی گفت عامل تیراندازی را دیده است که در شرایطی که در یک دست نوشیدنی و در دست دیگر تفنگ گرفته بود کنار استخر نشسته بود. به گفته وی دو افسر پلیس که وارد صحنه شده بودند با این فرد درگیر شدند و وی را به ضرب گلوله کشتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس