کد خبر 715605
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
مجیدی

به هر حال خوشحالم از اینکه در این فیلم بازی کردم چون بودن در فیلم «محمد رسول‌الله» تجربه‌های خوبی را برایم رقم زد.

به گزارش مشرق، علیرضا شجاع نوری، بازیگر فیلم «محمد (ص)»، در خصوص حضورش در این فیلم، اظهار داشت: قسمت شد که من در این فیلم بازی کنم؛ به هر حال مجید مجیدی کارگردان فیلم بود و ویتوریو استورارو، فیلمبرداری اثر را بر عهده داشت و تیم بزرگی پشت این کار بودند.
وی ادامه داد: به غیر از این موارد قصه «محمد(ص)» نظر من را جلب کرد و به هر حال خوشحالم از اینکه در این فیلم بازی کردم. بودن در این فیلم تجربه‌های خوبی را برایم رقم زد.
شجاع نوری در خصوص اینکه فیلم تا چه حد قابلیت شناساندن سیره پیامبر را به جهانیان دارد، گفت: در صورت توزیع درست فیلم در جهان، فیلم، از این قابلیت برخوردار بود.
گفتنی است؛  فیلم «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی در شهریور ماه سال نود و چهار اکران شد و توانست به فروشی چهارده میلیاردی دست یابد.
در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع نوری، مهدی پاکدل، مینا ساداتی و ساره بیات ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم «محمد(ص)» از محاصره مسلمانان در شعب ابی‌طالب آغاز می‌شود و به پیش از میلاد پیامبر اسلام بازمی‌گردد. صحنه‌های درگذشت مادر حضرت محمد(ص) در روستای ابواء و صحنه‌های مربوط به دوران شیرخوارگی و خردسالی پیامبر در روستای سعدیه هم از دیگر بخش‌های فیلم است. فیلم «محمد(ص)» با اولین سفر پیامبر به شام و رسیدن به صومعه بحیرا به پایان می‌رسد. «بحیرا» راهبی مسیحی است که دربارهٔ ظهور آخرین پیامبر به ابوطالب بشارت داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • lpln IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    0 0
    خدایی نکرده قصد ندارند این فیلم رو روانه سینمای خانگی کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس