کد خبر 714858
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
دوومیدانی

۴۵۰ ورزشکار برای شرکت در مسابقات دوومیدانی معلولان قهرمانی کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بهمن رضایی رئیس انجمن دوومیدانی معلولان با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد 450 نفر از تمامی استان‌های کشور به جز خراسان شمالی و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و بانوان و آقایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور با حضور نماینده کمیته بین المللی پارالمپیک از 13 تا 17 اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود که روز 13 اردیبهشت ماه ورود به اردو است و مسابقات در روزهای 14 و 15 و 16 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد. ورزشکاران در روز 17 اردیبهشت ماه نیز محل برگزاری مسابقات را ترک می کنند.

رضایی درباره موادی که ورزشکاران باید رقابت کنند، خاطرنشان کرد: مسابقات در تمام مواد دوها، پرش ها و پرتاب ها و در کلاس های نشسته و ایستاده برگزار خواهد شد.

وی همچنین به رکورد در نظر گرفته شده برای ورزشکاران جهت حضور در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: این مسابقات از آنجایی که انتخابی تیم ملی محسوب می شود برای ما و ورزشکاران از اهمیت بسزایی برخوردار است و هر فردی بتواند رکورد نفر سوم رنکینگ جهانی آقایان و رکورد نفر چهارم رنکینگ جهانی بانوان در سال 2016 را به ثبت برساند، به اردوی تیم ملی دعوت می شود.

منبع: کمیته ملی پارالمپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس