سروری

سروری در واکنش به رد صلاحیت برخی اعضای فعلی شورای شهر تهران گفت: نیروهای رای آور لیست خدمت را رد صلاحیت کردند و با این رد صلاحیت ها به تعبیری می خواهند کرسی های شورا را بدست بیاورند .

به گزارش مشرق، پرویز سروری در خصوص رد صلاحیت شدن برخی از چهره های سرشناس اصولگرای شورا  توسط هیات نظارت انتخابات شورا گفت: ظاهرا اصلاح طلب ها که احساس کردند شرایط جامعه علیه آنها می شود و یک رویگردانی اجتماعی را حس کردند، تصمیم گرفتند تا انتخابات را مهندسی کنند و قرار است خودشان بگویند چه کسی وارد شورا بشود و چه کسی وارد نشود!


وی ادامه داد: این آقایان همان هایی هستند که در تمام دوران اقدامات شورای نگهبان را به شدت زیر سوال می بردند و حالا امروز می بینیم زمانیکه خودشان به این نقطه رسیده اند و این مسئولیت را قبول کردند به قلع و قمع  نیروهایی انقلابی پرداخته اند. همین موضوعات نشان می دهد که آنها به دنبال مهندسی انتخابات هستند.

سروری در خصوص اینکه ایا این موضوع به نوعی انتقام گیری تلقی می شود یا خیر گفت: ظاهرا قرار است از کسانی که در عرصه های مختلف انقلاب را حمایت کردند، انتقام گیری کنند! ملاک رد صلاحیت  آنها کسانی هستند که با فتنه مقابله کردند و از طرفی هم ظاهرا تمامی آنهایی که در فتنه نقش داشتند و حتی بعضی از آنها زندانی هم شدند و تایید صلاحیت شوند!

وی ادامه داد: از همین رو این رد صلاحیت ها اصولگرایان را به این نتیجه می رساند که حضور در انتخاباتی که مهندسی می شود و قرار است دیگران جای مردم تصمیم گیری کنند بسیار سخت خواهد بود و باید در این عرصه تلاش بیشتری انجام دهیم.

سروری در خصوص  اینکه چهره های شاخص اصولگراها رد صلاحیت شده اند و ایا با این رد صلاحیت ها تغییراتی در لیست خدمت به وجود خواهد آمد یا خیر گفت: نیروهای رای آور لیست خدمت را رد صلاحیت کردند و با این رد صلاحیت ها به تعبیری می خواهند کرسی های شورا ر بدست بیاورند و روند شورای اول را در شورای پنجم کلید بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    26 14
    چرا شهربانو امانی انگنه که سابقه فتنه 88 و زندان اوین رو داره باید برای شوراهای صلاحیتش تایید بشه بخدا دارم از دین برمیگردم
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
      0 0
      مردم بنده دنیایند.دین را تا جایی میخواهند که دنیایشان را تامین کند.امام حسین علیه السلام حالا شما هم برگرد از این مدل دین و دینداریت !
    • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
      10 4
      از دین برنگرد از آدمای بی دین لیبرال برگرد
  • ماني IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    23 9
    اصلاح طلبان ديكتاتورهاي خطرناكي هستند، خدا بخير كند
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    20 8
    مدتهاست آن روی چهره منافق این جماعت هویدا شده اینهمه مماشات تاوان هم خواهد داشت
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
    14 22
    مشرق اون موقعی که شورای نگهبان اصلاح طلبان درجه اول رو رد کرد جیکت در اومد؟
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
      0 0
      روسای فتنه منظورتونه؟ بابا جان ادعای ادعای آزادی بیانتون گوش فلک رو کر کرده اصلا اصلاحات بدون پز دموکراسی و آزادی بیان چه لزومی به ادامه داره بی تعارف بفرمایین لیبرال دیکتاتورین دیگه شما رو چه به اصلاحات
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
      0 0
      اکثر اصلاح طلبان یا همراه فتنه گران 78 و 88 بودن یا ساکت فتنه. کسی که امنیت جامعه رو بهم بزنه شایستگی مدیریت یه شرکت هم نداره چه برسه به مسئولیتای بالاتر. دلیل منطقی!!!! رد صلاحیت اعضای اصولگرای شورا توسط اصلاح طلبا چیه من نمیدونم!
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
      0 0
      آیا غیر از این است که اصلاحات هیچ ندارد جز ادعای آزادی وقتی همین ادعا هم سراب از آب درمی آید بهتر است کاسه و کوزه تان را جمع کنید و طور دیگری معرکه بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس