کد خبر 713960
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
بسکتبال

تیم‌های برتر رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر مشخص شدند.

به گزارش مشرق، حبیب خمجانی، رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در خصوص برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته یک اظهار داشت: مسابقات مرحله مقدماتی لیگ دسته یک سال گذشته انجام و برگزاری مرحله نهایی با حضور 6 تیم به سال جدید موکول شد.

وی گفت: در مرحله مقدماتی در مجموع 18 مسابقه انجام و در مرحله نهایی نیز 11 دیدار از روز چهارشنبه،30 فروردین تا روز گذشته، اول اردیبهشت ماه برگزار شد و در پایان تیم آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد، میزبان مسابقات، به عنوان قهرمانی دست یافت، شهرداری تبریز نایب قهرمان شد، هیئت هرمزگان به عنوان سوم رسید و تیم‌های هیئت ایلام، هیئت البرز و شهرداری ارومیه نیز به ترتیب عناوین چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات مرحله نهایی بسیار خوب بود از مسئولین آسایشگاه شهید فیاض بخش تشکر می‌کنم.

وی افزود: در حاشیه این مسابقات از خانواده مرحوم محمد کامیابی از پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولین که برای ورزش آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد زحمات زیادی کشید و همچنین خانواده مرحوم زینال محاسباتی از پیشکسوتان بسکتبال با ویلچر و اولین مربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، تجلیل به‌عمل آمد.

خمجانی گفت: تیم‌های آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد و شهرداری تبریز به رقابت‌های لیگ برتر سال 96 راه یافتند و تیم ایلام نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور تیم‌های شرکت کننده، مسئولین هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی، مسئولین آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد برگزار شد.

منبع: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس