کد خبر 713771
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۶
ماه گرفتگی

فیلم سینمایی «ماه گرفتگی» با موضوع اغتشاشات سال 88، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، ناگهان از اکران کنار گذاشته شد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی  فیلم سینمایی «ماه گرفتگی»  اعلام کرد: فیلم «ماه گرفتگی» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی که پیش از این مقرر شده بود در نوبت دوم اکران نوروز به نمایش درآید به شکل غیرمنتظره ­ای و در آخرین لحظات از لیست اکران خارج شد و فیلم سینمایی «آشوب» به کارگردانی کاظم راست ­گفتار جایگزین آن شد.

«ماه گرفتگی» با موضوع اغتشاشات سال ۱۳۸۸ و وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری در آن سال تولید شده است که با رایزنی های صورت گرفته با مسئولان وزارت ارشاد و حوزه هنری مقرر و معین شده بود که در نوبت دوم اکران نوروزی همزمان با قرار گرفتن در فضای انتخابات ریاست جمهوری و ایام تبلیغات نامزدها به نمایش عمومی درآید که به نظر می­ رسد همین موضوع و نگرانی از ایجاد تنش در این ایام مدیران وزارت ارشاد را به این تصمیم واداشت.

پیگیری های به عمل آمده در خصوص علت این موضوع راه به جایی نبرد و همچنان دلیل ممانعت از اکران عمومی این فیلم در هاله ای از ابهام باقی ماند.

بنابراین گزارش، «ماه گرفتگی» به کارگردانی «سیدمسعود اطیابی» و تهیه ­کنندگی «هادی انباردار» از جدیدترین تولیدات «انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» است که با نگاهی متفاوت به وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در سی ­و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش درآمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس