تظاهرات مردم بحرین در پی شهادت جوان ۱۸ ساله + تصاویر

همزمان با نزدیک شدن به جلسه قرائت حکم آیت الله عیسی قاسم(۱۷ اردیبهشت) دور جدید فعالیت‌های میدانی و مجازی معارضان بحرینی در داخل و خارج از این کشور از امشب کلید می‌خورد.

به گزارش مشرق، گروه‌های مردمی و انقلابی بحرین با نشر بیانیه‌ها و  اعلامیه‌هایی همگان را برای شرکت در راهپیمایی‌ها، تجمعات، محافل مذهبی و فرهنگی به نشانه اعلام حمایت مطلق از مرجعیت شیعیان و رهبر انقلاب بحرین آیت الله عیسی قاسم دعوت کردند.

این گروه‌ها همچنین امشب کمپین مجازی با هشتگ :« #الجریمة_الکبری (جنایت بزرگ)» کلید خواهند زد که تا روز برگزاری دادگاه ادامه خواهد یافت.

در همین رابطه نیروهای امنیتی بحرین با ادامه محاصره منطقه الدراز امروز نیز مانع برپایی نماز جمعه در منطقه محل سکونت آیت الله عیسی قاسم شدند.

همچنین دادستانی با صدور احضاریه‌هایی برای 12 تن از وکلا، روزنامه‌نگاران و  فعالان حقوقی و سیاسی بحرین برای حضور در دادگاه در اوایل هفته آینده، جو کشور را پیش از بیش امنیتی کرده است.

در بین احضارشدگان به دادگاه نام محمد التاجر وکیل برجسته بحرین و ابراهیم شریف رئیس پیشین جمعیت دموکراتیک «وعد» و همسرش فریده غلوم به چشم می‌خورد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس