حمله به سوریه

همزمان با موفقیت های ارتش سوریه، تروریست ها برای جبران شکست سنگین روز گذشته جنگ رسانه ای را در دستور کار قرار دادند و مدعی شدن در حملات معکوس توانستند شهرک طیبه الامام را دوباره تصرف کنند.

سرویس جهان مشرق - روز گذشته نیروهای سوری و مقاومت توانستند پس از درگیری های سنگین شهرک راهبردی طیبه الامام را در شمال استان حماه از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

پس از آزادی  شهر طیبه الامام، نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت، عملیات تثبیت و ایجاد کمربندی امنیتی را برای جلوگیری از حملات مجدد تروریست ها در حومه شهر آغاز کردند و توانستند ایستگاه دفاعی السمان و مزارع غربی را پاکسازی کنند.

همزمان با موفقیت های ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در این محور، تروریست ها برای جبران شکست سنگین روز گذشته جنگ رسانه ای را در دستور کار قرار دادند و مدعی شدن در حملات معکوس توانستند شهرک طیبه الامام را دوباره تصرف کنند.

یک منبع میدانی در همین ارتباط در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: خبر اشغال مجدد شهرک طیبه الامام  کذب محض و جنگ رسانه ای تروریست ها برای تسکین ضربات سنگینی است که دیروز از سوی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در این محور متحمل شدند.

این منبع میدانی با رد ادعای تروریست ها مبنی بر کشته شدن 50 تن از نیروهای ارتش سوریه، افزود: عناصر تروریستی از غروب روز گذشته حملاتی را برای اشغال مجدد شهرک طیبه الام انجام دادند که با واکنش قاطع نیروهای سوری و جبهه مقاومت ناکام ماند.

وی به محور حملات تروریست ها اشاره کرد و گفت: عناصر تروریستی مستقر در محور شهرقی شهرک حلفایا درصدد بودند از حومه مناطق « زور ابوزید، ارتفاع الناصریه و منطقه حیصا » وارد شهرک طیبه الامام شوند که در نهایت با متحمل شدن تلفات سنگین مجبور به عقب نشینی شدند.

به گزارش مشرق، از صبح امروز نیز نیروهای جبهه مقاومت حملات موشکی و توپخانه ای علیه مواضع تروریست ها را در شهر راهبردی «حلفایا» آغاز کرده اند.

یک منبع میدانی در شمال استان حماه در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: پیشروی نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت براساس برنامه در حال انجام است و نیروهای متحد در حال نزدیک شدن به این شهر هستند.

وی به خطوط قوی دفاعی تروریست ها در شهر حلفایا اشاره کرد و گفت: همین مسئله باعث شده پیشروها با احتیاط انجام شود.

این منبع میدانی تصریح کرد: در گام نخست باید مواضع تروریست ها با حملات موشکی و توپخانه ای هدف قرار گرفته شود تا تحرکات آنان در این محور فلج شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    0 1
    کاملا درست گفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس