کد خبر 713678
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
زاکانی

در بخشی از نامه جمعی از جوانان مومن و انقلابی به زاکانی آمده است: شما الگویی مبتکرانه در مبارزه با فساد اقتصادی، نا برابری و فاصله نا عادلانه طبقاتی منتهی به فقر را ارائه کردید.

به گزارش مشرق، جمعی از جوانان مومن و انقلابی در نامه ای خطاب به علیرضا زاکانی از حسن رفتار و عملکرد وی تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر شریف، مومن، فرهیخته و انقلابی

جناب آقای زاکانی

تاریخ شاهد مجاهدت شما در راه پاک خداوند و در عرصه های گوناگون دفاع از میهن مقدس اسلامی مان بوده و هست.

همانگونه که در جبهه های نبرد حق علیه باطل  مشتاقانه برای حفظ دین و میهن به جنگ دشمن دد منش رفته و از هر لحظه آماده اهدای جان خود در راه هدف متعالی تان بودید؛ در عرصه های جهاد علمی و سیاسی نیز روحیه ظلم ستیزی خود را حفظ کردید و  شاهدان عالم گواه هستند که همیشه در برابر نا اهلان و نا محرمان ایستادید.

بینش والا و پژوهش علمی شما در واکاوی مشکلات جامعه شایسته قدردانی است.

هر فرد فهیم، با مطالعه تفکرات و نظریات شما پی به دلسوزی بی ریا و به دور از منفعت طلبی فردی تان خواهد برد.

شما در آستانه رقابت های دوازدهمین دوره ریاست جمهوری الگویی مبتکرانه در مبارزه با فساد اقتصادی، نا برابری و فاصله نا عادلانه طبقاتی منتهی به فقر را ارائه کردید که شایسته است ملاک عمل هر مسئول با هر گرایش سیاسی قرار گیرد.

اما زیباترین اقدام شما که ما را وادار به نگارش این چند سطر گردانید؛ ادب و متانت شما در تمکین از قانون، پس از بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است.

خدا را شاکریم نظام مقدس و رهبر فرزانه مان فرزندان شرافتمند و فرهیخته ای دارد که نان به نرخ روز نمی خورند و منافع ملی را مهم تر و والاتر از هر چیز می دانند. امید است که این رفتار متین و قانون مدار شما الگوی نامزدهای پیشین و پیسین همه دوره های انتخاباتی شود.

والعاقبه للمتقین

جمعی از جوانان مومن و انقلابی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس