خانلری

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مقوله شفافیت در دانشگاه آزاد مهم است و مکانیزم بازرسی این دانشگاه باید تقویت شود.

به گزارش مشرق، کارن خانلری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به گستردگی دانشگاه آزاد، مقوله شفافیت در این دانشگاه مهم است، گفت: اگر تصور کنیم در تشکیلات به این وسعت تخلفی صورت نمی‌گیرد اشتباه است، تخلف وجود دارد و مقدار آن هم با گستردگی دانشگاه آزاد بی‌ارتباط نیست ولی بازرسی این دانشگاه می‌تواند تخلفات را خودش کشف کند.

وی افزود: با توجه به سوابق علی اکبر ولایتی در زمینه مدیریت و تجربه‌ وی در امور بین‌الملل دارد، پیش بینی می‌کنیم آینده روشنی پیش‌روی دانشگاه آزاد باشد ولی مکانیزم بازرسی این دانشگاه باید تقویت شود.

خانلری اضافه کرد: با حضور ولایتی در رأس هیأت موسس دانشگاه آزاد، این دانشگاه به لحاظ جایگاه علمی در آینده قدم‌های مهمی برمی‌دارد. دانشگاه آزاد تشکیلات مهمی است و وجود شفافیت در دانشگاه آزاد ضروری است.

نماینده مجلس ادامه داد: ما در پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در مجلس قبل به این نتیجه رسیدیم که بسیاری از تخلفات دیده شده در دانشگاه آزاد توسط سازمان بازرسی دانشگاه آزاد کشف شده بود و این نکته مهمی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس