مناظره

با وجود تاکید معاون رسانه ملی بر زنده بودن مناظرات نامزدها، سخنگوی وزارت کشور از تصویب عدم پخش زنده مناظرات نامزدها در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات خبر داد.

به گزارش مشرق؛ از مدت ها قبل خبرهایی به گوش می رسید که رئیس جمهور روحانی با حضور در مناظرات زنده تلویزیونی مخالفت کرده است و این موضوع به چالشی برای دست اندرکاران تدارک برنامه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی تبدیل شده بود.

اما امروز با وجود تاکید معاون رسانه ملی بر زنده بودن مناظرات نامزدها، سخنگوی وزارت کشور از تصویب عدم پخش زنده مناظرات نامزدها در کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات خبر داد.

این اتفاق و لغو مناظرات زنده نامزدها در شرایطی رخ داده است که رسانه ملی در آستانه انتخابات به ستاد مجازی دولت روحانی تبدیل شده و از نشست خبری تا سخنان حسن روحانی و افتتاح های پرتعداد هفته های اخیر را بصورت زنده و مستقیم در زمان های طولانی پوشش می دهد؛ اقدامی که با انتقادات بسیاری همراه بوده است.

با توجه به کارنامه چهارساله روحانی که به اعتراف رسانه های حامی دولت، جدی ترین رقیب وی در انتخابات پیش روست؛ نظر شما درباره فشار دولتی ها و این تصمیم کمیسیون تبلیغات مبنی بر عدم پخش زنده مناظرات چیست؟

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 313
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 62
  • علی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    این کار توهین به شعور ملت هست یعنی چی؟؟ به اسم اسلام خلاف اسلام عمل میشه
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      موقعی که فهمیدم مخم سوت کشید. آخه ینی چی این کارا؟ اگه روحانی نمیتونه تو مناظرات از خودش دفاع کنه به این معناست که چون عملکرد خوبی نداشته نمیتونه و اگر هم عملکرد خوبی نداشته پس چرا میخواد رییس جمهور بشه. من به روحانی رای نمیدم
    • مهدی IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      222 9
      اگه ملت اعتراض نکنند کم کم می گن فقط صوت پخش می کنیم!
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      باید گریه کرد به حال این کشور و مردمش.من که رای نمیدم.رییس دولت که ضربه گیر استخدام کرده مدعیان آزادی و معترضین ۸۸ که دارن میگن تقشیر دولت نیست تقصیر هرکی هست اعتراض کنید بابا این انتخابات شفاف نیست دیگه
    • سجاد IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      56 3
      فکر کنم دولت با این کار نشون داد که توانایی و جرات رودرو شدن با اصولگرا ها( رئیسی قالیباف) ترس زیادی داره و می ترسه که مثل سال 92 که در مناظره ها باعث شد رای اقای روحانی جلوتر بیافته این دفعه معکوس شده و دولت مستقر رای نیاره شاید روحانی از هر چی اطلاعی نداره ولی اینو خوب می دونه که دولتش عملکرد مورد قبول مردم رو نداشته و احتمال رای اوریش کم شده #علی_برکت_الله
    • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      49 1
      با این کارها دیگه چیزی از ایران اسلامی باقی نمیمونه
    • محمد IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      83 7
      با توجه به نفوذی که دولت بر صداوسیما دارد،میخواد بصورت ضبط شده باشد تا هر جا لازم بداند حذف کنند.خیلی نامردیه. خواهشا اینو بدعت نکنید.علی برکت الله!!!
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      74 3
      واقعا این وزیر کشور چی فکر میکنه ما رو چی فرض کرده رییسش میخواد فیلم بازی کنه و پاسخگو نباشه
    • میثم IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      58 3
      روحانی دغدغه های دیگه خودش که آزادی و این جور اراجیف بود رو هم زیر سوال برد با این کار!!! به هر کس توهین وانتقاد بشه مگر به دولت و روح لطیف برجام ذبح آزادی بیان -----» علی برکت الله
    • حسن IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      36 1
      کاندیداهای موافق پخش زنده باید مناظره هارو تحریم کنن
    • 120 IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      25 1
      مناظره زنده حق ملته یعنی چی که ضبط بشه اصلا پخش نشه خوبه آخرش فقط بگن تو مناظره هایی که پخش نمیشه روحانی به همه سوالات جواب داده است
    • درد دیده IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      17 1
      عدم پخش مناظره ها به صورت زنده نشان دهنده این است که عوامل اجرایی انتخابات می خواهند ریس جمهور مورد علاقه خودشان را 8 ساله کنند
  • مجتبی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    89 26
    از این جهت که بخشهای مرتبط با افراد و اشخاص غیر مرتبط با مناظره رو میشه تقطیع کرد خوبه «یعنی قبل از ایجاد تشنج و ... »جلوش گرفته بشه اما از این جهت که همه چیز به نفع دولت تموم میشه واقعا ناراحت کنندست
  • محمد IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    179 4
    عدم پخش زنده مناظرات تلویزیونی اعتماد به نظام اسلامی را نشانه میره و موجب از بین رفتن اعتماد مردم به نظام اسلامی میشود
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      44 2
      البته مردم نگاه می کنند ببینند چه کسی مانع پخش زنده می شود بنابر این با او تصفیه خواهند کرد .
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      35 2
      مناظرات اگر نتواند همه زوایای کارکرد دولت کنونی را برملا کند لا اقل بخشی از آن ممکن است و همین محکی برای واقعیت زوایای دیگر می تواند باشد .
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    168 7
    دنیا بهمون می خنده . مناظره‌ بصورت ضبط شده!!! این که دیگه اسمش مناظره نیست وقتی قرار هست نصفش سانسور کنید . به شخصه این کار را به نفع رئیس حمهور می دانم و معتقدم اصل بی طرفی وزارت کشور رعایت نشده
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      7 50
      به نفع رییس جمهور؟؟؟؟ خخخخخخخخخخ رییس جمهور اسلامی ایران هیچ ابایی از مناظره نداره.برید ببینید کیا از نا آگاهی ملت سود میبرن.کیا 4 سال داشتن علیه دولت خبر میرفتن! کیا نمیخوان ملت حقایق رو بدونن.
    • ایمان IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      25 1
      ببخشید استاد! انگار نمی دونید این تصمیم حذف مناظره زنده رو کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات که وابسته به وزارت کشوره گرفته! وزارت کشور هم که زیر نظر دولت و رییس جمهوره؟ پس دستور این کار رو خود دولت و رئیس جمهور دادند، اونوقت شما میگی رئیس جمهور ابایی از مناظره نداره؟!!!!! لطفاً به شعور ملت توهین نکنید!
  • شناس IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    174 5
    ترسوهای بزدل
  • Z.m IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    166 5
    توهین صریح و آشکار به شعور مردم....
  • Z.m IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    124 3
    توهین صریح و آشکار به شعور مردم....
  • مجتبی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    128 7
    مناظره ضبط شده بدترین بی احترامی به شعور و حق تصمیم گیری مردم از طرف صدا و سیما ست از صدا و سیما نا امید شدیم
    • محمد IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      43 1
      البته دوست عزیز این کار تصمیم وزارت کشور است،نه صدا و سیما.
    • وحید IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      10 1
      آمریکا را مسخره نکنید که مناظراتشان زنده بود، خودتان که خراب کردید با پخش مُرده!
  • علی IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    127 4
    فقط ترسوها اینکار ها را می کنند انهایی که دست اشون خالیه
  • حسین IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    103 4
    از ترسشون هست که نمیخوان مناظره زنده بزارن و نشون دهنده اینه که به خودشون و مردم اعتماد ندارن
  • کوروش IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    آنرا که حساب پاک است....ازمحاسبه چه باک است
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      17 2
      از مناظره چه باک است؟
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      23 3
      چرا یک عده ای بزدل و ترسو منفی زدن!!
  • امیر IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    اول دقیق مشخص بشه که دولت مخالفت کرده یا صداو سیما برای حمایت از اقای رئیسی. که این کار توهین ب ملت ایرانه. اگه انتخابات مهندسی بشه ترجیح میدم اصن رای ندهم
    • ناشناس IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      73 24
      عمو انگار اخبارو گوش نمیدی ؟ صدا سیما پیشنهاد پخش زنده کرده ریاست جهوری قبول نکرده الان این برای حمایت از رئیسیه ؟ واقعا شما باین اندازه عقل میخواید رای بدید ؟ مارو بیچاره میکنید همتون .
    • محمد IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      62 8
      خوب بلدی ماله بکشی اگه دولت عزیر شجاعت داشت که مناظره های قبلی قبول میگرد نگران نباش جناب رییسی بیانه میده برا پخش زنده مناظرات انوقت ببینم رییس دولت شما هم بیانیه میده
  • مهدی IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    86 4
    دیدن این برنامه هیچ ارزشی نداره واقعا
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      29 5
      واقعا ؟! خوب بزارید مردم هم ببینند و نظر بدهند
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    78 4
    این یعنی انتخاب زوری
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    کاملا مخالفم. باید پخش زنده باشد. عجیبه در جلسه ای که نمایندگان وزارت کشور , صدا و سیما , شورای نگهبان , مجلس شورای اسلامی و شخص دادستان کل کشور حضور داشتند به راحتی فقط دولت رو متهم میکنید.
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      72 10
      روحانی: من طرفدار آزادترین شیوه مناظره ها هستم که مردم بتوانند بهتر انتخاب کنند. همه باید بدون لکنت زبان سخن بگویند و نقد کنند. جناب روحانی اگه مثل وعده صد روزه زیر این حرفشونم نمیزنن و کی بود کی بود من نبودم نمیکنن رسما بیانیه بدن که مشتاق مناظره زنده هستن مثل جناب زاکانی
    • سعید ج IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      25 11
      اشتباهی مثبت دادم
    • ناشناس IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      23 9
      منم همینطور کلمه اولشو خوندم اشتباهی مثبت دادم باید همشو میخوندم تا یه مفنی خوشگل میدادم !!!
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    82 9
    بنفش ها براى چه ميترسند ؟
    • جمال از هامبورگ IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      38 4
      راست میگه برای چه میترسند ، از ترس بنفش شده اند.......خخخخخ
  • مهیار IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    59 3
    باید به صورت زنده باشد
  • حسن IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    43 4
    لازمه انتخاب صحیح داشتن اطلاعات شفاف و روشن است ما چهار سال است که پاسخهای ضبط شده و یک طرفه دولتی ها رو می شنویم
  • سید IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    47 6
    ترس دولت از عملکرد ضیعف چهارساله اشه دیگه واقعا متاسفم
  • محمد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    58 4
    این دولت لگه ننگ تاریخ جمهوری اسلامی ایرانه دولت بزدل ها سانسور نکن
  • حسین IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    44 3
    سلام.مناظره ضبط شده که نمیتواند همه ی ابعاد حرفها و نقدها را روشن کند.مخالفم بشدت
  • مدیون خمینی IT ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    44 4
    اینم نتیجه دولت راستگویان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ضربه گیر روحانی به رسانه ملی هم رسید . واقعا متاسفم
  • محمدی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    41 3
    یعنی ملت ما انتخابات را مهندسی میکنیم و ما میگیم به کی رای بدید!!!!! این کجاش انتخاباته!!!! انتصاباته؟؟؟!!!! راحت بگین اقای روحانی کلیدته بردار برو بره درب اتاق رئیس جمهور باز کن بنشین منش تا 4سال دیگه هم وقت و عمر ملته به باد فنا دهد
  • هموطن IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    32 3
    مشخصه دولتی که حرفی برای گفتن نداشته باشه واز شفاف سازی بترسه همچین کاری میکنه..
  • ابوالفضل محمودی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    32 2
    کاملا مخالفم، اصلا مناظره ای که زنده نباشه را نمیشه اسمشو مناظره گذاشت؛ این یکجور توهین به ملت محسوب میشه چرا که فقط مطالب کاملا گزینش شده به سمع و نظر مردم خواهد رسید و اینجاست که ملت درشناخت حقیقت گمراه خواهندشد...
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    32 2
    باید حتما زنده پخش بشه اگه نمیخوان زنده پخش کنن حتما میترسن
  • مهدی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    36 3
    اغاز دیکتاتوری عریان ٬ علا برکت الا
  • مرتضی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    29 4
    یدفه بگین نیایم رای بدین ، خلاص
  • محمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    30 2
    واقعا توهین به شعور بیننده میکنن ،دیگه اسمش را مناظره نمیشه گذاشت
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    24 2
    این دیگر اسمش مناظره نیست حالا که موقع حساب پس دادن رئیس جمهوره اینطوری از زیرش در میره
  • ناشناس IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    21 2
    مناظره ای که زنده نباشه به لعنت خدا هم نمی ارزه . این کارو کردن تا روحانی رو حفظ کنن . از نظر اونا فقط حفظ شان اون مهمه بقیه جلوی چشم اینهمه آدم کوبیده شن اصلا مهم نیست . اصلا به چه حقی اجازه میدن ریاست جمهوری دخالت کنه تو این مسائل ؟ اونم وقتی که خودش یکی از نامزدهاست ؟؟ خدایا یعنی یکی پیدا میشه توی این کشور از حق مردم دفاع کنه ؟ این چه حق کشیه ایه ؟؟ هزار تا بلای الهی هم سر این مملکت نازل شه کمه .
  • AE ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    25 8
    اگر اینجوری بشه من حتما به احمدی نژاد رای می دهم چه تایید بشه چه نشه
  • حسین IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    23 2
    توهین مستقیم به شعور ایرانی هست توهین مستقیم به آزادی و دموکراسی ! اگر میترسید در مناظره زنده به تته پته و چیز چیز گفتن بیفتید خواهشا اصلا کاندید نشید ! شما که ادعای مذاکره با قدرت های جهانی را دارید آن وقت از یک مناظره داخلی میترسید ! روز 29 اردیبهشت جواب دندان شکن ملت بزرگ ایران را خواهید دید و جریان غربگرای آمریکایی برای همیشه از صحنه سیاست محو خواهد شد ان شاالله ...
  • سیدحمزه IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    26 2
    باسلام،عدم پخش زنده و روی آوردن به برنامه ضبط شده نشان ازضعف وکمبود درمقابل روشنگری هاست،صداوسیمانبایدزیر بار این بدعت برود
  • محمدی IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    23 3
    واقعا فکر کردن ملت تو چه عصری دارند زندگی میکنند؟؟؟!!! بابا والله بالله تالله زمان مخفی کاری و فریب جامعه گذشت یه کم به خودتون بیایین مردم را ببینید!!!! واقعا برای این دولت متاسفم؟؟؟!!!!
  • Majid IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    24 2
    مناظرات باید مستقیم و زنده پخش شود و درغیر اینصورت همه نامزدها باید اعتراض کنند تا معلوم شود چه کسی از این سود می برد.
  • احمد IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    26 2
    این دولت که از کدخدای خودش هم تقلید نمیکنه پس به کی دل بسته؟حداقل از ترامپ و کلینتون یاد بگیره که مناظرات رو زنده جلوی مردم پخش میکردن
  • محسن IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    17 2
    این تصمیم یعنی دولت میترسه از مناظره و مردم هم با این تصمیم به صدا و صیما که باید مستقل باشه شک میکنه
  • عبدالرحیم IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 1
    سلام بدون مناظره انتخابات اصلا معنی ومفهوم نداره ما بی صبرانه منتظر مناظره انتخابات هستیم آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است دولت دستش خالیه حالا از مناظره میترسه دولت را ستگویان چی شد اون همه وعده ووعید اگه مناظره انجام نشه توهین به شعور ملته
  • محسن IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    22 2
    باید پخش زنده بشه
  • علی IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    34 2
    خجالت نکشید بگوئید ملت عزیز به پاس قدردانی از شاهکارهای مطنطن کشور برباد ده ومعوج دولت فخیمه می خواهیم چهار سال دیگر این دولت آخرین رمق کشور را هم بگیرد غارتگران به انگلیس وآمریکا بروند وبماند ملت با یک کشور ویران!
    • ناشناس IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      7 1
      درووووووووووووووووووود . رحمت به پدر و مادرت
  • حسین IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    22 2
    یعنی طرف صلاحیتش تایید شده بشه رییس جمهور ولی صلاحیت اینو نداره زنده با مردم حرف بزنه؟
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    26 2
    یعنی چی وزارت کشور بیخود کرده مناظره ها باید زنده پخش شه توهین به ملت تا کی؟
  • ر.م IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    18 4
    اینکه انتخابات نیست انتصاباته، مگه نامزدای ریاست جمهوری فامیل منن؟ چطور باید شناخت اینا رو ؟اینا به خودشون اعتماد ندارن ملت چطور بهشون اعتماد کنن این الان رسانه ملی هست ؟
    • ناشناس IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      22 2
      انقدر منفی بدید طرفدارای دولت تا جونتون در بیاد . حق 80 میلیون آدم به گردنتونه . برید به حال قیامتتون گریه کنید .
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    14 2
    واقعا خجالت آوره متاسفم برای خود و عموم مردم اطمینان کامل دارم میزان شرکت کنندگان کاهش می یابد. ولی همه اینها بازی آخرش زنده پخش میشه شک نکنید..
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    37 2
    ریس صدا و سیما باریس مجلس ریس جمهور دستشون تو یه کاسه است خجالتم نمیشکن .یعنی چی زنده نباشه مناظره غیر زنده به یچ دردی نمیخوره نزارن اصلا .از بس هیچ کاری نکردن میترسن
    • ناشناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      16 1
      با پول میشه همه رو خرید ...
  • رضا از مشهد IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 37
    با سلام. هر چند شائبه دفاع از دولت تا اندازه ای در این تصمیم نهفته است اما با رصد صحبت برخی از نامزدها در روز های گذشته که با شبکه های اروپایی گفتگو داشته اند، مدیریت صحبت ها در مناظرات البته صرفاً برای جلوگیری در ایجاد التهاب در جامعه به نظر منطقی باشد.
    • IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      11 1
      منظورت از نامزدهای مصاحبه شونده همون جماعت اصلاحاتی هستش که قبل از فتنه پیشین هم بیانیه دادن که تغییر شروع شده
  • یوسف IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    22 2
    مخالفم باید پخش زنده بشه
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 1
    وقتی مناظره زنده و مستقیم پخش نشه یعنی دولت و حامیان اون ب شدت ترسیدن ک تخلفاتشون و خیانتهایی ک دراین چهار داشتن ؛ رو نشه و مردم بدون اطلاع بمونند این ک مناظره نمیشه درواقع برنامه هدایت شده هست ن مناظره ب نظرم باید کاندیدا های دیگ ب شدت مخالفت کنند چون حق طبیعی اون هست مگ دولت راستگویان !!! نمی گفت دانستن حق مردم هست؟؟!! خوب یکی ازحقوق مردم پخش مستقیمه و ازالان دولت داره توهین ب حقوق مردم می کنه این حقیقت این دولته ببینید چقدر می ترسه
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    21 3
    خاک بر سر صدا و سیما
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    21 2
    یک رانت انتخاباتی به نفع دولت است. خواست مردم از صداوسیما بیطرفی است. باید مناظرات پخش زنده شود
  • محمدطاها ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    22 4
    من که از رای دادن منصرف شدم یعنی چی ما رو خر حساب کردن
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    20 2
    مخ مخ مخ مخالفیم اگه نخواد مناظره ها زنده باشد این خیانت بزرگی به مردم و مشارکت حداکثری است و مناظره های ۸۸ نباید به عنوان یک تجربه ضعیف ازش یاد بشه چون تجربه اول بود اما علی رغم ضعفهاش انصافا حرارت داشت و ایجاد کرد
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    22 3
    رهبر انقلاب: مناظره‌ها قدرت انتخاب مردم را بالا برد، این از نظر جمهوری اسلامی چیز مطلوبی است.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 35
    رئیس جمهور با مناظره ضبطی(مسابقه هفته) مخالفت کرد حالا نوبت بقیه کاندیدهاست
    • ناشناس IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      20 4
      پیشنهاد خود ریاست جمهوری بود که مناظره های ضبط شه بعد پخش شه الان با چی چیش مخالفت کرده ؟
    • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      3 1
      اگه هم با مناظره ضبطی و هم با مناظره زنده مخالفت کرده یعنی اینکه کلن با مناظره مخالفه البته با این عملکردش عجیب هم نیست.
  • حسین IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    19 2
    واقعا متاسفم
  • مسعود US ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    23 3
    دولت ترسو
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 2
    این یعنی ترس از پاسخگویی و حساب پس دادن و در معرض قضاوت مردم قرار گرفتن...
  • مختار IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 6
    فعلا که فقط احمدی نژاد منجربه بقیه همه راه رو درست ميرن
  • جعفر روشنایی IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 3
    میخواهند بر گرده این ملت آزاده که هیهات منه ذله شعار همه عمر زندگیشونه به زور کسی رو تحمیل بکنند که اصلا نه مدیر نه دبر بلکه مخربه و مزور... صدا و سیما هم شریک این جریان شده..... با صدای بلند فریاد میزنم هیهات منه ذله از این بیداد و ظلم و تحمیل آشکار رئیس منثوبی که صدا و سیما و وزارت کشور و بدنه دولت میخواهند له این مردم درد کشیده از فقر و رکود تحمیل کنند.... کلید فوری نمیخوایم..... رییس زوی نمیخوایم
  • اصغر IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    17 2
    دیگه رسما توهین به شعور مردمه.واقعا متاسفم
  • ناشناس IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    13 3
    خدا الهی بزنه تو کمر مسببش . چقدر حق مردمو ضایع میکنید ؟ این ظلم که زمان پهلوی هم بالاتره . انقلاب کردیم بشه این ؟؟ خدایا چرا ما رو سپردی دست اینا و ولمون کردی به حال خودمون ؟ نجاتمون بده .
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 2
    مناظره‌ی غیر مستقیم هیچ ارزش حقیقی و حقوقی و اجتماعی ندارد و از بیخ بی‌ربط‌ و بی‌خاصیت است زیرا راحت می‌شود زیرش زد و گفت حرف‌ها را به دلخواه کم‌وزیاد کردند... وقتی چشم در چشم هشتاد میلیون نفر حرف‌ها و وعده‌های مستقیم‌شان را انکار می‌کنند با نوع ضبط‌شده و تقطیع‌شده‌اش چه می‌کنند؟!
  • جواد IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    17 2
    متاسفانه ریس جمهور نمیتونه از عملکرد خودش دفاع کنه و به همین علت کاندیدا پوششی آوردن تا بجاش صحبت بکنه عدم پخش زنده مناظرات هم به همین علت هست
  • عبدلله ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    17 2
    ماخواهان مناظره هستم
  • عشقم ایران IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 2
    بنده به نظر مناظره با سوالاتی مردم در کوچه وخیابان بصورت هر دوطرف باید زنده با شه وروحانی بصورت زنده پاسخ دردهای که به سراین ملت آورده بدهد . واقعا ادم چقدر روداشته با شه بیاد دوباره جلو مردم حرف بزنه
  • ناشناس IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 5
    الان یک مقام بالاتر مثل رهبری نباید دخالت کنه ؟؟ داره آبروی مملکت بخطر میفته شرکت کننده ها بشدن کم میشن . اینهمه رهبری داره مردمو تشویق میکنه به شرکت در انتخابات اونوقت اینا با این کار که همه رو پروندن .
    • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      9 6
      انقدر منفی بده تا الهی جونت در بیاد .
  • ایران 96 IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    13 2
    قراره ملت ،تصمیم بگیرن و رای بدن حالا اگه قراره فقط جنبه های مثبت کاندید هارو نمایش بدن که دیگه نمیشه اسمشو مناظره گذاشت به علاوه توهین به شعور ملت هستش
  • ناشناس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    14 2
    چون عملکرد قابل قبولی درطول چهارسال گذشته نداشته و چیزی برای بیان کردن نداره و تمام مشکلات را به برجام مرتبط کرد و برجام هم جوانمرگ شد ، حالا باید از ملت بزرگ ایران شرم کنه و از انتخابات کنار بکشه
  • احمدعلی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    15 1
    واقعا متاسفم متاسفم متاسفم/ این مساله آشکارا حمایت از روحانی است برای صدا و سیما متاسفم!!!!!!
  • معین IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    17 2
    اگه قراره سانسور بشه و ب ملت توهین بشه پس بهتره ملتم شرکت نکنن
    • ناشناس IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      19 5
      دقیقا . من که دیگه رای نمیدم . در حد شلغم هم مردم رو حساب نکردند .
    • محمدرضا IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      13 1
      اتفاقا حالا که اینطوری شد حتما باید شرکت کرد تا از روی کار اومدن دوباره اینها جلوگیری کنیم
  • ناشناس IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 2
    اونی که نشستی به همه نظرات این صفحه منفی دادی ( با شما هستم موافق دولت ) تقاص پایمال کردن حق اینهمه آدم رو اون دنیا میدی . فکر کردی حق الناس الکیه ؟؟ من یکی که از هیچکدوم نمیگذرم . نه دولت نه صدا سیما نه همه اون کسائی که توی این تصمیم و روی کار اومدن این دولت دخالت داشتن .
  • میلاد IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    15 1
    این واقعا توهین به شعور مردمه... آقای روحانی آزادی بیان آقای زنده باد مخالف من آقای پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدان این راهش نیست مردم تو دهنی بزرگی به شما میزنن چه با مناظره چه بی مناظره با این کارتون مجوز حمله به خودتون رو در تمام میتینگ های انتخاباتی صادر کردید
  • map IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    32 2
    آخه روحاني بياد چي بگه....
  • جواد IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    14 2
    باید همه نامزدهای ریاست جمهوری مثل جناب زاکانی سریعاً بیانیه میدادن تا فریدون ته چاهی که کنده بود گیر می افتاد حیف شد فرصت از دست رفت
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    17 3
    قسم میخورم این انتخابات به نفع روحانی مهندسی میشه
  • map IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    29 1
    آخه روحاني بياد چي بگه.... بگه من كي گفتم رئيس جمهورم؟
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    19 1
    چه غلطی کردم به این بابا ری دادم
  • محمد رضا IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    15 0
    با سلام ، آیا مناظره ای که ضبط و پخش شود اصلا میتوان نام مناظره بر آن نهاد ؟ چرا دولت آقای روحانی تا این حد واهمه دارد و در هیچ مناظره ای شرکت نمیکند و از آگاهی و وجدان عمومی گریزان است ؟ آزادی بیان و حق مردم چه،مےشود با این کار تمام اصول قانونی زیر سوال میرود و اصل انتخابات به عنوان انتخابات برابر زیر سوال رفته و انتخابات را تبدیل به انتصابات خواهد کرد ، دولت اگر واهمه ای دارد بهتر است از نامزدی و کاندیداتوری انصراف دهد این مردانه تر است .
  • امین مرتضوی IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    23 1
    عدم پخش مناظره به صورت زنده یک امتیاز به نفع دولت روحانی است ولاغیر
  • ناشناس IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    37 2
    همه نامزدها باید اعتراض کنن . صاف جلوی چشم 80 میلیون آدم حق خوری میکنید ؟؟ فرقتون با رضا شاه چیه پس ؟
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      19 0
      ریش داره
  • سروش IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    15 2
    با سلام از انجا که این امت حزب الله درد های عمیقی در سینه خود دارد وهمیشه هم از طرف کسانی ضربه خورده که خودر را با گریم انقلابی بودن به مردم قالب کرده است . این موضوع مال امروز نیست اقای علی لاریجانی در صدا وسیما نفوذ غیر قابل تصوری دارد اایشان از خیلی وقت ها پیش عرصه را برای اقای سرافراز تنگ کرد و ایشان را وادار به استفا نمود بعد با هر ترفندی شده ادم خودش را به کرسی سازمان نشاند والان همان کاری را میکند که در زمان تصویب برجام کرد نیم ساعته قرار داد ننگین برجام را به ملت ایران تحمیل نمود تاریخ ظاهرا در حال تکرار شدن است . از حالا باید به حسن فریدون باید انتخاب مجدد اش را تبریک گفت.
    • ناشناس IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      16 0
      حسن فریدون تک دوره ای است ان شاءالله .
  • حمید IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    22 0
    مناظره باید زنده باشد
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      7 0
      موافقم
  • رضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    11 0
    اگر جلوی پخش مناظره ها رو بگیرن این لکه ننگ رو نمی تونند از رو پیشونی شون پاک کنند . انتخاب از بین بد و بدتر اون هم بدون مناظره واقعا خیانت به کشور و مردمه.
  • حبیب IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 5
    پخش مناظرات یه جور عوام فریبیه مناظره زمانی ارزش داره همه چی گفته بشه وقتی همشون سرو سری باهم دارند نمیتونن همدیگرو بکوبند سفره ای از حق ملت باز شده هرکس به نوعی خورده و تاراج کرده چی دارن جلو مردم بگن غیر از انواع رانتها دزدیها -اگه واقعا میخان مناظره کنن به پرسشهای رهبر جواب بدن
  • s IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    18 0
    خدایا خودت برسون صاحب کار رو.آمین
  • s IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 0
    خدایا خودت برسون صاحب کار رو.آمین
  • پیچک NO ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 0
    اگر روحانی درست عمل کرده چرا می ترسه . اگر غلط عمل کرده چرا میاد باخت باخت یعنی اینکه مردم رو اینجور احمق فرض کنن
  • سیدطاهرهاشمی IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    15 0
    این یعنی تبعیض صدرصد ؛این یعنی پنهان کاری ؛ این یعنی سانسورواقعیت؛این یعنی دولت ازبیان واقعیت ها میترسد,
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 1
    خیانت آشکار....
  • سعید IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 1
    مخالف جدّی
  • عبور از روحانی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    20 0
    دروغ گو ترین و ترسو ترین و اشرافی ترین دولت از زمان انقلاب تا حالا بوده شخص خودش میدونه چقدر گند زده که مردم به استقبالش نمیرن و تو شیراز شبانه وارد شیراز میشه و ... مکروا و مکر اللَّه واللَّه خیر الماکرین تمام تیراشون رو دارن برای سرپا موندن می ندازن صدا و سیما اگر حامی مردم و روشنگریه نباید زیر بار برنامه ضبطی مناظره ها بره یا نباید اصلا سانسورش کنه
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    واقعا جای تاسف داره؟روحانی اینقدر گند زده و دروغ گفته که چنین جراتی نداره که بخواد بصورت زنده پاسخگو باشه؟و این نمونه بارز ضایع کردن حقوق شهروندیست؟چطور میشه به این شخص دوباره اعتماد کرد کسی هنوزم دروغ را پیشه کار خود دارد
  • علی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 0
    این دیگه اسمش مناظره نیست بزور تحمیل کردن کسیه که میخوان نه رای مردمی
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    11 1
    دموکراسی اصلاحاتی
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      11 0
      دموکراسی = برده داری
  • US ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 9
    ملت ازشنیدن حرف و وعده خسته است . به مناظره نیازی نیست . همه چیز را همه می دانند .
  • اشنا IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 1
    مناظره ضبط شده یعنی دروغ یعنی مردم همه چیز رو نباید بدونن این با دموکراسی در تضاد کامل هست لطفا همه اعتراض کنید تا این تصمیم لغو بشه
  • مهدی IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 1
    اگر میخوان بگن رعیت رو چه به این کارها اشکال نداره !! ارباب و خان ها بیشتر میفهمند!! ما نسل سوخته تاریخ مدرنیم.
  • mohammad IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    11 0
    خلاف حقوق شهروندی این کار
  • رضا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 0
    دولت ریقو
  • احمد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 0
    مخالفم باید مناظره زنده پخش شود دنیا به شما خواهد خندید
  • روح الله IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 0
    سلام بچه های حزب الهی به دست بسته شنا کردن عادت دارن . با الگو قرار دادن شهدای عزیز غواص و با استعانت از روح بلند آن عزیز ان سفر کرده با دستان بسته به خط خیانتکاران خواهیم زد و انشالله نصرت الهی نزدیک است
  • ایرج امیری IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    همه از احمدی نژاد میترسند مدارک زیاد داره .
  • محمود IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    11 0
    روحانی کم محبوب بود با این کارش اون یه ذره محبوبیت رو هم از دست دادماروببین رئیس جمهورمون کیه از ترامپ یاد بگیرین
  • حامد حامدی IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 0
    مناظره غیر زنده توهین به همه مخاطب هاس. همیشه مناظره زنده پخش شده تو همه دنیا و اینکه اگه مناظره زنده پخش نشه همه ادعای سانسور تو مناظره میکنن یا مناظره نزارید یا پخش زنده بزارید
  • امیر IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 0
    سیمای جمهوری اسلامی ایران مناظره زنده ترامپ و کلینتون رو پخش کرد و برای جامعه روشنگری کرد. حالا چرا باید چنین رفتار غیر دموکراتیکی رو انجام بدهند؟؟؟
  • رزمنده هشت سال دفاع مقدس IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    0 6
    با سلام و احترام اگر در مناظره انسان بی منطق و بی شخصیتی مثل احمدی نژاد میخواد حضور داشته باشه بهتره حتی بصورت غیر زنده هم برگزار نشه
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 1
    مخالف جدی
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    کاش در این مورد هم به آمریکا اقتدا می کردن، شانس نداریم که!
  • عماد IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    11 0
    منظرات باید به صورت زنده برگزار شود
  • رضا خادم LK ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    21 0
    چه منا ظره برگزار بشه چه نشه صندوق فرهنگیان .رکود.بیکاری.حسین فریدون. حقوق های نجومی .توهینهای بیسابقه به منتقدین .نافرجام.دولتو با خودش خواهد برد
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 0
    عدم پخش مناظرات به صورت زنده هم توهین به ملت ایران است و هم بی عدالتی است و نوعی حمایت از دولت روحانی است ملت باید برنامه ها را دقیق ببینند و اصلح را انتخاب کنند عدم پخش کار درستی نیست
  • //////// IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 0
    واسه این دولت متاسفم
  • احمد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 0
    دولت آزادی بیان.مسخره است
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    10 1
    اونوقت همینا به احمدی نژاد میگفتن دیکتاتور .100 رحمت به احمدی نژاد
    • صفدر IR ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      5 0
      ازهرکسی هم که خوششون نمیومدبهش انگ طرفداری ازاحمدی نژادودزدی ورشوه خواری ووطن فروشی زدن
  • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    15 0
    کسی که سال 75 به دنبال دائم العمر کردن ریاست جمهوری هاشمی بود ایا ترسی از دائم العمر کردن ریاست جمهوری خودش خواهد داشت شما سر این مناظرها کوتاه بیا 4 سال دیگه چشمانت را باز می کنی می بینی اقای روحانی برای همیشه تا لحظه مرگش ریس جمهور ایران شده است بله اینجا کوتاه بیای باید ان طرف بخوری ای ملت حواستون باشه
  • رمضانعلی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 0
    سلام،در هر حال این اقا رای بیار نیست.
  • احمد IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 0
    مناظره زنده یا تئاتر ؟
  • بنده خدا IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    13 0
    از کارگردانان صدا سیما هم استفاده کنید فیلم مناظره بسازید هر شب دو ساعت پخش کنید ، خخخخ
  • آرش IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    2 1
    با سلام. مناظرات فقط به صورت زنده ارزشمند است و ترس برخی از پخش زنده مناظرات کاندیداها شاید بخاطر اتفاقات ناگهانی موجود در این مناظرات است که می توان با توصیه قبلی به کاندیداها و همچنین جلوگیری از حضور در ادامه مناظرات در صورت ایجاد اختلال و خارج عرف از این مشکل جلوگیری کرد. البته شاید بخاطر حضور افراد با لفظ بگم بگم در جمع کاندیداها این تصمیم اتخاذ شده که بازهم تصمیمی مناسبی نیست و بهتر است از حضور تیم داوری و ارائه کارت زرد و قرمز در روند مذاکرات استفاده شود!!!
  • یک حق طلب IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    بله دیگه وقتی یک دولت احساس صعف بکنه وبداند که اگر بخواهند با حضور یک منتقد از خود دفاع کند چیز قابل ذکری ندارد انجام این کار ظالمانه دور از ذهن نیست
  • لیلا IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 1
    برید بابا با این انتخاباتتون . مردم که رد صلاحیتن . مناظره هم که نیست . من که رای نمیدم
  • FR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    بسيار احمقانه و مضحكه و بزرگ ترين توهين به ملت بزرگ ايران و انتخابات و باعث بدبيني به نظام إسلامي ميشود. من كه به شخصه از هجده سالگي همه انتخابات مختلف رو رأي دادم اگه مناظرات زنده نباشه رأي نخواهم داد برخلاف ميلم
  • محمد IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 1
    خیانت به ملت.علی برکت الله.
  • صابر IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 1
    مناظره پخش مستقیم نباشه؟؟؟؟؟یعنی از زدن حرف های حقیقی و تلخ می ترسن پایه های قدرتشون لرزون بشه
  • گل نرگس IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    به نظر من اگر مناظره ها به صورت زنده باشه بهتر می توان به گفته ها شون اعتماد کرد
  • محمدرضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 1
    از دولت تبخیر امید بیش از این انتظار نمیره
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      1 2
      از کی تا حالا صدا و سیما زیر نظر دولت رفته؟
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 2
    واقعا باید به حال این مملکت گریه کرد......
  • محمدحسین IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 1
    مناظره باید زنده باشه
  • سعید IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 1
    خیانت آشکار....
  • GB ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    11 1
    باید زنده پخش بشه، دولت از چی میترسه؟
  • فرشید IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 1
    مردم ما می فهمن نترسین، بیایین دفا کنین و اگه نمی تونین کاندید نشین
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      0 6
      خیلی جالبه یه سریای دیگه از مناظره میترسن اومدن سریعا تو رسانه ها دست پیشو بگیرن پس نیفتن دولت مقدس تدبیر و امید عزیز دل ملت بزرگ ایرانه. ملت خودشون خوب میدن دستور از کجا رسیده!!!
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      3 0
      مبارک باشه دولتشون هم مقدس شد دیگه از یه امر مقدس مگه میشه انتظار خطا داشت استغفرالله
  • بی نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    12 2
    مناظره ضبط شده مردود است واحتمال حذف بخش مهم مناظره وجود دارد و توهین به افکار عمومی است
  • دکتر محمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 0
    مگه نظر ملت واسه این دولت مهم هم هست؟؟؟؟
  • ناشناس AE ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 6
    کامنت گذاران محترم باچه مدارکی میگیم دولت نگذاشته؟ خیلی جالبه . آخه این یعنی چه که فرد صلاحیت شخص دوم شدن در کشور را دارد ولی صلاحیت مناظره زنده ندارد؟ همه شان هم اعلام آمادگی مناظره زنده را دارند همه شان هم عدم پخش زنده را به گردن همدیگر می اندازند.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
      2 1
      با همون مدرکی که تا همین امروز قرار بود دکترشون رییس جمهور شه خخخخخ
    • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      9 0
      وزارت کشور زیر نظر کیه ؟؟ پس لطفا فکر کن بعد حرف بزن . تنها کسی که از مناظره ضبط شده سود میبره فقط روحانیه .
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    16 1
    مناظره اگه زنده نباشه جز نمایش خیمه شب بازی چیزی نیست
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 0
    این دولت یعنی سانسور واقعیت ها . البته این خود تاییدی بر شکست این دولت در افکار عمومی و در نهایت شکست انها در انتخابات می باشد علی برکت الله
  • ددی SE ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    تریبون صدا و سیما در 4 سال گذشته در انحصار دوت بوده و عدم پخش زنده مناظره ادامه این روند را تضمین میکند و حقوق مردم پایمال خواهد کرد و نقص حقوق رقبای دولت است لذا باید مانع این دیکتاتوری شد.
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    مگه داریم، مگه میشه.
  • مناظرات زنده IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    سلام. مناظرات زنده پخش شود.
  • حسام بهجت نیا IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    این ظلم بزرگی هست به حداقل داشته های مردم.من اعتراض دارم.
  • واقعا مسخره است IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    باید مناظره باشد
  • محمد اهوازی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    واقعا که برای رئیس جمهور متاسفم برا چنین سیاستی روحانی حیا کن
  • ثبت کن خواهشاً IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    1 5
    مشرق واقعا نمونه واقعی کتمان حقایق هستی این کمیسیون ۶ نماینده داره که ۴تاش اصلا از سمت دولت نیستن دوتا صدا و سیما دوتا دولت و یکی از قوه قضاییه و یکی هم از شورای نگهبان چطور با وقاحت تمام تیتر می‌زنی دولت رد کرد ؟ رییس جمهور هم صحبت کردن و بشدت مخالفت کردن با این شیوه مناظره برای خودت بد میشه مشرق چون الان با وجود پخش سریع ویدیو ها در شبکه های اجتماعی دستت رو میشه
    • ناشناس IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      4 0
      آره منم بلدم پشت صحنه یه کار انجام بدم بعد بیام جلو روی بقیه بزنم زیرش !!!! واقعا فکر کردی الان روحانی میاد بگه من گفتم پخش زنده نکنید ؟؟؟ کم تا الان زده زیر حرفاش ؟ اینم یکیش میاد میگه کی بود کی بود من نبودم !!! از پخش ضبطی فقط اون سود میبره اون باید واسه کارهای نکرده ش و بی عرضگی هاش جوابگو باشه بقیه هیچ مشکلی با پخش زنده ندارن . انقدر کورکورانه طرفداری دولتو نکنید .
  • مهمان SE ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    هر کاندیدایی که از مناظرات زنده تلویزیونی وحشت دارد و مخالف است، انصراف بدهد .
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 0
    این هم به حساب دولت همه چی محرمانه اصلا وقت تلویزیون را چرا می گیرین بزارین پلنگ صورتی پخش کنه
  • عبداله IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    اگر مناظره زنده نباشه رای نمیدم
  • ددی SE ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 0
    مناظره ضبط شده یعنی سانسور و تدوین و روتوش و لاپوشانی معایب لذا هرکه مخالف است شایسته کاندیداتوری هم نیست
  • دلواپس IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 0
    یک توهین بزرگ دیگربه شعور ملت ازدولت راستگویان!!!
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 0
    به نظرم آقای روحانی تیر خلاس رو به خودش با این حرکت زد.
  • جواد IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    توهین به شعور مردم متاسفم برای دولت
  • mina ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    علی برکت الله این یعنی دولت ترسییییییییییییییییییییییییییییییییییده
  • محمد IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 0
    عجب بساطی بابا اقای روحانی بیا نترس کاریت نداریم خخخ
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 0
    به 18 میلیون رای دهنده به این آفا بابت داشتن یک رئیس جمهور شجاع و کارآمد(مثلا) تبریک میگم جای تاسف داره واقعا ...
  • حسن زنگنه ابراهیمی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    به نظرم این کار بی احترامی به شعور ملتی است که متهاست خود را آماده شنیدن مناظرات انتخاباتی برای یک انتخاب آگاهانه کرده است و این حق مسلم ملت فهیم ایران بوده وموجبات مشارکت حداکثری را فراهم می آورد.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    کار بسیار زشت و توهین اشکار به شعور ملت است .فقط جوانمردان حرفهای خود را بدون رودر بایستی وبا شجاعت میزنند زیرا تنها حق را می گویند.
  • مهرداد IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 0
    اگر این اتفاق بیوفته خودم که تو انتخابات شرکت نمیکنم خانواده و اطرافیانم هم از شرکت در انتخابات منصرف میکنم شب میخوابم خواب میبینن صبح یه تصمیمی میگیرن
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    اين اتفاق يه فاجعه رسانه اي هست ًو توهين به همه مردم إيراني همه كانديداهاي تاييدشده و رسانه ها و مردم بايد اعتراض كنن اين كار جلوي بَصِيرت افزايي مردم رو ميگيره
  • امیر IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 0
    سلام این یعنی این که سانسور شدید بشه و اسمش دیگه مناظره نیست.
  • جهانبخش رضایی IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    باسلام مناظره باید زنده باشه تاحقایق واصلح شناسایی شده وموجب نشاط و ومشارکت حدکثری و اقتدار نظام وبا رعایت اخلاق اسلامی توام باشه .باتشکر جهانبخش رضایی از اردبیل
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    دموکراسی نه رای هم نه
  • حمیدی IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    باید شفاف بگن چرا زنده نباشه
  • خسته IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    8 1
    از ترسشون
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 0
    موقعی که فهمیدم مخم سوت کشید. آخه ینی چی این کارا؟ اگه روحانی نمیتونه تو مناظرات از خودش دفاع کنه به این معناست که چون عملکرد خوبی نداشته نمیتونه و اگر هم عملکرد خوبی نداشته پس چرا میخواد رییس جمهور بشه. من به روحانی رای نمیدم
  • مسعود IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 1
    باید زنده باشه ... بابا این دیگه چه مسخره بازییه شروع کردن ؟! اینا هم از شگردشون هست که کسی گیر نده بهشون و از مسائل اصلی مملکت دور بمونیم ... خدا بگم چی کار نکنه با این دولت فریب و دروغ
  • نوقابی IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    سلام و درود به ملت فهیم ایران اگر مناظره مسقیم پخش نشود : 1- مناظره جذابیت خود را از دست داده است 2- گمان اینست که مناظره به نفع کاندیدای حاکم سانسورشده . 3- کسانیکه مناظره را بررسی و سانسورکرده اند خودرانسل برتر می دانند که فکر میکنند شعورشان از شعور مردم بیشتر است . 4- به شعور مردم توهین کرده اند . 5-مناظره ای که مستقیم روی آنتن نرود ارزش خود را از دست داده است . چون مناظره تحریف شده ایست .
  • زینب IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    9 1
    باید زنده پخ بشه به لطف خدا ملت جواب این رفتارهای دولت را خواهند داد
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    اين رفتار توهين دولت به ملت است،به سبب نقاط ضعف فراوان قادر به پاسخ نيستند و مستبدانه مناظرات زنده را تعطيل كردند .ما هم در رأيمان طومار خود بزرگ بين هاي حاكم را در هم مي پيچيم.إن شاء الله
  • مجید آشوری IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    متاسفانه مسولین ماترسو هستند وبه جای اتکا به مردم مصلحت اندیشی می کنند وبا این کارشان به همه چیز گند می زنند
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    توهيني آشكار وبي سابقه توسط باند قدرت وثروت!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ب IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    واقعا که دلم به حال خودم سوخت که تا الان چقد ساده بودیم رو دولت و رسانه ملی مون حساب میکردم . الان به اخبارای صدا و سیما هم ادم بدبین میشه بخدا . من تا حالا همه رای گیری ها بودم ولی اگه زنده نباشه واقعا شرکت نمیکنم .خیلی مسخره بازی میشه که بیان مناظره ها رو سانسور کنن . یه عمر فیلم سانسور دیدیم گفتیم دمشون گرم چیز خانوادگی تحویلمون میدن ولی دیگه نه که بیان با سانسور مناظره ها رییس جمهور قالب کنن به مردم که .
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    ملت ايران گاهي كوتاه آمده ولي تجربه هم ثابت كرده كه بعد از انقلاب اسلامي اجازه حيات مجدد ديكتاتوري را نمي دهد.ا مناظرات ضبط شده بيانگر :خود خواهي ،اعمال نفوذ،گروكشي بودجه صدا وسيما و اجراي عمليات بعضي پادوهاي دولت با سابقه اصول گرايي است!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟مثل رئيس شوراي سياست گذاري تبليغات انتخاباتي صدا وسيما ،جناب وزير داخليه!!!!!!!!!
  • محسن IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 0
    مناظره غير زنده فاقد ارزشه مناظره بايد زنده باشه
  • امیر US ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 0
    آقای روحانی ، آنکس که حساب پاک است از مناظره چه باک است قربونت برم
  • حمیدی IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 0
    بجای اینگونه مناظره پخش کردن، صفحه برفکی تلویزیون با صدای بوووووووووووووووووق پخش کنید! لطفاً امتیاز بدید.
  • شعبانی فر IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    هرکی این پیشنهادوداده بدون شک خائن به راه امام(ره) وشهداوحضرت آقاست. آقای رئیس صداوسیمااینقدرازخودتون ضعف نشون ندیدشمابایدازخدابترسیدنه کس دیگه ،اگه اینکارروبکنیدشماهم جزءخائنین خواهی بود.
  • نوکر رهبر IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 1
    فقط پخش زنده در غیر اینصورت رای نمیدم
    • IR ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      2 1
      همه بایدهمین کارانجام بدن
  • پریسا IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 1
    عجب رییس جمهور ترسویی
  • شعبانی فر IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 1
    مناظره زنده نباشه که مناظره نیست ،یه برنامه بی خاصیته
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 1
    آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است اگه کسی از خودش مطمئن باشه نباید از مناظره زنده طفره بره همه مناظره زنده دوست دارن
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    4 1
    واقعا ما کشوری اسلامی ومتمدن ودموکراتیک هستیم دیگران نسبت به این نوع اسلامی بودن چی فکر میکنند
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 0
    یخرده فکرکنید بنظرتون ستاد انتخابات که مسئول برگزاری هستن از چه کسانی تشکیل شده....فکر کنم قوه قضاییه و....
  • مسعود IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    3 2
    هر چی میتونی زور بزن جناب روحانی نه از تو کاری بر مید نه از کدخدات
  • دهقان IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    2 2
    مناظره‌فقط‌مرده‌بایدبرگزارشود‌علی‌برکت‌الله
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    5 1
    باسلام،من وهمه اعضای خانواده ام موافق زنده پخش شدن مناظره ها هستن،...یعنی حق مردم وخواسته مابراتون مهم نیست...اگه مناظره هازنده پخش نشه هیچ فایده ای نداره چون بامناظره زنده مردم بانامزدهابه طورشفاف آشناخواهندشد...حتماآقای روحانی ودولت ایشون ازمقابل مردم قرارگرفتن میترسن..
  • مجید IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    با اینکه رأیم از همین الان مشخصه ولی اگه مناظرات زنده پخش نشه ترجیح میدم کلا رأی ندم
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    آقایان می گن انتخابات آزاد است هم آنهایی را که خوششان نمی آید رد صلاحیت می کنند و هم مناظرات کاندیداها را به نفع و حمایت از کاندیدایی به صورت مستقیم پخش نمی کنند و می گویند انتخابات در ایران آزاداست پس ما هم رای نمی دهیم
  • یک ایرانی مسلمان باغیرت IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    اگر کسی بتواند از کارنامه 4 ساله خود دفاع کند نباید ترسی از مناظره زنده داشته باشد وگرنه مردم بحمدالله آگاه هستند و وضعیت موجود بیکاری -رکود -گرانی - ورشکستگی کارخانجات وتعطیلی آنها به علت ورود بی رویه واردات -تحصیل کرده های بیکار -بتن ریزی قلب راکتور اراک -و..... قابل دفاع نیست
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 2
    هیئت نظارت بر انتخابات این تصمیم رو گرفته و این هیئت زیر نظر شورای نگهبانه. هیچ ربطی به وزارت کشور نداره و اونها فقط اعلام میکنن. همونطور که نامزدهای تایید صلاحیت شده رو هم وزارت کشور اعلام میکنه ولی تایید صلاحیت رو شورای نگهبان انجام میشه.
    • mot IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      2 0
      سلام من جواب دادم اما نظرم رو تو نظرات نمیبینم
  • حمید IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    1 1
    سلام من به شخصه اعتماد نمیکنم که واقعا هر چی در مناظره اتفاق افتاده داره پخش میشه چون حتما یک سری ملاحظاتی خواهد شد.
  • کورد IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    بخدا خنده داره.آخه یعنی چی؟یه دفعه بگین روحانی رئیس جمهور بعدیه چرا به شعور مردم توهین میکنین؟
  • حمید IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 3
    ما اصلاح طلبان خواهان پخش زنده مناظرات هستیم اقای رئیسی که نشون دادن به هیچ عنوان فن بیان و چهره کاریزماتیک ندارن .علاوه بر اون هیچ تجریه کار اجرایی هم ندارن. اقای رووحانی ایشان رو گوشه رینگ خواهند برد. در مورد آقای قالیباف و نقش تخریبی که به ایشان محول شده، هم آقای جهانگیری با تسلط بی نظیر بر آمار و ارقام ایشان را با خاک یکسان می کنن
  • علی۱۰۸۰ IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    انگار روحانی میخواد از آقای ترامپ اجازه بگیره مناظره زنده باشه یا ضبطی..!! کل ملت ب شدت مخالفند
  • امیر IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 1
    باسلام تابلوهستش که ترسیدن امروز دقت کردین هرچی اقای رئیس جمهور روحانی دراستان فارس افتتاح کرد کلنگشون از زمان احمدی نزاد زده شده بود پس این دولت چی چیزی ندارن
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    ما از این دولت جز پنهان کاری چیز دیگری ندیم ازجمله مهمترین آنها برجام بود و حالا که دولت باید پاسخگو در مناظرات باشد با سیاسی کاری و لغو مناظرات زنده می خواهد سرپوشی بر عملکرد بد خود داشته باشد و از مناظرات جان سالم به در برد
  • م . ت IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    اگر قراره پخش زنده نکنن بهتره اصلا مناظره گذارن .
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 0
    حقم دارند چون نمیتوانند رفتارهای دور از شان نامزدها رو زنده پخش کرد و البته صحبت های نا ب جا و پنهان کاری هاشون که میترسند دستشان برای مردم رو شود..همانطور که در 2-3 دوره پیش دیدیم....
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    حقم دارند چون نمیتوانند رفتارهای دور از شان نامزدها رو زنده پخش کرد و البته صحبت های نا ب جا و پنهان کاری هاشون که میترسند دستشان برای مردم رو شود..همانطور که در 2-3 دوره پیش دیدیم....
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 2
    شما میدونید رئیسی توانایی سخنوری نداره و درمقابل روحانی شکست میخوره.همینطور که قالیباف خورد و سوخت! بنابراین دست به این حرکت زدید
    • وحید IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      1 1
      اشتباهی مثبت دادم.
  • علی IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    برای آقای عسکری که شده مدیر تبلیغات روحانی متاسفممممممممممممم رسانه دولت نه ملت ما با مناظره غیر مستقیم مخااااااااااااااااااااااااااالفیم
  • زهرا IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    6 1
    فقط باید گفت علی برکت الله
  • اكبر IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    اسلام حق آزادي بيان رو داده اونوقت اينا كين كه دارن ميگيرنش؟ وقتي ميخوان ضبظ شده پخش كنن معلومه كه ميخوان دستكاريش كنن. مردم ابله نيستن كه
  • احمد IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    مردم را واقعا چى فرض ميكنيد
  • علی IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 2
    راستی ها میترسن دوباره مثل 92 برنامه های گازانبریشون رو بشه، حتی بچه دبستانی ها هم میدونن که صدا و سیما دربست در اختیار اصولگراهاست
  • روح الله الهی IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    اگه مناظره ها رو نگذارند زنده پخش بشه توهین به شعور ملت رشید مقاوم و بزرگ ایران هست
  • ناشناس IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    برنامه ضبط شده یعنی سر مردم شیره مالیدن
  • حسین ن IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 9
    کار عاقلانه همین است تخم لقی را که احمدی نژاد در این مملکت کاشت هنوز اثرش باقی مانده چرا با پخش مستقیم تنش ایجاد کنیم صلاح با پخش غیر مستقیم می باشد مردم ارامش لازم دارند بادست خودمان این ارامش بر هم نریزیم اگر موضوع مهمی از صحبت های کاندید پخش نشد خوب اعتراض می کند یا قانع می شود که هر موضوع تنش زایی را در جامعه پخش نکنیم والسلام
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
      1 1
      بله بله بگذارید ایران در آرامش تمام شود
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    0 2
    متاسفانه گرفتن عکس منصوبین طرف مقابل در دست و تهدید به افشاگری و اخاذی رای به این صورت و مجبور به سکوت و شکست حریفان از دوره قبل بدعت شد و در این دوره نیز عده تدس آن دارند که شاید شخصی عکس بردار حریف را رر دست گرفته و به دکترای طرف و برادر طرف را به زیر سوال برد .. اینها هم کا مفت خر به حقوقدان تحصیل کرده نافد غرب هستند علی برکت الا.
  • میثم IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 2
    دولت روحانی با این مصوبه نشان داد که از پیش باخته است وتحمل نقد را ندارد واقعا با اینکه من طرفدار این دولت بودم از این خبر شوکه شدم وبرای ریس جمهور متاسفم ودیگر به او رای نمیدهم او به مردم ایران توهین کرد.
  • مصطفی IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    باید زنده باشه. روحانی نترس کارت ندارن
  • ناشناس IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    زنده باد مخالف من و آزادی بیان و حقوق شهروندی همین بود ؟!
  • علی IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    چطور مناظرات امریکا رو زنده پخش کردید ، ولی میخوایید مناظرات ایران پخش زنده نباشه؟؟؟؟ صداوسیما با این کارش این چندتا بیننده روهم از دست میده...
  • داود IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    بازی واتر پولو بین مغولستان و ایرلند شمالی و شبکه ورزش مستقیم میزاره اما مناظره ای که سرنوشت 4سال مملکت را مشخص میکنه زنده پخش نمیکنن، روحانی تو محبوبیتی نداری،قشنگ پيداس میترسی، خوبه جهانگیری هم کمکت اومده، ولی چون عملکردت کاملا بد بوده از مناظره واهمه داری،بهت رای نميدم
  • الهام IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    مناظره خیلی در تصمیم گیری تاثیر گذاره ولی پخش زنده در غیر اینصورت میشه فیلم نمایشی
  • حسن IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    پخش بشه تا مردم روشن بشن تا بتونن خوب رای بدن .تلویزیون خیانت نکنه و پخش کنه
  • Amir IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    این کارشون ینی توهین به شعور مردم..انگار مردم هیچی حالیشون نیس..باید متاسف بود از سیستم اداری و ریاستی کشورمون
  • Adel IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 1
    توهين به ملته ولاغير...على بركت الله
  • میثم US ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 1
    عدم پخش زنده مناظره یعنی توهین به مناظره کننده ها و توهین به مردم! همه مردم توی همه نظر سنجی ها از نظر سنجی های اصلاحاتی ها گرفته تا نظر سنجی های خیابانی همه موافق هستند!! برای چی باید بصورت ضبط شده باشد ! اگر به این صورت باشد که بعدا هم دستور میدن هرجاشو دولت گفت حذف بشه!! ما زیر بار زور نخواهیم رفت!!
  • طرفدار حق IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    0 2
    چرا اینقدر بغض و کینه از شما و از مشرق؟! خود آقای روحانی هم میخواد زنده پخش بشه؛ تو مناظرات دوره قبل هم به دلیل زنده بودن و جمله معروف من حقوقدان هستم نه نظامی آقای قالیباف رو شکست داد
  • شهریار IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    یعنی چی ، یعنی به شش نفر رئیس جمهور بالقوه مملکت اعتماد ندارن که میخوان غیر زنده مناظره برگزار کنن . نشد که . اینا قراره نفر دوم این مملکت باشن . نه تنها باید زنده پخش بشه بلکه باید تعداد بالا و زمان مناسب تری نسبت به 92 داشته باشه . محدود کردن زمان اصلا مناسب نیست
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    کار جدیدی نیست.همیشه برنامه های زنده هم سانسور شده.من آگه زنده پخش نشه به حرفا اعتماد ندارم
  • فرشید IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 1
    آقای روحانی نترس عزیز من،احمدی نژاد نیستش..بیا چیزی نیست که زود تموم میشه
  • US ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 0
    اگر سر قبلی ها هم دوره دوم مناظره بوده که این بار هم باید باشه ... اگر نبوده این دفعه هم نباید باشه
  • حکمت IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    زیاد فرقی نداره چون در باز بخشهای دیگر هم تکرار اون زنده نیست،اگر بحثی باشه هم خود کاندیداها می فهمند و اعلام میکنند.
  • مهدی IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 1
    ممکنه برای بعضی ها نیاز به ایزی لایف باشه. به همین دلیل مناظره ها رو غیر زنده کردن
  • علی IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    6 1
    مناظرات باید زنده باشه کاملا واضح هست ، دولت دنبال سانسور هست
  • رامین IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    7 1
    دولت بزدلان
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 1
    بايد مناظره ها زنده پخش بشود اين حق جامعه است که مطالب را بودن سانسور ببيند و بشنود نمايندگان مجلس هم بايد براي تحقق خواسته مردم وارد ميدان بشوند
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 2
    با اين وضعي كه من ميبينم اقاي روحاني رئيس جمهور شد رفت به طرفداراي روحاني تبريك ميگم ناجوانمردانه پيروز شدين
  • ملیکا IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    11 1
    از فردا همه راه میفتن میگن ما اینا رو گفته بودیم ولی چون برنامه زنده نبوده حذف کردن! مناظره به زنده بودنش اعتبار داره که معلوم بشه توی موقیتای سخت کاندیداها میخوان چی جواب بدن این دولت هم که راااااااااااااااااسسسسسسسسسسستگووووووووووو کلا همه بهش اعتماد داریییییییییییییییم که هییییییییچ جا رو حذف نمی کنه!
  • بنده خدا IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 1
    دست های خالی دولت تدبیر و امید را وقتی باور کردم که از من خواستند تا نبینم و نشنوم
  • صفدر IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 1
    اگه مناظره برگزارنشه هم مشکلی نیست چون همه ایرانیهاازدولت فعلی ضربه خوردن ضرباتی مثل بیکاری فقراعتیادفحشا اختلاس اعلام تورم دروغ ازهمه مهمترازبین بردن دستاوردهای هسته ای که غرورملی رولگدمال کردای کاش تن به جنگ وشکست ازکشورهای دیگه میدادولی به این راحتی ومفتی تاسیسات هسته ای رودورنمیریخت.
  • حسام IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 2
    صد رحمت به ترکیه و عربستان
  • صفدر IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    18 2
    اقای دکترروحانی حق داره مناظره زنده روقبول نکنه اخه بنده خداتازه فهمیده کلیدش فقط بلده قفل کنه نمیتونه بازکنه میترسه بیاددرصداوسیماروهم مثل هزاران کارخونه وبنگاه اقتصادی وصنعتی دیگه ببنده دیگه باهیچ شاه کلیدی نشه بازش کرد
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    ای ترسوهای خائن ...
  • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    مناظره با. زنده. بودن معنی. پیدا میکند. اگرمناظره ظبتی باشد. که مناظره نیست. چرا وزارت. کشور به شعور مرد م توهین میکند.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    می ترسم کم کم انتخابات هم ضبط شده برگزار شود
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 2
    زنده یا مرده فرقی ندارد . هردوطرف حرف تازه ای برای گفتن ندارند .
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    مناظره فقط باید تلویزیونی و زنده باشد.
  • حمید IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    اینم یکی دیگه از افتتاح‌های رسمی دولت محرمانه‌ها است!
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    مخالف صد در صد مناظره ی ضبطی هستم چهار سال نا کارآمدی باید هم مناظره ضبطی باشد مردم باید این مورد را مطالبه کنند
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    2 5
    ۶ داوطلب، به اصطلاح تایید شدند! حالادیگه مناظره چنین افرادی که همه ازجنس یکدیگر هستند چه ارزشی دارد؟! حالا همه چیزروشن شدوفاتحه همه چیز هم خوانده شد.قضیه زرنگی دست اندر کاران مثال همان شخصی است که برسر شاخه بن می برید!؟
  • عباس IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    اگر زنده و انلاین نباشد ارزش رای دادن به هیچ کدام نیست.
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    دولت تدبیر و امید!!!!!
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    ترسیده که بازخواست بشه و چی بگه
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    مناظره باید زنده بر گذار شود وگرنه اعتماد مردم به نظام کم می شود
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 1
    مناظره باید زنده بر گذار شود وگرنه اعتماد مردم به نظام کم می شود
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    مناظره باید زنده بر گذار شود وگرنه اعتماد مردم به نظام کم می شود
  • مصطفی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    فرارازپاسخگویی .بادستان خالی پس از4سال گزافه گویی.دل بستن به بیگانگان وباورنکردن ازتوان داخلی .سخنان کذب تحویل مردم دادن دراین مقوله نمی گنجد شرمنده شدن ازروبروشدن بامردم
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    آقایان رئیسی و قالیباف نباید تن به شرکت در چنین مناظره ای بدن.
  • امت IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    8 1
    عدم پخش مناظره زنده يعنى برنده روحانى .براى چه رأى بدهيم
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    6 1
    پیشنهاد می‌کنم مشرق نیوز نظر سنجی کنه بصورت موافق و مخالف
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    6 1
    سلام مناظره از قبل ضبط شده، دخالت در انتخاب مردم است.
  • اطلاح طلب IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    1 10
    مناظره زنده باشه بهتره مگه کی میخواد مناظره کند همان اصول گرای دوره قبلی که مردم شناخت کافی ازش دارند مگه مردم آلزایمر سیاسی گرفته اند و به گاز انبری ها رای بدهند.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    7 1
    ۴ سال دوم هم در خدمت ملت هستیم علی برکت الله
  • موحد IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    5 1
    مواقعا متاسفم . دولتی که ادعای شفافیت و اطلاع رسانی بی شائبه داشت با ابزار فشار وزیر کشورش مانع از پاسخگویی به مطالبات صریح و مستقیم مردم شد . این توهین به فهم و درک مردم فهیم و مومن ایران اسلامی است و حتما باید تجدید نظر شده و مناظره ها مستقیم برای مخاطبان و رای دهنده ها پخش شود .
  • حسن IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    7 1
    مناظره فقط بصورت مرده,علی برکت الله.
  • ابراهیم IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    باید برای مقابله با این تصمیم نابخردانه در شهرهای سراسر کشور تظاهرات راه انداخت تا مسئولین فشل بفهمند با کی طرفند
  • بیتا IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    6 1
    اگر این دوره هم روحانی رای بیاره کتاب بیشعوری اثر خاویر کرمنت رو به طور رایگان تو جامعه مخصوصا یه سری مناطق پخش می کنم.
  • روشنگر ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    هیهات من الذّله! هیهات من الذّله! هیهات من الذّله! دولتی که ذلت را برا مقام بدون منزلت ترجیح میدهد و به هر قیمتی قصد تصاحب مجدد این منصب را دارد از دشمن بیگانه به مراتب برای مردم زیان بار تر است.
  • محمد IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    4 1
    این یعنی توهین به ملت یعنی فرار مسئولین دولتی از بی عرضگی های خود یعنی دیگه کلید کارایی نداره یعنی مردم تا روز اخر انتخابات تو حدس و گمان باشند یعنی روحانی کم اورده و جوابی نداره
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 1
    همه جای دنیا مناظره زنده پخش میشه ...
  • سامان CH ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    9 1
    باید باید باید زنده باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس