کد خبر 712961
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
نعیم سعداوی

نعیم سعداوی می گوید: برای بازی فردا میثم دورقی، یوسف وکیا، ماتیاس چاگو، میلاد پاک پرور و مهرداد طهماسبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

به گزارش مشرق، نعیم سعداوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت:

خسته نباشید به استقلال خوزستان
 قبل از پرداختن به بازی لازم است به اعضای استقلال خوزستان به خاطر عملکرد خوبشان به عنوان نماینده شایسته فوتبال ایران خسته نباشید بگویم. این تیم با وجود همه مشکلات از اعتبار فوتبال ایران حمایت کرد. بازیکنان با کیفیتی در این تیم حضور دارند و این مسئله کار را برای مربیان استقلال خوزستان سخت می‌کند. ما هم به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و قبل از آن به فکر ارائه فوتبال ناب خوزستانی هستیم. امیدواریم هوادارانمان مثل مسابقات گذشته که در اهواز و خارج از اهواز از ما حمایت کردند این حضور را در بازی فردا هم داشته باشند.

محروم نداریم اما مصدوم زیاد داریم
در بازی فردا محروم نداریم اما تعدادی از بازیکنانمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. بازیکنان خوبی داریم که به ما انرژی زیادی می‌دهند و امیدمان را به آینده زیاد می‌کنند. امیدوارم بدشانسی از ما فاصله بگیرد و بتوانیم دست پر از میدان خارج شویم. باید جایگاهمان را بهبود ببخشیم. به خوبی می‌دانیم که جایگاه فعلی رتبه‌ای نیست که فولاد در آن قرار بگیرد و در سه هفته پایانی برای بهبود شرایط از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

11 بازیکن بزرگسال داریم
عبدالله کرمی، یوسف وکیا، میثم دورقی، ماتیاس چاگو، میلاد پاک پرور و مهرداد طهماسبی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. اما جوانان خوبی در تیم‌مان حضور دارند که می‌توانند خیالمان را راحت کنند. شاید نیازی به نام بردن از این نفرات نباشد چرا که همه شما آنها را می شناسید. در حال حاضر 11 بازیکن بزرگسال داریم که یک نفر از آنها گلر است. در این جمع 3-4 بازیکن هم اخیرا به رده سنی بالای 23 سال رسیدند. این مسئله نشان دهنده پتانسیل بالای فولاد خوزستان است که در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهد داشت. عبدالله ناصری، مرادیان، محمود مطلق‌زاده، هادی حبیبی، مهرداد هدایی و ... جوانان خوب تیم‌‌مان هستند که اگر اتفاقی نیفتد در آینده به ارزش این نفرات پی می‌برید.

مهم ترین مساله حضور هواداران است
هر دو تیم در بازی فردا به فکر کسب سه امتیاز هستند. در دیدار رفت هم هدفمان همین موضوع بود. شک نکنید که در بازی فردا با تمام توان بازی می‌کنیم. مهم‌ترین مسئله در بازی فردا حضور هواداران است. امیدوارم آنها به ورزشگاه بیایند و فوتبال جذابی را مشاهده کنند.

فوتبال دلخوشی مردم خوزستان است
مهمترین دلخوشی مردم خوزستان فوتبال است. مردم با تمام وجود این تیم را دوست دارند و می‌دانم با چه شرایط سختی از اهواز به تهران آ‌مدند تا در یکی از مسابقات، از تیم‌مان حمایت کنند. در حال حاضر مربیان جوان و بومی هدایت این تیم را بر عهده گرفتند و باید با صبر و حوصله شرایطی را فراهم کنیم که تیم نتیجه بگیرد. به شخصه انتظارم از باشگاه همان چیزی است که به مربیان سابق دادند نه کمتر نه بیشتر. فولاد خوزستان استراتژی مشخصی دارد. در تیم‌مان به خوبی جوانگرایی و بومی‌گرایی کردیم شما اگر به ترکیب نفرات ما نگاه کنید می‌بینید که بالای 95 درصد بازیکنانمان بومی هستند. توضیحاتی هم که در مورد بازیکنان جوان تیم دادم به خوبی نشان دهنده این است که ما جوانترین تیم را داریم.

در آینده می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم
باید برای ادامه کارمان برنامه داشته باشیم و همه تلاش کنند تا به موفقیت برسیم. پتانسیل فعلی که در فولاد وجود دارد نشان می‌دهد که این تیم می‌تواند برای آینده حرف برای گفتن داشته باشد و بدون شک روزهای خوبی در انتظار فولاد است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس