کد خبر 712020
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
مایلی کهن

سرمربی تیم ملوان انزلی گفت که در مسابقه این تیم مقابل پارس جنوبی،‌ پیروزی حق تیم حریف بوده است.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن پس از شکست تیمش مقابل پارس جنوبی جم بوشهر گفت: در ابتدا به مردم آذربایجان به خاطر حادثه سیل تسلیت می‌گویم و از هواداران ملوان تشکر می‌کنم. تیم پارس جنوبی را در این دیدار خوب دیدم و به نظر من پیروزی حق این تیم بود. ما هم برای برد به اینجا آمدیم اما پارس جنوبی به شایستگی خود رسید و به خاطر این برد به سرمربی محترم پارس جنوبی آقای تارتار و نیز مردم عزیز استان بوشهر و به خصوص شهر جم تبریک می‌گویم.

وی افزود: بازیکنان ملوان تلاش خود را در این مسابقه کردند. زمانی که 32 بازی به میدان می‌روی، ممکن است در یکی دو بازی هم روز خوبی نداشته باشی. فکر می‌کنم امروز اصلاً خوب نبودیم و بهانه‌ای هم برای این شکست نداریم. تیم پارس جنوبی شایستگی این را داشته که به این مرحله رسیده است، اما برای حضور در لیگ برتر باید تقویت شود.

سرمربی ملوان درباره عملکرد تیم داوری در این بازی، با تشکر از داوران این دیدار تصریح کرد: تیم داوری در این بازی خوب نبود، بلکه عالی بود. خیلی دوست داشتم با دست پر از بوشهر خارج شویم و به سوی انزلی برویم اما این اتفاق رخ نداد. از هواداران ملوان که این همه راه از انزلی آمدند و ما را تشویق کردند، تشکر می‌کنم و از اینکه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم، عذرخواهی می‌کنم. فوتبال همین است و ما راضی به رضای خداوند هستیم. این شکست، چیزی از ارزش‌های بازیکنان ملوان کم نمی‌کند و اگر مشکلی بوده از ناحیه مایلی‌کهن بوده است.

مایلی‌کهن در مورد دیدارهای آینده ملوان، با بیان اینکه این تیم به هیچ وجه در ادامه لیگ یک ناامید نیست، خاطرنشان کرد: ما هنوز 6 امتیاز پیش رو داریم. بازی بعدی ما مقابل خونه‌به‌خونه است که بسیار سخت محسوب می‌شود و ما باید سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره هواداران تیم پارس جنوبی، با ابراز خوشحالی از اینکه فوتبال به او فرصت داد که به شهر جم بیاید، گفت: بر خلاف پیروزی 2 بر صفر، حرکاتی رخ داد که ممکن است باعث شود در سطح فوتبال آسیا اذیت شویم. دست هواداران خونگرم بوشهر درد نکند و امیدوارم در آینده در هر شرایطی از فوتبال لذت ببریم.

سرمربی ملوان در مورد سوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت این باشگاه اظهار داشت: تیم ما با حداقل‌ها بسته شده است اما مرد بزرگی به نام آقای دنیامالی را در باشگاه خود داریم. از او تشکر می‌کنم که در مسئله قرارداد بازیکنان به خوبی عمل کرد و تا حالا به همه قول و قرارهای خود وفا کرده است.

مایلی‌کهن درخصوص سوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت لیگ دسته اول فوتبال، با بیان اینکه او در سال‌های گذشته به این لیگ توجهی نداشته، خاطرنشان کرد: من همه جای فوتبال را دنبال می‌کنم اما در لیگ دسته اول به این شکل فعال نبودم. لیگ دسته اول بسیار پویا است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس