کد خبر 711828
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
حسین عبدی

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می گوید این تیم با وجود کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران، در لیگ قهرمانان آسیا پیشرفتی نداشته است.

به گزارش مشرق، حسین عبدی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر با بیان مطلب فوق گفت: باید به تمام خانواده پرسپولیس بخصوص هواداران که از سال گذشته حمایتشان را دریغ نکردند، تشکر کنم. حمایت آنها به قدری بود که تیم پرسپولیس هماهنگ شد و  حریفانش را یکی پس از دیگری کنار زد.

وی افزود: رضایتمندی و شادی را می توان در چهره هواداران دید و این قطعا اصلی ترین موضوع برای قهرمانی یک تیم است.

عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدواریم این قهرمانی سال آینده هم در لیگ برتر تداوم داشته باشد و پرسپولیس بتواند با حفظ شرایط خوبش، این عنوان را تکرار کند.

عبدی در خصوص اینکه تیم‌های قهرمان معمولا در فصل بعدی عملکرد خوبی ندارند و از شرایط ایده آل دور می شوند، گفت: پیشنهادم این است که پرسپولیس برای تداوم این روند، چارچوبش را حفظ کند. علاوه بر این، باید یک نیمکت قوی هم داشته باشد تا اگر نقص و مشکلی پیش آمد، بازیکنان ذخیره بتوانند کمک کنند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس بر خلاف لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا آنطور که باید، نبوده است تاکید کرد: تیم های لیگ برتر امسال و سال قبل دچار افت و خیز شدند ولی خارج از ایران اینگونه نیست و باشگاه های مختلف سرمایه گذاری و پیشرفت خوبی داشته اند. شما وقتی وارد مسابقات آسیایی می شوید باید استانداردهای خوبی داشته باشید.

مربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه علی اکبر طاهری عنوان کرده بود هدف پرسپولیس حضور در جام باشگاه های جهان و بازی با تیم بارسلونای اسپانیا است گفت: به هر حال هرکسی یک ویژن و هدفی برای خودش دارد. این هدف زمانی که بنده هم در باشگاه بودم، مطرح شد. ما ابتدا باید در آسیا موفقیت لازم را کسب کنیم و سپس به جام باشگاه های جهان فکر کنیم. پرسپولیس طی دو سال گذشته در لیگ برتر موفق بوده ولی در آسیا پیشرفتی نداشته است. ما دو سال قبل با ۹ بازیکن محروم و مصدوم، یک بازی مانده به اتمام دور گروهی صعودمان به دور بعد را قطعی کردیم و برانکو ایوانکوویچ زمانی آمد که صعودمان تضمین شده بود اما در دور بعد پرسپولیس حذف شد. امسال هم پرسپولیس تا اینجای کار سوم جدول است و نتوانسته اجرای مناسبی در آسیا داشته باشد.

عبدی در بخش دیگری از صحبتهایش در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت آکادمی اش که یک سال پیش با تست گیری از بازیکنان زیادی آغاز شد، گفت: دور بعدی کارهای ما از امروز آغاز می شود. خوشبختانه لینکهای مختلف و لازم زده شده است و ما فرصت داریم تا یک ماه آینده اولین گروه از بازیکنان خود را که می توانند در اروپا بازی کنند، اعزام کنیم.

وی در توضیح بیشتر این طرح گفت: بازیکنان آکادمی ما الان این شانس را دارند که به تیم های اروپایی بروند و تست بدهند تا در صورت قبول شدن، فوتبال خود را در این کشورها ادامه بدهند. همانطور که گفتم ارتباطات لازم گرفته شده و کارمان از امروز آغاز خواهد شد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بدون نام بردن از کشورهای موردنظر اعزام بازیکنانش، اظهار کرد: نمی توانم نام کشورها را اعلام کنم ولی ما دو بازیکن را به زودی اعزام خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس