کد خبر 711236
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
امید ابراهیمی

تقریبا همه خبرگزاری ها و همه اهالی فوتبال گل دوم استقلال را به نام امید ابراهیمی نوشتند اما شاید مشخص شود این گل به نام او نبوده است.

به گزارش مشرق، ژنرال استقلال این روزها بی شک امید ابراهیمی است و بی دلیل نیست که منصوریان این همه قربان صدقه او می رود.امید گل های مهمی را در بازی های اخیر برای تیمش زده است. مثلا در تاشکند یا تبریز یا همین جا و خیلی از بازی های لیگ. امید به قول منصوریان یکی از اندک شماره 6 های دنیاست که گل سه امتیازی می زند. پست بازیکن شماره 6 تخریب بازی حریف است اما امید هم تکل می زند ، هم پاس می دهد و هم گل می زند. اصلا بخشی از مشکل بازی او این است که تقریبا بیشتر وقت ها کار تخریب را 25 متر جلوتر از جایش انجام می دهد و این چاله ایجاد می کند وسط زمین استقلال. از وقتی که نورافکن آمده مجالی شده تا امید ابراهیمی راحت تر بازی کند و آن چاله پر شده است. برای همین او راحت فوتبال می کند و امروز او بر اساس گزارش داوری دو گل زده اما شاید گل دومش برگردد. امید توپش را شوت کرد. توپ باید قاعدتا به اوت می رفت و تصاویر چنین چیزی را نشان می دهد اما برخورد توپ با پای دفاع صبا ، باعث شد گل شود.

طبق قانون کسی زننده گل است که آخرین بار توپ را زده باشد. البته برای گل به خودی ، تغییر مسیر توپ هم مهم است که این گل چنین شرایطی دارد. منتهی در فوتبال ایران در این باره به گزارش داوری استناد می شود و احتمالا داور بازی گلزن را امید ابرهیمی معرفی کرده است. مثل گلی که در یکی از دربی ها حسین کاظمی زد و به نام فرهاد مجیدی نوشتند.

البته مواردی هم بوده که بعد از گزارش داور ، زوم کردن برنامه 90 روی تصاویر و اصرار فردوسی پور باعث شده زننده گل عوض شود. درباره گل امید هم شنیده شده که چنین اتفاقی می افتد!

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس