کد خبر 711038
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
کیهان

«لئون پانتا» وزیردفاع اسبق آمریکا که مدتی هم رئیس سازمان «سیا» بود، گفته است؛ هدف اولیه از ساخت بمب 10 تنی که در افغانستان آزمایش کردیم، حمله به ایران بوده است!

به گزارش مشرق،  روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود خود نوشت: گفت: «مایک پومپئو» رئیس سازمان «سیا» گفته است یکی از اهداف حمله به فرودگاه شعیرات سوریه، هشدار به ایران است!

گفتم: که چی؟!

گفت: «لئون پانتا» وزیردفاع اسبق آمریکا که مدتی هم رئیس سازمان «سیا» بود، گفته است؛ هدف اولیه از ساخت بمب 10 تنی که در افغانستان آزمایش کردیم، حمله به ایران بوده است!

گفتم: موز اگر قوت داشت کمر خودش را راست می‌کرد!  آمریکا اگر توان حمله به ایران را داشت در همان جنگ تحمیلی که همه دنیا هم با او بودند و قدرتش هم خیلی بیشتر از حالا بود یک غلطی می‌کرد... از ترامپ لولو ساخته‌اند که دیگران را بترسانند!

گفت: منظورشان که حمله نیست، خودشان اعلام کرده‌اند که قصد دارند مردم ایران از ترس حمله آمریکا در انتخابات به یک جریان خاص که اهل ایستادگی در مقابل آمریکا نیست رأی بدهند!

گفتم: یارو یک سکه طلا در دست یک دانش‌آموز دید و به طمع افتاده و گفت؛ این سکه را با آب‌نبات عوض می‌کنی؟ دانش‌آموز گفت؛ صدای الاغ دربیاور تا سکه را بدهم! و یارو شروع به عرعر کرد و بعد گفت؛ حالا سکه را بده! دانش‌آموز گفت؛ تو با این خریتی که داری فهمیده‌ای که این سکه طلاست، آنوقت انتظار داری من که آدم هستم متوجه نباشم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    5 0
    خداییش خنده دار بود
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    3 0
    صدای الاغ داره بیداد میکنه
  • ناشناس IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    3 0
    خدا حفظ ات کند حاج حسین واقعا من یکی کیف میکنم از بصیرت وتفاصیر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس