کد خبر 710778
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
ایوب ذوالفقاری

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اخباری که در مورد اختلاف سرمربی و مدیرعامل باشگاه مطرح شد، مثل تمامی شایعاتی است که علیه تیم ما ساختند.

به گزارش مشرق،‌ ایوب ذوالفقاری در مورد پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پدیده گفت: به کسب این پیروزی نیاز داشتیم. هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و عملکرد قابل قبولی داشتند. پدیده در دقایق پایانی مسابقه بسیار خوب کار کرد اما خوشبختانه ساختار دفاعی ما خوب بود و توانستیم به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.

وی در مورد غیبت چند بازیکن اصلی تراکتورسازی در این مسابقه اظهار داشت: واقعیت این است که جوانان حاضر در تیم توانستند عملکرد بسیار خوبی ارائه کنند. ما با 17 نفر به مشهد سفر کردیم. بازیکنانی مثل طاهران که جزو بااستعدادترین بازیکنان تبریزی است در مسابقه دیروز عملکرد خوبی داشتند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه طلسم عدم کسب نتیجه مقابل پدیده شکسته شد تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم بالاخره پدیده را هم شکست دهیم. ما مقابل سیاه‌جامگان هم همین مشکل را داریم. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم.

ذوالفقاری در مورد عصبانیت امیر قلعه‌نویی از اشتباهات محمدرضا اخباری و اینکه در صحنه‌ای اعلام کرد این بازیکن تعویض شود، گفت:‌ در آن لحظه که قلعه‌نویی عصبانی شد با پزشک تیم صحبت کرد و گفت اگر مشکل اخباری حاد است او را تعویض کنند. در نشست خبری بعد از بازی دیدید قلعه‌نویی از عملکرد این بازیکن راضی بود. جا دارد از پزشکان تیم هم تشکر کنم، آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا شرایط بازیکنان مصدوم تیم بهبود یافته و عملکرد بازیکنان را ارتقا ببخشند.

وی در مورد اینکه شایعاتی در رابطه با اختلافات امیر قلعه‌نویی و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه شنیده می‌شد اما این دو نفر در مشهد با یکدیگر دیدار کردند، اظهار داشت: این مسائل شایعاتی است که در فوتبال ایران مطرح می‌شود و در طول فصل از این اخبار در مورد تیم ما زیاد منتشر شد. منتظر یک شکست از سوی تراکتورسازی بودند تا این حرف‌ها را مطرح کنند. خوشبختانه چنین موضوعاتی صحت ندارد و دیدید قلعه‌نویی و آجورلو قبل از بازی با یکدیگر برخورد بسیار خوبی داشتند.

سرپرست تراکتورسازی در رابطه با دیدار حساس تیمش مقابل استقلال عنوان کرد:‌ تمام بازی‌ها سخت و حساس است، ما کارمان را با قدرت پیش می‌بریم و امیدواریم مقابل استقلال هم نتیجه قابل قبولی بگیریم.

ذوالفقاری در پاسخ به این سوال که بحث رفتن جاسم کرار به عراق با توجه به اینکه او از 4 بازی پایانی تراکتورسازی محروم بوده است، گفت: کرار بعد از بازی با صبای قم تصمیم گرفت با توجه به محرومیتی که دارد و تنها در یک مسابقه از 5 بازی آخر می‌تواند تیم را همراهی کند، به کشورش بازگردد. این مسئله منتفی شد و او در  تمرینات حضور دارد و در یک بازی که می‌تواند به میدان برود، در صورت صلاحدید کادر فنی بازی کند. در مورد وضعیت این بازیکن در سال آینده هم مدیرعامل و سرمربی تیم تصمیم می‌گیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس