کد خبر 710614
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
علی اشکانی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حضور قاسم رضایی در کنار تیم در رقابت‌های جام جهانی از نظر روحی به کشتی‌گیران کمک کرد.

به گزارش مشرق، علی اشکانی اظهار داشت: قاسم رضایی دارنده دو مدال ارزشمند طلا و برنز المپیک با حضور در آبادان در جام جهانی در کنار کشتی‌گیران بود و حضور وی از نظر روحی و روانی به تیم کمک کرد که به شخصه از وی تشکر می‌کنم.

وی در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را در برنامه داریم که با توجه به فاصله کوتاه بین دو مسابقه با دو ترکیب متفاوت در این رقابت‌ها شرکت می‌کنیم و اسامی تیم‌ها نیز طبق فرآیند تیم‌های ملی پانزده روز مانده به مسابقات اعلام می‌شود.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی در سال جدید از 28 فروردین ماه عنوان کرد: جام جهانی در آبادان تمام شد. من پس از مسابقات هم به تمامی کشتی‌گیران گفتم که باید برای هدف اصلی‌مان یعنی رقابت‌های جهانی فرانسه آماده شویم و آن ها در اردوی جدید با انگیزه‌تر از قبل تمرین می‌کنند.

وی تصریح کرد: این تیم باید حتما تا 4 سال آینده چند قهرمان و مدال‌آور جهان داشته باشد تا با یک تیم عنوان‌دار در المپیک 2020 توکیو شرکت کند.

اشکانی خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران ما بیشتر از توان خود در جام جهانی آبادان مقابل رقبای قدرتمند خود مبارزه کردند و باید با ادامه روند کنونی به دنبال موفقیت در مسابقات بزرگ باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس