کد خبر 710548
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
محمود فکری

کاپیتان پیشین استقلال گفت: پرسپولیس در صورتیکه الهلال را نبرد باید منتظر اما و اگرهای فوتبال بماند.

به گزارش مشرق،‌ محمود فکری در خصوص دیدار تیم های استقلال و لوکوموتیو ازبکستان افزود: استقلال توانست یک امتیاز حساس را در تاشکند بدست بیاورد. آبی پوشان در لیگ قهرمانان به مراتب بهتر از لیگ برتر ظاهر شدند و توانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند.

وی تاکید کرد: اگر چه استقلال در اوایل بازی یک گل دریافت کرد اما بازیکنان آرامش خود را حفظ کرده و توانستند توصیه های کادر فنی را به خوبی اجرا کرده و در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کنند البته کاوه رضایی می توانست در ثانیه های پایان بازی نیز یک بار دیگر دروازه لوکوموتیو را باز کند که با بدشانسی توپ او به دیرک دروازه خورد و راهی اوت شد.

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه گفت: آبی پوشان می توانند در بازی بعد مقابل الاهلی امارات در تهران یک پیروزی دلچسب را بدست آورده و به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنند.

وی در خصوص تساوی پرسپولیس برابر الریان قطر در تهران تصریح کرد: پرسپولیس در لیگ برتر به مراتب بهتر از لیگ قهرمانان ظاهر شده و می تواند هفته آینده قهرمانی خود را در لیگ شانزدهم جشن بگیرد اما این تیم نتوانست در لیگ قهرمانان عملکرد قابل قبولی داشته باشد و نتایج مورد نظر را کسب نکرد.

فکری در ادامه و در خصوص اعتراض هواداران به مهدی طارمی به خاطر گل نشدن پنالتی او گفت: طارمی باید دقت بیشتری به خرج می داد. در بعضی دیدارها باید حساسیت را درک کرد و ضربه را به گونه ای می زد که سه امتیاز را از آن پرسپولیس می کرد. برخی بازیکنان موقعیت را درک نمی کنند و بهترین فرصت بدست آمده را به راحتی از دست می دهند.

کاپیتان پیشین استقلال افزود: پرسپولیس صعودش به دور بعد سخت شده است و اگر این تیم نتواند الهلال عربستان را شکست دهد باید منتظر اما و اگرها در فوتبال باشد.

وی در خصوص نتایج بدست آمده توسط استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان گفت: آبی های اهوازی با تمامی مشکلاتی که داشتند نتیجه قابل قبولی در لیگ قهرمانان بدست آوردند و اگر مشکلات مالی آنها برطرف شود آنها می توانند تمرکز بیشتری بر روی بازیهای بین المللی خود داشته باشند، ذوب آهن هم اگر چه هنوز به شرایط ایده آل در لیگ قهرمانان نرسیده اما پیروزی اش در مقابل پاختاکور ازبکستان تا حدودی وضعیتش را بهبود بخشید و امید دارد تا در دیدارهای باقیمانده نتیجه شایسته ای را کسب کرده و به دور بعد صعود کند.

فکری در خصوص پیروزی تیمش برابر راه آهن تهران گفت: بازی خوبی را از خود ارائه دادیم و توانستیم یک برد پرگل را بدست بیاوریم اگر بازیکنانم در اواخر بازی اشباع نشده بودند می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از هواداران و مسئولین نفت مسجدسلیمان تشکر ویژه ای داشته باشم که ما را در هفته های آخر لیگ حمایت می کنند و ما هم توانسته ایم با نتایج خوب قدردان حمایت این عزیزان باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رحیم IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    5 1
    چشم بسته غیب گفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    4 2
    پرسپولیس در سخت ترین گروه و استقلال در ساده ترین گروه هست به قول مرفاوی لوکوموتیو و تعاون عربستان چه کیفتی به لیگ آسیا اضافه کردن با این بازیشون!؟
    • US ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      1 2
      بله حق با شماست ! پیروزی تو گروه مرگ هست! گروهی که تیم هاش تو کشورشون یا سوم هستن یا پنجم خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس