امیر حیدری

امیر حیدری گفت: امروز زمزمه‌هایی می‌شنویم که برخی می‌گویند چرا باید دارای قدرت موشکی باشیم، این زمزمه‌ها در ماه‌های اول انقلاب هم بود و می‌گفتند ارتش را می‌خواهیم چه کار و نیازی به ارتش نداریم.

به گزارش مشرق، امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نماز جمعه تهران اظهار داشت: فرماندهی ارتش بر عهده ولایت است و ارتش در خدمت و پا در رکاب ولایت حرکت می‌کند.

وی افزود: امروز زمزمه‌هایی می‌شنویم که برخی به تجهیز نیروهای مسلح اعتراض دارند و می‌گویند چرا باید دارای قدرت موشکی و نظامی باشیم. این زمزمه‌ها در ماه‌های اول انقلاب هم بود و می‌گفتند ارتش را می‌خواهیم چه کار و ما که انقلاب کرده‌ایم نیازی به ارتش نداریم. 

حیدری تأکید کرد: اما بصیرت امام (ره)‌به فریاد مردم رسید و الان هم مدیون بصیرت ولی‌امر مسلمین در حمایت از نیروهای مسلح هستیم که باعث شده دارای نیروی مسلحی قوی، قدرتمند و اثرگذار در تمامی معادلات دشمنان اسلام و بشریت باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنانش اظهار داشت:‌ ۲۹ فروردین سالروز تولد ارتش است و در این روز امام (ره) ارتش را احیا کرد. ارتش دارای ظرفیت‌های بی‌بدلیلی مانند نیروی انسانی است و فرماندهان ارتش توان وجودی خود و نیروهایشان را بسیج کرده‌اند که امر و فرمانی از رهبری بر روی زمین نماند.

وی همچنین تصریح کرد: ما شاهد برقراری امنیت کامل، پایدار و مطمئن در کشور هستیم در حالی که قدرت‌هایی که در آن سوی آب‌ها نشسته‌اند منافع خود را در اطراف کشور ما جست‌وجو می‌کنند و این امنیت پایدار مشت محکمی به دهان آنها است. 

حیدری تأکید کرد: آنهایی که برنامه‌های نظامی خود را روی، پشت و زیر میز می‌دانستند در برابر امنیت پایدار ما به حالت انفعال رسیده‌اند و متوجه شده‌اند که نمی‌توانند در برنامه‌هایشان قدرت جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرند. 

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد، وحدت و همدلی که دارند تکیه‌گاه تمام برنامه‌های دولت و مردم هستند و نیروهای مسلح امروز در هیچ برهه‌ای از تاریخ از این قدرت برخوردار نبودند.

وی تصریح کرد: ما در موقعیتی از جغرافیای عالم قرار داریم که استکبار جهانی به دنبال به آشوب کشاندن آن است و ما توانسته‌ایم با تمام برنامه‌های اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی آنها امنیت را برقرار کنیم.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در حال یک تحول بزرگ و تکمیل آن است و نیروهایی که در ساختار جدید به وجود می‌آیند نیروهایی متحرک، هجومی، پرتوان و واکنش سریع هستند که طومار هر دشمنی را در کوتاه‌ترین زمان به هم می‌پیچند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان از راه‌اندازی ۴ خط تولید گسترده در زمینه قطعات تجهیزات راهبردی و یک خط تولید قطعات بالگردی در سال جاری سخن گفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ایرانی تبار IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    66 8
    پدافند ضد ماهواره و بالستیک قاره پیما بسازید بی زحمت
    • حسین IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      31 10
      من شک ندارم متخصصان دفاعی در حال تلاشن و تا 5 سال آینده رونمائی خواهد شد بلطف خدا و دهن باز دشمنان ایران
    • منتا IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      8 43
      نوشابه چی ؟ سیاه یا نارنجی؟
    • روح الله IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      12 7
      باید در کوتاه ترین زمان امریکای شغال رو نابود کنیم
    • سید علی موسوی IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      8 1
      دوستاتون تو دولت نگذاشتند ماهوار بفریتین تو فضا خالا میذارند موشک زد ماهواره بسازیم تا این ملک( دولت) هست تا دلت بخواد ویرانه تحویل میدد
    • ava IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      2 5
      دوست عزیز بالستیک قاره پیما نیاز به سامانه های هدایت ماهواره ایی مثل جی پی اس یا گلوناس داره. با سیستم اینرسی که نمیشه موشک بالستیک ساخت! در ضمن پدافند ضدماهواره واقعا پیچیده است. ماهواره های نظامی تقریبا توی ارتفاع سی کیلومتری زمین قرار دارند و زدنشون برای هیچ کدوم از کشورها مقدور نیست
    • قریشی IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      13 1
      نوشابه برای اونایی لازمه که از شنیدن اخبار اقتدار ایران و از این دست خبرها داغ می کنن و جاهاییشون شروع میکنه به سوختن ... زرد بدم خدمتتون یا به قول خودتون نارنجی ؟!
  • ارتشی IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    8 49
    تحول باید نخست معنوی باشد اما ما اینطور نمی بینیم
    • برزکر IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      25 2
      دوست گرامی. منظور خودتون رو دقیقتر بفرمایید. ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش الهی و ولایی است. اگر شما چیزی را نمی بینید ...........
    • محسن از اصفهان IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      9 1
      تحول معنوی در نیرویی لازم است که در ان معنویت و اعتقادات دینی و ملی وجود ندارد. ارتش ایران در دوران انقلاب و در زمان مبارزات با رژیم شاهنشاهی این ممعنویت را در بدنه ی خود داشت و بعد از انقلاب هم وجود ان را بارها ثابت نموده است. ارتش ایران از مردمی تشکیل شده که دارای اعتقادات قوی و مستحکمی هستند، از نظر دینی و ملی.
  • فاضل IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    53 4
    اگرقدرت دفاع نداشته باشیم حتی کویت وبحرین هم به مازور خواهندگفت...وامریکا کشورمارامثل لیبی ویران خواهد کرد. .......
  • مغزمتفکر IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    16 31
    این تحول باید شامل ساخت آواکس و موشک ضدماهواره هم بشود که هردو اوجب واجبات هستن
    • هاشم IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      8 0
      یه آواکس هم میگیم برا تو بسازن...موشک ضد ماهواره رو هم هستم
  • تدبیر IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    7 11
    فقط میتونم بگم پاینده باد دولت مقدس تدبیر و امید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس