تلگرام

سبحانی‌فر در واکنش به شرط وزیر ارتباطات برای ارائه تلگرام صوتی در ایران، گفت: اگر امروز تلگرام صوتی هم در ایران ارائه نشود، به زودی سرویس‌های دیگری بازار اپراتورهای موبایل را تهدید خواهند کرد.

به گزارش مشرق، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ‌اخیرا گفته بود، «مسئولان تلگرام چندی پیش موضوع راه اندازی تماس صوتی رایگان برای کاربران ایرانی را با ما در میان گذاشته بودند که این امر منوط به بررسی اثرات آن روی فعالیت اپراتورهای داخلی شد. در حال حاضر کمیته ای برای بررسی اثرات رایگان بودن تماس صوتی شبکه اجتماعی تلگرام روی اپراتورهای داخلی تشکیل شده و قرار است این کمیته اثرات راه اندازی تلگرام صوتی روی اپراتورهای داخلی را مشخص کند.»

رمضانعلی سبحانی‌فر رئیس کمیته ارتباطات و فناوری ارتباطات مجلس درباره شرط وزیر ارتباطات برای راه‌اندازی سرویس صوتی تلگرام، گفت: اپراتورهای موبایل باید به پیشواز سرویس‌های جدید بروند و پیش از آنکه سرویس‌های جدید آنها را تحت تأثیر قرار دهد، اقدام به راه‌اندازی سرویس‌های جدید کنند.

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری ارتباطات مجلس خاطرنشان کرد: اگر امروز هم تلگرام صوتی در ایران ارائه نشود، به زودی سرویس‌های دیگری بازار اپراتورها را تهدید خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه اپراتورهای موبایل باید پیش‌تر از دیگران خدمات مختلف جدید را به مردم ارائه دهند، گفت: روند بازار موبایل به سمت کاهش درآمد مکالمه و افزایش درآمد دیتا است و ارائه سرویس‌های جدید به درآمد اپراتورها کمک خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس