کد خبر 709717
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
 نشست خبری سخنگو شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه معمولا گزارش‌های تخلفات انتخاباتی روزانه برای شورای نگهبان ارسال می‌شود، گفت: این احتمال وجود دارد که با اتمام مهلت ثبت‌نام، گزارش‌ها افزایش یابد.

به گزارش مشرق، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را آغاز نکرده است، گفت: تا روز شنبه فرصت ثبت‌نام و از روز یکشنبه به بعد زمان بررسی صلاحیت‌ها است. ارسال گزارش توسط وزارت کشور به شورای نگهبان در این زمان لازم نیست، در پایان مهلت ثبت‌نام، این گزارش برای ما ارسال می‌شود.

وی در مورد ارسال گزارش‌های تخلفات انتخاباتی به شورای نگهبان بیان کرد: معمولا گزارش‌های تخلفات انتخاباتی روزانه برای شورای نگهبان ارسال می‌شود. این احتمال وجود دارد که با اتمام مهلت ثبت‌نام، گزارش‌ها افزایش یابد.

کدخدایی در مورد اینکه آیا موضوع رجل سیاسی که قرار بود توسط شورای نگهبان مورد بررسی قرار گیرد به نتیجه رسیده و آیا در انتخابات پیش‌رو مد نظر خواهد بود؟ گفت: زمان ما برای بررسی موضوع رجل سیاسی در شورای نگهبان از دست رفت. البته ما باید مصداق ها و همچنین شاخص ها را در این موضوع مورد بحث قرار دهیم.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان در مورد انتخاب محسنی اژه‌ای به عنوان جایگزین رییسی در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: معرفی گزینه ها توسط افراد مختلف صورت می‌گیرد و انتخاب عضو جایگزین در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، بر اساس آرای اعضای شورای نگهبان است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس