کد خبر 709671
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
روحانی انتخابات 92

مردم این‌بار دیگر بواسطه حمایت کسی به کسی رأی نمی‌دهند، این‌بار دنبال کسی هستیم که واقعا پاک دست باشد، واقعا مومن، انقلابی، نه از قماش عصا قورت داده‌های عبا شکلاتی و متکبر.

به گزارش مشرق، امیرحسین جوانشیر، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در شمال تهران در خرداد 92 در دل‌نوشته ای به بیان دلایل خود در عدم رای مجدد به حسن روحانی پرداخته که در ادامه می‌آید:

خیلی دوست داشتم دوباره به شما رأی بدهم، چون خیلی خوش‌پوش و شیک‌ پوش هستید، خیلی خوب و جذاب صحبت می‌کنید و خوب وعده می‌دهید.

رئیس‌جمهوری که روزی برای من محبوب بود ولی امروز بعد از گذشت 4 سال هیچ محبوبیتی باقی نمانده است ... افسوس!!

رئیس‌جمهوری که حتی بعضی‌هایمان در ستادش شب و روز گذراندیم، با همه وجود، تکرار می‌کنم، با همه وجود برایش دویدیم تا رئیس‌جمهور شود و به اختلاس‌ها پایان دهد، به انحراف پایان دهد، نوار بیکاری را قطع کند و نان را به سفره ما برگرداند!

روزی بعضی‌ها حساب می‌کردن اگر خاتمی‌ها و هاشمی‌ها و... از کسی حمایت کنند یعنی او بهترین است، اما امروز قاطعانه عرض می‌کنم که آنها هم اشتباه می‌کنند، نه یکبار، چندین‌بار دیده‌ایم که اشتباه می‌کنند!

تقریبا هرکسی که از کسی تاکنون حمایت کرده در نهایت ثابت شده که اشتباه می‌کند!

اما مردم این‌بار دیگر بواسطه حمایت کسی به کسی رأی نمی‌دهند، این‌بار دنبال کسی هستیم که واقعا پاک دست باشد، واقعا مومن، انقلابی، نه از قماش عصا قورت داده‌های عبا شکلاتی و متکبر، از آنها که هم در انقلاب نقش داشتند، هم در جنگ و هم در امور کشور!

آنها که آقازاده‌پرور نیستند، آنها که فامیل‌هایشان جلوی مردم پا دراز نمی‌کنند! آنها که کلیدشان نه در روی کاغذ، بلکه در سفره من و مردم، قفل‌ها را باز کند!

من دیگر در ستاد آن کسی که بعد از انتخابات مردم را فراموش کند، کار نمی‌کنم! به کسی رأی نمی‌دهیم که هزینه مسواکش برای سفر به استان کنار دستی پایتخت ٦٥٠ هزار تومان بشود!

به کسی رأی نمی‌دهیم که برای پوشاندن اشتباهاتش نظیر حقوق های نجومی و ... با دیگران معامله کند!

به کسی رأی می‌دهیم که اگر یک کار خوب کرد، به دنبال دومی و سومی باشد، نه اینکه روی موج یک کار خوب که خوب هم از آب درنیامد، سواری کند و ٤ سال یک ملت را بازی دهد، هم ستادی‌های عزیز و اعتدالی ، هموطن های نازنینم، اعتراف می‌کنم من اشتباه کردم، یا بهتر بگویم، فریب خوردم، مانند همه شما من به خوشگلی رئیس جمهورمان، به وعده های رویایی اش، به اعتماد تائید و تکرار بعضی رجال، گول خوردم، اما این‌بار دیگر فریب نخواهم خورد، شما هم حواستان را بیشتر جمع کنید، تا مدیون ملت‌تان، خانواده‌تان، رهبرتان و شهدا نشوید.

کسی این را نوشته که با عشق برای روحانی کار کرده، اما بعد از انتخابات چیزی جز خیانت و اختلاس و ویژه‌خواری و رانت‌خواری و بی‌عدالتی ندیده! تا کی باید شاهد اختلاس‌هایی مانند: صندوق فرهنگیان و بانک دی و حقوق های نجومی و .. باشیم ؟

این درد دل جوانی است که 4 سال عذاب وجدان تحمل کرده و مشاهداتش فقط خیانت دیده، کسانی که هزینه ادامه تحصیل فرزندانشان را با از خود گذشتگی تأمین می‌کنند، کسی که درد دل راننده تاکسی، نانوا، مدیر، معلم، کارگر، تحصیل کرده و نکرده را از کف جامعه شنیده، اینجا ایران، صدای ملت شریف و با حیای ایران است.

آقای رئیس‌جمهور از اول انقلاب تا امروز در مسندهای مختلف بودید و حق دارید که درد و رنج ما را ندانید، چون همیشه با محافظ جا به جا می‌شوید، از خط بی آر تی می‌روید، مترو را فقط روز هوای پاک برایتان خالی می‌کنند تا نمایشی سوار شوید، پراید و پژو را سفارشی ساز فقط برای تیزر انتخاباتتان سوار می‌شوید، نه مرغ می‌خرید، نه گوشت و حتی نه نان، فقط میل می‌فرمایید، واقعا حق دارید که درد ما را نشناسید، وزرایتان هم که نگو، یکی صاحب ٢٠ شرکت، یکی سرمایه دار، یکی فرهنگی آمریکایی و یکی هم با پورشه مجلس می‌رود و رأی اعتماد میگیرد! دولتتان حق دارد که بی خبر باشد.

در آخر از همه دوستان و همسنگران و تمام جوانان متعهد و متخصص می‌خواهم که با چشم‌ باز در سال جدید خطای استراتژیک خرداد 92 را دیگر تکرار نکنیم و با انتخابی آگاهانه و موشکافانه کشور را از وضعیت موجود نجات دهیم. انشاء الله

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    14 32
    شما ان روز که به خوشکلى و خوش تىپى راى دادى گول خوردى و اشتباه کردى و امروز هم اشتباه مىکنى وتصمىمت اشتباه است.
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    6 4
    و فردا هم تكذيب مى شه! اين از بازى هاى قبل انتخاباته!
  • حسین IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    5 4
    احسنت
  • حسینی IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
    8 5
    درود به شرفش که حقیقت را گفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس