شایسته

رئیس فدراسیون تنیس گفت: خوشحالم با وجود انتقاداتی که از کادر فنی تیم ملی صورت می‌گرفت، اعتماد ما به این کادر نتیجه داد و تیم در گروه دوم باقی ماند.

به گزارش مشرق، مجید شایسته با اشاره به بقای تیم ملی تنیس در گروه دوم آسیا-اقیانوسیه اظهار داشت: بعد از اینکه تیم ملی تنیس کشورمان  در بازی نخست مقابل پاکستانی که بعد از 12 سال میزبانی به آنها اهدا شده بود شکست خورد، بر اساس قوانین فدراسیون جهانی میزبان ویتنام شدیم. در هیئت رئیسه فدراسیون تنیس تصمیم دشواری را اتخاذ کردیم و میزبانی را برای نخستین بار به استانی به جز تهران دادیم که با همت اداره کل ورزش، هیئت تنیس و شهرداری اصفهان شرایط میزبانی به خوبی فراهم شد.

وی ادامه داد:‌ 12-13 سال بود که تنیس ایران در گروه دوم نمی‌توانست بقا پیدا کند. بازیکنان تیم ما با هم قرار گذاشته بودند که این طلسم 13 را بشکنند و در گروه دوم باقی بمانند.بعد از بازی مقابل پاکستان، تیم‌مان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود و در وضعیت خوبی قرار داشت بازیکنان باانگیزه بسیار بالایی که داشتند به مصاف حریف رفتند.

رئیس فدراسیون تنیس افزود: در روز اول بازی با ویتنام شاهین خالدان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و برنده از زمین خارج شد. پس از او هم نداف در حالی که از حریفش پیش بود به دلیل آسیب دیدگی نماینده ویتنام، برنده شد. آسیب‌دیدگی بازیکن ویتنام باعث ناراحتی ما شد و سعی کردیم به خوبی امورات و مراقبت‌های لازم را از او انجام بدهیم تا دچار مشکل خاصی نشود.

وی تاکید کرد: در روز دوم هم نمایش دلپذیری در رقابت دو نفره داشتیم و ترکیب باتجربه‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان تیم ملی یعنی اشکان شکوفی و امیروالامعدنچی به خوبی جواب داد و ما سومین بازی را به سود خود به پایان رساندیم تا بقای ما در این گروه قطعی شود. در روز پایانی هم دو بازی انفرادی دیگر را بردیم تا با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست داده باشیم. یکی  از نکات بازی ما با ویتنام این بود که در 5 دیدار هم حتی یک ست به آنها نباختیم.

شایسته گفت: خوشحالم علیرغم انتقاداتی که از کادرفنی تیم ملی صورت می‌گرفت، اعتماد و مداومت به استفاده از این کادر فنی، نتیجه داد و تیم موفق شد در گروه دوم باقی بماند. در ورزش انتقاد همیشه وجود دارد و همه آنها محترم هستند که ما از آنها استفاده می‌کنیم. ضمن اینکه برد و باخت جز ورزش هستند اما خدا را شاکریم که اعتماد ما به کادر فنی تیم ملی پاسخ داد.

وی در خصوص اینکه آیا کادر فنی تیم ملی به کارش ادامه خواهد داد یا خیر؟ گفت: بازی‌های کشورهای اسلامی را پیش رو داریم و کادر فنی کنونی به کارش ادامه می‌دهد. ضمن اینکه در جلسات کمیته فنی تیم‌های ملی برنامه کادر کنونی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش ما این است که با کادر کنونی ادامه بدهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس